
Packeta upozorňuje na nový typ phishingu na online bazároch
Packeta upozorňuje na nový typ phishingu na internetových portáloch.
13. 2. 2025, 9:38
Čítať ďalejNájdete tu odpovede na vaše otázky, užitočné informácie a praktické inštrukcie.
Môžete sledovať cestu vašej zásielky od chvíle, keď nám ju e-shop odovzdá do prepravy. Na webe alebo priamo v mobilnej aplikácii.
Nemáte čas si vyzdvihnúť zásielku? Žiadny problém. Môžete si ľahko predĺžiť jej uloženie priamo v mobilnej aplikácii.
Cez našu aplikáciu môžete posielať, preberať alebo zdieľať zásielky. Ponúka tiež možnosť sledovať zásielku, zaplatiť dobierku a oveľa viac.
Cez našu mobilnú aplikáciu môžete posielať zásielky jednoducho na pár klikov. Podacie miesta nájdete na každom rohu.
Využitím výdajných miest podporujete lokálnych predajcov, ktorí vás už osobne poznajú. Robí to nám aj vám radosť.
Odosielate zásielku? Mrknite na užitočné informácie o správnom balení zásielok, rozmeroch a váhových limitoch.
Vyzdvihnite si, podajte alebo zdieľajte zásielku jednoducho vďaka video návodu.
Ako vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu?
Ako použiť aplikáciu Packeta pre jednoduché vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu a uhradiť dobierku.
Ako podať zásielku cez Z-BOX?
Akú zásielku môžete poslať?
Ako správne zabaliť zásielku?
Pohyb vašej zásielky môžete sledovať online, po zadaní trasovacieho čísla.
Trasovacie číslo obdržíte e-mailom alebo SMS správou. Nájdete ho aj v našej aplikácii Packeta. Priamo v aplikácii Packeta taktiež nájdete informácie o stave vašej zásielky.
V prípade, že Vaša zásielka je bez pohybu viac ako 24 hodín, ozvite sa nám cez kontaktný formulár a vyberte tému: Kde je moja zásielka. Nezabudnite stručne napísať, čo bolo obsahom zásielky. Táto informácia nám ju pomôže jednoduchšie dohľadať v prípade poškodenia štítku.
Pokiaľ sa vám zásielka nezobrazuje v aplikácii, je možné, že sa jedná o technickú chybu v aplikácii - skúste ju reštartovať. Skontrolujte taktiež svoj e-mail, či vám chodia v poriadku správy a notifikácie.
Pokiaľ sa ani tak zásielka v appke nezobrazí, prosíme kontaktujte zákaznícky servis cez kontaktný formulár.
Zásielky sú systémom presmerované len vo výnimočných prípadoch. Napríklad, ak je vybrané výdajné miesto v okamihu doručenia nedostupné z dôvodu dovolenky, technických príčin alebo naplnenej kapacity.
Vždy sa snažíme, aby vybrané náhradné výdajné miesto bolo blízko pôvodne zvolenému výdajnému miestu.
Presmerovanie zásielky je možné vo výnimočných prípadoch:
Vami vybrané výdajné miesto má dovolenku dlhšie než 3 pracovné dni.
Vami vybrané výdajné miesto má plnú kapacitu a nie je teraz dostupné.
Zásielku sme vám pre rýchlejšie doručenie presmerovali na pobočku, ktorá pre vás nie je dostupná.
Riešite jeden z týchto prípadov? Napíšte nám cez kontaktný formulár a vyberte tému: Presmerovanie zásielky.
Kontaktné údaje, ako je vaše telefónne číslo či e-mailová adresa, si sám/a nezmeníte.
V týchto prípadoch vám pomôžu kolegovia zo zákazníckeho servisu. Kontaktovať ich môžete prostredníctvom kontaktného formulára (vyberte tému: Zmena kontaktných údajov).
Prosíme, pripravte si trasovacie číslo danej zásielky, pre zmenu údajov ho budeme potrebovať.
Štandardná úložná doba v kamenných výdajných miestach je 7 dní (kedy je výdajné miesto otvorené) a predĺženie je možné o 7 + 7 dní (teda celkovo na maximálne 21 dní).
Štandardná úložná doba Z-BOXov je 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
Viac informácií k úložnej dobe zásielok nájdete v našom článku na blogu.
