Potrebujete poradiť?
Najčastejšie otázky a odpovede
Filtrovať témy:
Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní, predĺžiť ju môžete maximálne na 21 dní. S touto možnosťou však musí súhlasiť odosielateľ zásielky.
Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť na webe, v mobilnej aplikácii Packeta alebo prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu.
V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť a nepredĺžite jej úložnú dobu, bude automaticky poslaná späť odosielateľovi ako tzv. „vratka“.
Počas vianočnej sezóny môže byť úložná doba zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.
Presmerovať zásielku si môžete z jedného výdajného miesta na iné, ako aj zo Z-BOXu na výdajné miesto. Prevádzka výdajného miesta, na ktorú si prajete zásielku presmerovať, musí byť otvorená a mať voľnú kapacitu. Pre presmerovanie zásielky treba kontaktovať zákaznícky servis na tel. čísle +421 221 201 135 alebo na info@packeta.sk.
Podmienky pre vrátenie tovaru si určuje odosielateľ. Preto vám odporúčame sa obrátiť na internetový obchod, u ktorého ste si tovar objednali. Daný e-shop vám poskytne všetky potrebné informácie, prípadne aj ID kód (číselný kód) pre vrátenie tovaru.
Správne zabalenú zásielku prinesiete na jedno z našich podacích miest. Ich zoznam nájdete tu. Obsluhe podacieho miesta nadiktujete kód, ktorý vám e-shop poskytol. Na základe kódu obsluha vytlačí štítok, ktorý nalepí na zásielku. Následne zásielka bude vrátená internetovému obchodu.
Dobierku je možné uhradiť prostredníctvom platobnej brány v aplikácií Packeta alebo v hotovosti či kartou na výdajnom mieste (v prípade, že disponuje výdajné miesto platobným terminálom).
Výšku dobierky nastavuje odosielateľ, ak je hodnota dobierky nesprávna, je potrebné kontaktovať internetový obchod, z ktorého ste si zásielku objednali.
Zásielka sa vráti naspäť k odosielateľovi (do internetového obchodu). Ak bola dobierka za zásielku uhradená už pri objednávke tovaru, treba ohľadom vrátenia platby kontaktovať priamo internetový obchod.
Pre preverenie a vrátenie duplicitnej platby je potrebné kontaktovať naše finančné oddelenie na platby@packeta.sk.
Zoznam výdajných miest nájdete tu.
Potvrdenie o platbe kartou vám pošleme na emailovú adresu uvedenú pri zásielke. Ak dobierku zaplatíte v hotovosti na výdajnom mieste, potvrdenie vám na vyžiadanie vydá obsluha výdajného miesta.
Áno, pre vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu je potrebné mať smartfón s nainštalovanou aktuálnou verziou aplikácie Packeta. Aplikáciu nájdete v Google Play a App Store, môžete si ju nainštalovať aj pomocou QR kódu, ktorý nájdete priamo na Z-BOXe.
Áno, pre vyzdvihnutie zásielky je potrebné mať zapnuté mobilné dáta, GPS lokalizáciu a bluetooth.
Skontrolujte, či máte v telefóne zapnuté mobilné dáta, lokalizačné služby a bluetooth. Ak máte pripojené na bluetooth iné zariadenia, skúste ich odpojiť. Pre spárovanie so Z-BOXom je dôležité, aby ste sa nachádzali v jeho blízkosti. Ak je pri danom Z-BOXe naraz viacero príjemcov, odporúčame sa k boxu pripájať postupne. Ak napriek tomu schránku nie je možné otvoriť, kontaktujte nás telefonicky na tel. čísle +421 221 201 135 alebo nám napíšte na info@packeta.sk.
Odosielateľ pravdepodobne uviedol nesprávne telefónne číslo. Kontaktujte nás na tel. čísle +421 221 201 135 alebo e-mailom na info@packeta.sk, aby sme problém vyriešili.
Na vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu máte 2 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o 1 kalendárny deň na celkovo 3 kalendárne dni. Úložnú dobu môžete predĺžiť priamo v aplikácii Packeta.
Dobierku uhradíte prostredníctvom mobilnej aplikácii cez online platobnú bránu. V appke jednoducho kliknete na "Zaplatiť dobierku".
Zásielku zo Z-BOXu je možné vyzdvihnúť len cez aplikáciu Packeta. Zásielka sa zobrazuje v aplikácií tej osoby, ktorej telefonické číslo je uvedené ako kontaktné. Zásielku môže vyzdvihnúť iná osoba a to v prípade zmeny kontaktného tel. čísla v našom systéme, prípadne po prihlásení sa do aplikácie pod tel. číslom osoby, pod ktorým bola zásielka objednaná.
Pre vyzdvihnutie zásielky je potrebné mať telefónne číslo krajiny, v ktorej je aplikácia dostupná - teda slovenské, české, maďarské alebo rumunské.
Z-BOX je zariadenie, ktoré sa spáruje s mobilnou aplikáciu Packeta prostredníctvom bluetooth priamo na mieste a preto nie je možné otvoriť Z-BOX na diaľku.
Nevyzdvihnutá zásielka sa vráti späť odosielateľovi (internetovému obchodu) ako tzv. "vratka".
Zásielku je možné presmerovať na hociktoré z našich výdajných miest s podmienkou, že prevádzka výdajného miesta musí byť otvorená a mať voľnú kapacitu. Presmerovanie trvá 2-3 pracovné dni. So žiadosťou o presmerovanie sa obráťte na našu infolinku na tel. čísle +421 221 201 135 alebo e-mailom na info@packeta.sk
Skúste si aplikáciu aktualizovať, prípadne sa z nej odhlásiť a znovu prihlásiť. Ak je problém so signálom, môžete skúsiť zásielku vyzdvihnúť v inom čase. Ak problém pretrváva, prosím, kontaktujte nás na tel. čísle +421 221 201 135.
Aplikácia Packeta je dostupná v Google Play alebo App Store. Obchod s aplikáciami musí byť nastavený na krajinu Slovensko.
Na adresu sa kuriér Packety snaží doručiť zásielku až dvakrát. V prípade, že kuriér nezastihne príjemcu na adrese prvý deň, zásielku mu bude opakovane doručovať aj nasledujúci pracovný deň.
Ak vás kuriér v čase doručovania nezastihne na adrese, zásielka je opakovane doručovaná nasledujúci pracovný deň. Prípadne sa môžete dohodnúť s kuriérom na uložení zásielky na najbližšom výdajnom mieste k pôvodnej adrese doručenie. Telefonický kontakt na kuriéra obdržíte formou sms správy v deň doručovania.
Pre doručenie zásielky je potrebný PIN kód alebo QR kód, ktorý obdržíte v deň doručovania.
PIN kód je zaslaný v deň doručovania formou sms správy na telefonický kontakt uvedený odosielateľom v zásielke.
Zásielku môžete sledovať na našom webe tu alebo prostredníctvom odkazu, ktorý vám pošleme v deň doručovania.
Ak to odosielateľ umožňuje, kontaktné údaje je možné zmeniť telefonicky na tel. čísle +421 221 201 135, alebo nám napíšte na info@packeta.sk.
Termín doručenia je možné posunúť po telefonickej dohode s kuriérom, ktorého číslo obdržíte v deň doručovania, prípadne cez link na trasovanie zásielky alebo zmenu môžete vykonať aj telefonicky cez našu infolinku +421 221 201 135.
Zásielku môže prevziať akákoľvek osoba, ktorá disponuje PIN kódom. V prípade, že je podmienkou prevzatia overenie dokladu totožnosti, zásielku môže prevziať len príjemca, ktorému bola odosielateľom určená.
Dobierku môžete uhradiť online prostredníctvom platobnej brány, v hotovosti alebo bezkontaktne platobnou kartou u každého kuriéra.
Doklad si môžete stiahnuť z trasovacieho linku a to po dobu až 30 dní odo dňa doručenia zásielky. V prípade potreby si môžete doklad vyžiadať aj e-mailom na info@packeta.sk. Nezabudnite nám do e-mailu uviesť číslo zásielky, ku ktorej potrebujete vystaviť doklad o úhrade.
Ak obal zásielky javí známky poškodenia, môžete zásielku odmietnuť prevziať. Tiež môžete obsah zásielky skontrolovať ihneď po jej prevzatí a spísať s kuriérom škodový formulár.
Ohľadom úpravy chybného tel.kontaktu nás môžete telefonicky kontaktovať na našej infolinke +421 221 201 135 alebo e-mailom na info@packeta.sk.
Naši kuriéri doručujú zásielky po prvé uzamkýnateľné dvere, ktoré sú väčšinou vchodové dvere do bytového komplexu.
Aplikáciu si môžete stiahnuť v Google Play alebo App Store vo vašom smartphone.
Štítok nie je potrebné tlačiť, radi vám ho vytlačíme na podacom mieste. Na podanie zásielky vám stačí heslo vygenerované po úspešnej úhrade prepravy zásielky.