Počas vianočnej sezóny (pri zásielkach podaných od 1. novembra do 20. decembra) platí každý rok skrátená úložná doba - aktuálne informácie nájdete uvedené vždy na začiatku sezóny na našom blogu.
Úložnú dobu zásielky je možné predĺžiť až vo chvíli, kedy je v stave Pripravená k vyzdvihnutiu.
Akými spôsobmi je možné následne úložnú dobu zásielky predĺžiť?
V mobilnej aplikácii Packeta (pri zásielke v appke kliknite na tri červené bodky a potom na možnosť Predĺžiť).
Prípadne využite náš kontaktný formulár.
Prehľadný návod, ako postupovať, nájdete na blogu.
Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní a predĺženie je možné o ďalších 14 dní.
Pri zásielke, ktorá mieri do Z-BOXu, máte na vyzdvihnutie 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, bude automaticky poslaná späť odosielateľovi ako tzv. „vratka“ a odosielateľ vám ju musí následne poslať znovu.
Pokiaľ zásielku nestihnete prevziať, automaticky ju vrátime odosielateľovi. Tento proces nie je možné zmeniť.
Zaplatili ste dobierku vopred? Ničoho sa nemusíte obávať. Dobierkovú sumu vám odošleme späť vo chvíli, kedy si zásielku prevezme odosielateľ.
Áno, môže. Pokiaľ na vás zásielka čaká na kamennom výdajnom mieste alebo je doručovaná na adresu, poskytnite vami zvolenej osobe heslo k prevzatiu zásielky.
Pokiaľ potrebujete, aby za vás niekto iný vyzdvihol zásielku zo Z-BOXu, je to možné prostredníctvom funkcie Zdieľanie zásielky v našej mobilnej aplikácii. Ľahký návod na zdieľanie zásielky cez appku nájdete na našom blogu.
V prípade vyzdvihnutia zo Z-BOXu s klávesnicou stačí danej osobe odovzdať číselný kód na vyzdvihnutie.
Pokiaľ chcete zásielku zdieľať s inou osobou, je to možné prostredníctvom funkcie zdieľania zásielky v našej mobilnej aplikácii. Jednoduchý návod na zdieľanie zásielky cez appku nájdete na našom blogu.
Pokiaľ si zásielku už nechcete prevziať, stačí počkať, kým uplynie úložná doba. Zásielku po skončení úložnej doby vrátime odosielateľovi.
Zaplatili ste dobierku vopred? Ničoho sa nemusíte obávať. Dobierkovú sumu vám odošleme späť vo chvíli, kedy si zásielku prevezme odosielateľ.
V prípade, že je vami vybraný Z-BOX opakovane dva dni po sebe plný, zašleme vám e-mail s možnosťou vybrať si náhradné výdajné miesto podľa vašej voľby.
Pokiaľ výber nestihnete, nemusíte sa obávať. Náš systém za vás vyberie blízke voľné a vhodné výdajné miesto, kde si budete môcť čo najskôr zásielku vyzdvihnúť.
Z-BOX môžete otvoriť dvoma spôsobmi – pomocou mobilnej aplikácie alebo pomocou číselného kódu, ktorý zadáte na klávesnici na Z-BOXe. Pokiaľ vyzdvihujete zásielku na dobierku, je potrebné danú čiastku najskôr uhradiť.
Vyzdvihujete zásielku pomocou mobilnej aplikácie? Skúste prejsť tieto kroky:
Máte nainštalovanú najaktuálnejšiu verziu aplikácie Packeta - môžete si ju nainštalovať aj pomocou QR kódu, ktorý nájdete na Z-BOXe.
Máte zapnutý Bluetooth vo vašom mobilnom zariadení.
Máte povolený prístup k polohe pre aplikáciu Packeta. Ako povoliť prístup?
Otvorte v telefóne Nastavenia,
kliknite na aplikácie → nainštalované → aplikácia Packeta,
kliknite na polohu → zvoľte povoliť (vždy/pri používaní),
potvrďte návrat do aplikácie a jej reštart.
Prípadne môžete priamo v našej aplikácii Packeta na úvodnej stránke kliknúť na tlačítko Povoliť polohové služby.
Povoľte GPS (bez povolenia prístupu k polohe nie je možné zásielku vyzdvihnúť).
Pokiaľ je vaša zásielka na dobierku, je potrebné dobierkovú čiastku najskôr uhradiť prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta cez online platobnú bránu.