Všetky potrebné informácie ohľadom fungovania našej aplikácie nájdete tu.
Ak ste neobdržali potvrdzujúci e-mail, kontaktujte nás na e-mailovej adrese technicka.podpora@packeta.sk. Prosím, nezabudnite v správe uviesť vaše tel. číslo, na ktoré je aplikácia vedená.
Heslo sa vám zobrazí po úspešnej úhrade zásielky. Taktiež ho nájdete v ikone balík, kde sa nachádzajú vaše zásielky.
Doručovanie do P.O.BOXu cez našu spoločnosť nie je možné.
Pri zásielke doručovanej na adresu je v cene prepravy zahrnuté poistenie zásielky do hodnoty 200€. V prípade zásielky doručovanej na výdajné miesto, je základné poistenie zásielky do hodnoty 15€.
Pri hodnote zásielky od 15€ do 200€ doručovanej na výdajné miesto, je cena pripoistenia za každých začatých 5€ zadanej hodnoty 0,02€. Príklad: Uvediete hodnotu zásielky 40€ a za poistenie zaplatíte +0,10€ k cene za doručenie.
Zásielku je možné podať do prepravy na podacom mieste spoločnosti Packeta (s výnimkou Z-BOXov), prípadne priamo na expedičnom depe. Zoznam podacích miest nájdete tu.
Všetky potrebné informácie ohľadom správneho balenia zásielok nájdete tu.
Zásielka, ktorá prekročí maximálne povolené parametre, bude vrátená odosielateľovi.
Zásielku je možné podať na podacom mieste spoločnosti Packeta (s výnimkou Z-BOXov), prípadne na expedičnom depe. Zoznam podacích miest nájdete tu.
Ak máte záujem o zvoz zásielok, kontaktujte nás, prosím, na e-mailovej adrese obchod@packeta.sk. Zvoz zásielok je možný pri objeme min. 5 zásielok denne určených na doručenie na adresu, alebo min. 12 zásielok denne v prípade doručovania na výdajné miesta.
Zásielka, ktorá prekročí maximálne povolené parametre, bude vrátená späť odosielateľovi.
Zásielka vám bude vrátená na výdajné miesto určené pre zasielanie vratiek, ktoré si môžete ako klient navoliť vo svojej klientskej sekcii, v časti Informácie o používateľovi - Fakturačné adresy. Výdajné miesto pre vratky nájdete v spodnom riadku vo fakturačných adresách.
Lehota na vyzdvihnutie vratky je 21 kalendárnych dní. Uskladnenie je spoplatnené podľa cenníka. Heslo potrebné pre prevzatie vratky nájdete vo vašej klientskej sekcii v časti Hlavná strana - Vratky.
Nie, pod jedným trasovacím číslom je možné poslať iba jednu zásielku.
Zásielka, ktorá tvorí jeden celok (nemôžu to byť napr. dve krabice zlepené páskou). Zásielka musí mať pravidelný tvar D x V x Š.
Ak je vaša zásielka rozmerovo väčšia v pomere k hmotnosti, pri výpočte ceny za jej prepravu uplatňujú niektorí prepravcovia prepočet na volumetrickú = objemovú hmotnosť zásielky. Objemová hmotnosť zásielky predstavuje množstvo priestoru, ktorý zásielka zaberá vo vzťahu k jej reálnej hmotnosti. Objemová hmotnosť sa počíta na každú zásielku samostatne a porovnáva sa s reálnou hmotnosťou zásielky. Vyššia hmotnosť sa následne použije pri určovaní ceny za prepravu. Každý prepravca môže mať na výpočet objemovej hmotnosti stanovené iné pravidlo.
Meno a kontakt na vášho obchodného zástupcu nájdete vo svojej klientskej sekcii v karte Zákaznícka podpora.
Doručovaciu adresu zásielky je možné zmeniť v prípade, ak to prepravca v danej krajine povoľuje. Pre vykonanie zmeny nás môžete kontaktovať telefonicky na našej infolinke +421 221 201 135, alebo e-mailom na info@packeta.sk
Doručovanie do P.O.BOXu cez našu spoločnosť nie je možné.
O zmenu kontaktných údajov nás môžete požiadať telefonicky na našej infolinke +421 221 201 135 alebo e-mailom na info@packeta.sk
Výšku dobierky je možné upraviť iba v prípade prepravy zásielky na výdajné miesto. Zmenu viete vykonať priamo vo svojej klientskej sekcii v časti Podané zásielky a následne cez ikonu Bankovky (upraviť dobierku). Pri doručovaní zásielky na adresu nie je možné dobierku upravovať.