Máte zapnuté mobilné dáta ? Pre vyzdvihnutie zásielky je potrebné mať zapnuté mobilné dáta.
Pri vyzdvihnutí zásielky zo Z-BOXu je potrebné byť od Z-BOXu v maximálnej vzdialenosti 2 metre.
V aplikácii je nutné byť registrovaný a prihlásený ako príjemca zásielky (adresát uvedený na zásielke). Nie je možné, aby ste z aplikácie niekoho iného vyzdvihli svoju zásielku - zásielka je totiž priradená k telefónnemu číslu.
Ako postupovať pri vyzdvihnutí zásielky pomocou kódu:
1. Číselný PIN kód pre vyzdvihnutie zásielky nájdete v e-maile, SMS alebo v mobilnej aplikácii.
2. PIN kód pre vyzdvihnutie zadajte na klávesnici.
3. Potvrdíte zadanie stlačením zeleného tlačidla "Enter".
4. Po otvorení schránky vyberiete zásielku.
5. Schránku zatvorte.
Zoznam výdajných miest vrátane informácií o otváracej dobe nájdete tu.
Na stránke o webovom widgete nájdete filter “Typ miesta”, v ktorom vyberiete "Boxy". V eshopovom widgete potom záleží na každom eshope, čo povolí ako možný spôsob dopravy. Pokiaľ má daný eshop Z-BOXy povolené, vyfiltrujete si ich opäť ľahko v “Typ výdajného miesta”
Prehľad všetkých dostupných Z-BOXov nájdete priamo na našom webe vo vyhľadávači výdajných miest (widget). Vo filtri typ miesta môžete zaškrtnúť políčko Boxy.
Prehľad dostupných Z-BOXov je taktiež súčasťou našej mobilnej aplikácie Packeta.
Dobierkovú čiastku nie je možné platiť bankovým prevodom. Jediný možný spôsob, ako uhradiť dobierku, je prostredníctvom online platobnej brány.
Dobierku môžete uhradiť v aplikácii alebo cez preklik vo verejnom trasovaní.
Vyhľadajte zásielku k vyzdvihnutiu.
Kliknite na Zaplatiť dobierku.
Budete presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu, kde vyplníte údaje zo svojej karty.
Ubezpečte sa, že máte na karte povolené online platby a máte nastavený dostatočný limit pre platby na internete.
Dobierku je možné uhradiť v aplikácii dvoma spôsobmi:
platobnou kartou,
GooglePay/ApplePay.
Sú tri spôsoby, ako uhradiť dobierku pri zásielke na výdajnom mieste:
Vopred online platbou cez našu mobilnú aplikáciu. Online platba je možná platobnou kartou alebo službou GooglePay/ApplePay.
Cez online platobnú bránu skrz preklik vo verejnom trasovaní.
Priamo pri prevzatí zásielky kartou alebo v hotovosti na našom výdajnom mieste.
Pri platbe kartou vám pošleme potvrdenie na e-mailovú adresu uvedenú pri zásielke.
Pokiaľ budete hradiť zásielku v hotovosti na výdajnom mieste, potvrdenie vám poskytne priamo obsluha pri výdaji zásielky.
Pri platbe v hotovosti našemu kuriérovi najdete potvrdenie o zaplatení v odkaze na trasovanie, ktorý Vám bol zaslaný SMS správou, v deňdoručenia zásielky
V prípade, že ste dobierku hradili kartou, potvrdenie nájdete v svojom e-maile.
Pokiaľ ste dobierku hradili v hotovosti a obsluha výdajného miesta vám nedala potvrdenie o úhrade, kontaktujte nás cez kontaktný formulár a vyberte tému: Doklad o zaplatení dobierky.
Pokiaľ vám odosielateľ zásielku poslal cez našu appku, zásielku mu odošlete späť rovnakým spôsobom. Vytvoríte zásielku štandardným spôsobom v aplikácii. Ako na to? Zistíte to tu.
Odosielateľom (e-shopom) ponúkame dve služby, ktoré zastrešujú spätnú logistiku:
1. Spätná zásielka
Zásielku vrátite späť s kódom, ktorý vám poskytne odosielateľ (e-shop, ktorému posielate tovar späť). Zabalený tovar, ktorý chcete vrátiť, donesiete na podacie miesto. Obsluhe nadiktujete kód a o nič viac sa nemusíte starať.
2. Reklamačný asistent
Aj v tomto prípade je nutné obrátiť sa na odosielateľa zásielky, ktorý vám poskytne špeciálny štítok. Ten vám buď príde e-mailom, alebo už spolu v tovarom v pôvodnej zásielke.
Následne už stačí tovar iba zabaliť, na krabicu nalepiť štítok a doniesť na jedno z našich podacích miest. Nemáte tlačiareň? Nevadí - zo štítku si opíšte desať miestne trasovacie číslo a požiadajte obsluhu podacieho miesta o vytlačenie štítku.
Odosielateľ vám poslal zásielku cez aplikáciu?
Zásielku mu vrátite rovnakým spôsobom. Vytvoríte zásielku štandardným spôsobom v aplikácii. Ako na to zistíte na našom blogu.
Dostali ste zásielku z e-shopu?
V takomto prípade sa obráťte na e-shop, od ktorého ste zásielku objednali. Poradí vám, ako ju zaslať späť (záleží totiž na tom, aké riešenie používa).
Pokiaľ chcete podať reklamáciu, využite prosím náš reklamačný formulár, ktorý vám poradí, aké náležitosti je potrebné dodať.
Reklamáciu podáva tzv. oprávnená osoba. Príjemca zásielky sa stáva oprávnenou osobou až po vyzdvihnutí zásielky. Pokiaľ je zásielka v stave Na ceste, je potrebné sa obrátiť na odosielateľa zásielky.
Za vašu spätnú väzbu budeme veľmi radi, pomáha nám služby Packety neustále zlepšovať.
Pokiaľ niečo nebolo podľa vašich predstáv, napíšte nám skrz kontaktný formulár a vyberte tému: Sťažnosť/Negatívna skúsenosť.
Urobíme maximum, aby ste boli nabudúce spokojný.
Heslo pre vyzdvihnutie zásielky vždy zasielame na e-mail uvedený pri zásielke. Súčasne zasielame notifikáciu do mobilnej aplikácie Packeta alebo SMS.
Pokiaľ vám heslo pre vyzdvihnutie zásielky neprišlo, ale poznáte trasovacie číslo zásielky a viete, že zásielka je pripravená k výdaju, potom vám ju obsluha pobočky môže vydať na základe dokladu totožnosti, ktorý sa musí zhodovať s menom a priezviskom adresáta uvedeného na zásielke.
Je možné, že došlo k chybe pri výdaji a zásielka nebola riadne systémovo ukončená. V takomto prípade nás kontaktujte cez kontaktný formulár a vyberte ako dôvod kontaktu "Problém s vyzdvihnutím zásielky na výdajnom mieste". Situáciu preveríme a napravíme.
Ujistite sa, že máte na karte povolené online platby a máte nastavený dostatočný limit pre platby na internete.
Aplikácia Packeta je dostupná pre mobilné telefóny Android v Google Play alebo Apple v App Store. Obchod s aplikáciami je nutné mať nastavený na podporovanú zem našej aplikácie, teda Slovensko, Českú republiku, Maďarsko či Rumunsko. Nastavenie zmeníte priamo vo svojom mobilnom telefóne.
V prípade, že aplikácia Packeta nefunguje, ako ste zvyknutý, skúste ju aktualizovať na novšiu verziu. Prípadne sa odhláste a znovu prihláste. V prípade, že ani to nepomôže a problém pretrváva, neváhajte nás kontaktovať cez kontaktný formulár.
Pohyb vašej zásielky môžete sledovať online, po zadaní trasovacieho čísla.
Trasovacie číslo obdržíte e-mailom alebo SMS správou. Nájdete ho aj v našej aplikácii Packeta. Priamo v aplikácii Packeta taktiež nájdete informácie o stave vašej zásielky.
V prípade, že Vaša zásielka je bez pohybu viac ako 24 hodín, ozvite sa nám cez kontaktný formulár a vyberte tému: Kde je moja zásielka. Nezabudnite stručne napísať, čo bolo obsahom zásielky. Táto informácia nám ju pomôže jednoduchšie dohľadať v prípade poškodenia štítku.
Kontaktné údaje, ako je vaše telefónne číslo či e-mailová adresa, si sám/a nezmeníte.