V prípade, ak bola zásielka vytvorená v klientskej sekcii, ale nebola fyzicky podaná do prepravy, je možné zásielku stornovať v klientskej sekcii, v časti Podané zásielky, ikona Kôš. Ak už bola zásielka fyzicky podaná do prepravy, môžete ju stornovať telefonicky na našej infolinke +421 221 201 135 alebo e-mailom na info@packeta.sk.
Pri podaní zásielky do prepravy vám odporúčame dať si na depe, prípadne na výdajnom mieste potvrdiť dodací list, ktorý si viete vytlačiť v klientskej sekcii, časti Podané zásielky - Hromadné akcie. Podpísaný dodací list slúži ako dokument, ktorý je potrebný doložiť pri prípadných komplikáciách vzniknutých počas prepravy zásielky a pri komunikácii s našim reklamačným oddelením.
Dobierková suma vyinkasovaná od príjemcu je prevedená na účet stanovený odosielateľom do 10 pracovných dní a to v prípade, ak bola dobierková suma inkasovaná v Slovenskej alebo Českej republike a má byť prevedená na účet odosielateľa vedený v krajine, v ktorej bola dobierka inkasovaná. Ak bola inkasovaná v inej krajine alebo je účet odosielateľa vedený v inej krajine, potom je dobierková suma prevedená do 15 pracovných dní.
Ohľadom akýchkoľvek problémov vzniknutých pri fakturáciách je potrebné kontaktovať naše finančné oddelenie na fakturacia@packeta.sk.
Pri zásielkach smerujúcich do zahraničia je potrebné vždy uviesť ako telefonický kontakt príjemcu, ktorý má tel. číslo v danej krajine. Napr. ak je zásielka doručovaná v Španielsku, telefónne číslo na príjemcu musí byť španielske.
Reklamáciu môže podať odosielateľ alebo príjemca zásielky, avšak prípadná náhrada škody bude vždy vyplatená odosielateľovi zásielky, nakoľko s ním nás viaže zmluvný vzťah - ako s platcom prepravy.
Pri službe Medzi nami je postup individuálny a záleží na dohode medzi príjemcom a odosielateľom.
Reklamáciu môžete podať prostredníctvom Reklamačného formulára, ktorý je dostupný na našej webovej stránke.
V prípade vnútroštátnej reklamácie dostanete konečné stanovisko k reklamácií do 30 dní, v prípade medzinárodnej reklamácie je táto lehota 60 dní.
Avšak naše kolegyne z reklamačného oddelenia vás budú kontaktovať už skôr aj so všetkými potrebnými informáciami.
Predmetom reklamácie môže byť strata, poškodenie alebo chýbajúci obsah zásielky, neodvedenie dobierky za zásielku, oneskorené dodanie zásielky, ako aj zámena zásielok.
Výdajné miesta sú len naši partneri - mandatári. Oficiálnu reklamáciu je preto možné podať iba na reklamačnom oddelení našej spoločnosti z dôvodu nutnosti oficiálneho zaevidovania reklamácie.
Reklamáciu nie je možné uznať v prípade, ak pri preprave nebolo postupované v súlade so Všeobecnými obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom.
Podrobný návod (Desatoro správneho balenia zásielok) ako správne zabaliť odosielaný tovar tak, aby vaša zásielka dorazila k príjemcovi v poriadku, nájdete na našom webe.
V prípade právnických osôb je potrebné uviesť do poistnej hodnoty reálnu hodnotu prepravovaného produktu, ktorá bude pri uznanej reklamácií po poslaní všetkých potrebných podkladov klientovi aj vyplatená. Toto poistenie je v cene prepravy automaticky a jeho maximálna výška je 700€.
V prípade služby Medzi nami je automatická hodnota poistenia zásielky smerujúcej na výdajné miesto 15€ a doplácajú sa 2 centy za každých začatých 5€ pripoistenia. Pri zásielkach s doručením na adresu je toto poistenie automaticky do hodnoty 200€.
V prípade poškodenej zásielky alebo zásielky, ktorej chýba časť obsahu, je potrebné reklamačnému oddeleniu poslať fotodokumentáciu spôsobu balenia a rozsahu poškodenia prepravovanej zásielky.