V týchto prípadoch vám pomôžu kolegovia zo zákazníckeho servisu. Kontaktovať ich môžete prostredníctvom kontaktného formulára (vyberte tému: Zmena kontaktných údajov).
Prosíme, pripravte si trasovacie číslo danej zásielky, pre zmenu údajov ho budeme potrebovať.
K odoslaniu zásielky cez Packetu vám stačí mobilný telefón so stiahnutou mobilnou aplikáciou Packeta.
Na začiatku je nutné, aby ste vytvorili objednávku na prepravu zásielky v našej aplikácii Packeta. To je jediný možný spôsob, ako môže fyzická osoba poslať balík cez Packetu.
Podanie zásielky zvládnete za pár klikov v appke:
V appke kliknite na tlačítko Odoslať balík. Stačí zadať meno príjemcu, jeho telefón a e-mail. Vybrať cieľové výdajné miesto a prípadne doplnkové služby, ako je Hodnota tovaru, Dobierka či služba Overenie veku.
Následne uvidíte prehľadne cenu bez skrytých poplatkov. Platenie je rýchle a bezpečné, prebieha cez online platobnú kartu alebo GooglePay/ApplePay. Po zaplatení je zásielka vložená do nášho systému, čo vám potvrdí aj vygenerované heslo.
Potom stačí zásielku správne zabaliť a odniesť ju na jedno z našich podacích miest.
Ako podať zásielku na kamennej pobočke?
Obsluhe uvediete podacie heslo. Tá na jeho základe vygeneruje prepravný štítok s čiarovým kódom, ktorý sa nalepí na zásielku.
Ako podať zásielku cez Z-BOX?
Aplikácia vám pri voľbe podania cez Z-BOX vygeneruje 6 miestne podacie heslo, ktoré jednoducho napíšete na zásielku. Detaily nájdete tu.
Pokiaľ ste zásielku vytvorili v aplikácii, ale ešte ste ju fyzicky nepodali na podacom mieste či prostredníctvom Z-BOXu, dôjde k jej stornovaniu automaticky po piatich dňoch od vytvorenia. Peniaze za prepravu sa vám následne vrátia späť na účet.
Ak ste už zásielku fyzicky podali, napíšte nám prosím prostredníctvom kontaktného formulára (vyberte tému: Zrušenie zásielky). Vašu požiadavku vybavíme. V tomto prípade však nedôjde k vráteniu peňazí, pretože zásielka už bola prijatá do prepravy. Pre vrátenie peňažných prostriedkov je potrebné si podať reklamáciu cez reklamačný formulár.
Zásielku podáte v aplikácii Packeta:
Kliknite na tlačítko Odoslať zásielku.
Vyberiete cieľovú zem doručenia (Česko, Maďarsko, Rumunsko či Slovensko) a zvolíte či odosielate štandardnú alebo nadrozmernú zásielku.
Vyplníte údaje príjemcu (sekcia Komu) a vyberiete miesto doručenia, prípadne zadáte adresu (sekcia Kam).
V štvrtom kroku (sekcia Služby) kliknutím na posuvné tlačítko zapnete službu Dobierka. Do políčka Čiastka pre adresáta zadáte sumu, ktorú vám má adresát (kupujúci) uhradiť (zadajte konečnú čiastku vrátane dopravy a poplatku za dobierku, tzn. cenu tovaru + cenu dopravy + cenu dobierky = celková čiastka). Do políčka Bankový účet zadajte svoje číslo účtu, na ktoré vám príde dobierková čiastka.
V poslednom kroku už iba skontrolujte údaje o príjemcovi a spôsobe doručenia. Uvidíte tam tiež prehľad služieb vrátane dobierky a výšky dobierkovej sumy. Potom stačí už iba vybrať platobnú metódu (kartu, alebo Apple Pay či Google Pay) a zaplatiť za zásielku.
Po podaní zásielky v appke stačí už iba vyraziť na najbližšie podacie miesto Packety (ich prehľad nájdete tu). Obsluhe pobočky nahláste podací kód, ktorý uvidíte uvedený v aplikácii. Nemusíte tlačiť žiadne štítky na balík ani vyplňovať podací lístok.
Viac podrobností vrátane príkladov nájdete v článku na našom blogu.
Fyzické osoby: Zásielku môžete poslať do Česka, Slovenska, Maďarska a Rumunska. Pre viac informácií pozrite sem.
Podnikatelia: E-shopári, ktorí sú u nás registrovaní, môžu cez Packetu posielať tovar do 32 krajín sveta. Ako to funguje a koľko za doručenie zaplatíte, zistíte tu.
Pokiaľ zásielku podávate na našom kamennom podacom mieste (pobočka Packety), nič na ňu nemusíte písať. Obsluhe pobočky iba ústne nahlásite podacie heslo, ktoré vám vygeneruje aplikácie po vytvorení zásielky.
Ak posielate zásielku cez Z-BOX (samoobslužný červený box), je na zásielku potrebné napísať 6 miestne podacie heslo. Heslo vám vygeneruje aplikácia po vytvorení zásielky.
Adresu príjemcu ani žiadne iné kontaktné údaje na zásielku písať nemusíte. Pre viac podrobností si pozrite náš blog.
K podaniu zásielky cez Z-BOX potrebujete mobilné zariadenie a našu aplikáciu Packeta. Detailný postup, ako na to, nájdete na našom webe.
Pokiaľ zásielku odosielate ako fyzická osoba cez našu mobilnú aplikáciu Packeta je možné ju do prepravy podať na akomkoľvek kamennom podacom mieste Packety. Zásielku môžete podať aj cez Z-BOX.
Prehľad všetkých podacích miet nájdete v našom vyhľadávači pobočiek (widgete). Stačí, aby ste zvolili filter" Iba podacie miesta".
S nami tlačiť štítok nemusíte.
Pokiaľ podávate zásielky na našom podacom mieste, stačí obsluhe nadiktovať heslo pre podanie zásielky. Štítok následne vytlačí priamo obsluha podacieho miesta.
V prípade podania zásielky cez Z-BOX je nutné na zásielku čitateľne napísať heslo pre podanie zásielky. Následne stačí zásielku s pomocou aplikácie vložiť do Z-BOXu. Podrobný návod nájdete na našom webe.
Heslo pre podanie zásielky nájdete vo svojej aplikácii Packeta. Heslo je vygenerované až po zaplatení.
Doručenie do P.O.BOXu nie je možné.
Reklamáciu prosím zadajte cez náš reklamačný formulár. Následne sa vám ozve jeden z našich kolegov a dohodne sa s vami na riešení.
Pri doručení na výdajné miesto zaplatíte za štandardnú zásielku od 3,30 €, za nadrozmernú zásielku 5,40 €.
Pri doručovaní na adresu zaplatíte za štandardnú zásielku od 5,80 €, za nadrozmernú zásielku od 7,40 €.
Kompletný cenník doručenia nájdete v tomto odkaze.
Peniaze za dobierku dorazia na váš bankový účet do 10 pracovných dní od doručenia zásielky príjemcovi (teda 10 pracovných dní od zmeny stavu zásielky na "vydaná a zaúčtovaná").
Pokiaľ ešte neuplynulo 10 pracovných dní, platbu práve spracovávame a prosíme o strpenie.
Pokiaľ na dobierkovú čiastku čakáte viac ako 10 pracovných dní, kontaktujte nás prosím cez náš reklamačný formulár. Kolegovia sa vám následne ozvú a vec s vami doriešia.
Platba za prepravu zásielky sa vždy hradí zo strany odosielateľa pri vytvorení zásielky v aplikácii. Umožňujeme platbu online platobnou kartou, ApplePay a GooglePay.
Ubezpečte sa, že máte na karte povolené online platby a nastavený dostatočný limit pre platby na internete. Prípadne odporúčame skúsiť uskutočniť platbu inou platobnou kartou.
Záleží na tom, akú hodnotu má zásielka:
Zásielka do 15 EUR: náhradu škody na zásielke, ak jej hodnota nepresahuje 15 EUR, vám uhradíme aj bez použitia služby Zadaná hodnota.
Pri zásielkách v hodnote nad 15 EUR až do 200 EUR: cena služby Zadaná hodnota je 0,02 EUR za každých začatých 5 EUR.
Hodnota zásielky je automaticky nastavená na 15 €. Pokiaľ príde ku škode na zásielke, pri ktorej ste nezvolili službu Zadaná hodnota, bude vám uhradená čiastka vo výške až 15 €, aj keď skutočná hodnota zásielky môže byť vyššia.