Ak sa jedná o stratenú zásielku, tak nám pomôžu informácie ako opis balenia a podrobný opis obsahu zásielky, eventuálne s fotkou, alebo linkom na daný produkt. Vďaka týmto informáciám môžeme stratenú zásielku lokalizovať.
Po uznaní reklamácie je potrebné ešte poslať podklady uvedené v Reklamačnom poriadku. V prípade služby Medzi nami to je Čestné prehlásenie a v prípade právnických osôb treba poslať Škodovú a obstarávaciu faktúru.
V prípade vnútroštátnej reklamácie dostanete konečné stanovisko k reklamácií do 30 dní, v prípade medzinárodnej reklamácie je táto lehota 60 dní.
Proti výsledku reklamácie je možné sa odvolať.
Škoda za uznanú reklamáciu bude vyplatená do 14 dní od poslania kompletných podkladov k škodovej udalosti vyžadovaných reklamačným oddelením.
Všetky informácie nájdete na našom webe tu.
Náš regionálny manažér vás bude kontaktovať do 30 dní a veľmi rád vám vysvetlí všetky detaily spolupráce.
Každý, kto spĺňa naše základné kritéria. Na Slovensku nájdete tisíce výdajných miest a sú skutočne rozmanité. Od tých v kaderníckych salónoch či vo fitness centre, až po tie v čokoládovni alebo v papiernictve.
V kamennej prevádzke, v ktorej predávate tovar alebo služby.
Základné kritéria:
1. Vaša prevádzka je v obci či meste s min. 1500 obyvateľmi.
2. Vo vašej tesnej blízkosti nie je iné výdajné miesto Packety.
3. Vaša prevádzka je svetlá a priestranná, ideálne s rozlohou od 50 m2, s čistou fasádou. Umožňuje skladovanie zásielok a manipuláciu s nimi. Potrebný úložný priestor je aspoň 2 × 2 m.
4. V prevádzke máte prístup k internetu a disponujete počítačom s operačným systémom Windows 10 alebo novším.
5. Máte možnosť spracovať aspoň 100 zásielok denne.
6. Výdajné miesta sú prístupné aj deťom, preto tomu musí zodpovedať aj charakter sortimentu prevádzky. Zároveň musí byť prevádzka nefajčiarskym priestorom.
7. Možnosť bezproblémového parkovania a bezbariérový prístup sú veľkým plusom.
8. Neprevádzkujete služby výdajného miesta pre iné spoločnosti. Ste prístupný exkluzívnej forme spolupráce s Packetou.
Ak chcete, aby sme zriadili Z-BOX vo vašom okolí, tak stačí vyplniť registračný formulár tu.
Najmenej 1000 obyvateľov.
Registrácie spracovávame pravidelne jeden až dvakrát týždenne.
Registrácia je po jej spracovaní pridelená obchodnému zástupcovi, ktorý kontaktuje osobu uvedenú vo formulári ako kontaktnú.
Ideálne je umiestniť Z-BOX vo frekventovanej lokalite (centrum obce, potraviny, nákupné centrum, sídlisko).
Keďže Z-BOX je napájaný solárnym panelom, ideálnym stanoviskom pre jeho umiestnenie je slnečné miesto a miesto so spevneným a rovným podkladom. Z-BOX môžete tiež pripojiť aj na elektrickú prípojku a v prípade potreby vyhotoviť aj betónový základ.
Všetky náklady súvisiace s inštaláciou a prípadným servisom hradí Packeta.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Prevádzková doba: Po-Pia 8:00-18:00
Okrem pracovného času s vami bude hovoriť náš plechový kolega Packetabot.
Píšte cez náš
kontaktný formulár
Pre najrýchlejšie vybavenie vašej žiadosti!
Odoslať alebo prijať zásielku, nahlásiť chybu, reklamáciu alebo sa na niečo spýtať?
Spýtajte sa
nášho chatbota
Stačí kliknúť na červenú ikonku bubliny vpravo dole.
Je to rýchle, pohodlné a odpoveď budete mať raz dva.
Prevádzková doba: Po-Pia 8:00-18:00
Okrem pracovného času s vami bude hovoriť náš plechový kolega Packetabot.
Píšte cez náš
kontaktný formulár
Pre najrýchlejšie vybavenie vašej žiadosti!
Odoslať alebo prijať zásielku, nahlásiť chybu, reklamáciu alebo sa na niečo spýtať?
Spýtajte sa
nášho chatbota
Stačí kliknúť na červenú ikonku bubliny vpravo dole.
Je to rýchle, pohodlné a odpoveď budete mať raz dva.