Preto pri zásielkach, ktorých hodnota je vyššia ako 15 € , odporúčame využiť službu Zadaná hodnota. Za cenu príplatku niekoľko centov vám bude v prípade vzniknutej škody na zásielke uhradená jej skutočná hodnota.
Podrobné informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.
Aplikáciu Packeta jednoducho stiahnete priamo v Google Play alebo App Store.
Odosielanie zásielok s aplikáciou Packeta je jednoduché. Všetky potrebné informácie nájdete na našej webovej stránke v časti pre zákazníkov a mobilná aplikácia.
Najprv si skontrolujte zložky spam a hromadné. E-mail sa tam mohol zatúlať. Pokiaľ však ani v nich správu nenájdete, skúste nasledujúci postup:
e-mail zmeňte na iný,
uložte,
znovu zmeňte e-mail na svoj žiadaný.
Registračný e-mail sa odošle opätovne.
Ak vám ani potom e-mail nedorazí, obráťte sa prosím na našu podporu prostredníctvom kontaktného formulára. Kolegovia vám pošlú e-mail manuálne.
Zmenu údajov v aplikácii vykonáte jednoducho v záložke Profil v sekcii Osobné údaje. Tam môžete podľa výberu zmeniť meno, e-mail a adresu.
Telefónne číslo v aplikácii nie je možné zmeniť. Je to z toho dôvodu, že zásielku sú viazané na telefónne číslo (vďaka tomu sa vám v appke zobrazí, keď máte nejaký balík na ceste).
Môžete však appku reinštalovať a registrovať sa pod iným číslom a emailom.
Parametre zásieliek podávaných cez aplikáciu Packeta sú nasledovné:
Štandardná zásielka
Maximálna hmotnosť zásielky - 5 kg
Maximálny rozmer jednej strany zásielky - 50 cm
Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky - 120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50x40x30 cm)
Minimálny rozmer - 10 x 7 x 1 cm
Nadrozmerná zásielka
Hmotnosť zásielky - 5-15 kg
Maximálny rozmer jednej strany zásielky - 120 cm
Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky - 150 cm (napr. zásielka o rozmeroch 60x50x40 cm)
Kompletný cenník doručenia nájdete v tomto odkaze.
Pokiaľ dôjde pri zásielke k prekročeniu povolených rozmerov, vráti sa zásielka späť odosielateľovi bez nároku na vrátenie peňazí. Je to z toho dôvodu, že zásielka porušuje Všeobecné obchodné podmienky.
Nie, poistenie zásielok posielaných cez aplikáciu neponúkame. Môžete však využiť službu Zadaná hodnota.
Čo to znamená?
Keď v aplikácii uvediete Zadanú hodnotu zásielky, bude Vám uhradená skutočná výška škody až do Zadanej hodnoty zásielky (max. však do čiastky 200 €).
Službu Zadaná hodnota aktivujete priamo v aplikácii na pár kliknutí:
Vyplníte v aplikácii údaje potrebné k odoslaniu zásielky, ako ste zvyknutí. Služba Zadaná hodnota zásielky na vás čaká v 4. kroku.
V kolónke Hodnota zásielky uvediete hodnotu (cenu) tovaru, ktorý posielate. Až do výšky danej čiastky (max. 200 €) vám následne uhradíme škodu vzniknutú na zásielke.
V poslednom kroku uvidíte cenu za odoslanie zásielky + príplatok za Zadanú hodnotu.
Z prepravy je podľa našich obchodných podmienok výlúčený tento tovar:
biologické látky podliehajúce skaze
živé zvieratá
ľahko rozbitelné a krehké veci
tekutiny
Detailný popis nájdete v našich obchodných podmienkach.
Postup je jednoduchý a rýchly. Stačí v priebehu pár minút vyplniť náš registračný formulár. Po prihlásení do klientskej sekcie je potrebné zaevidovať fakturačnú adresu a odosielateľa. Následne prosím počkajte na schválenie vašej registrácie, ktorá prebehne štandardne do 3 pracovných dní (v 90% prípadoch je to do niekoľko hodín). Vo chvíli, kedy je registrácia schválená, vás informujeme e-mailom a môžete začať podávať svoje zásielky a naplno využívať všetky naše služby.
Počkajte, až bude registrácia schválená. Potom už môžete okamžite podávať zásielky a využívať naše služby naplno.
Systém Packety sme schopný napojiť na 97% e-shopových riešení používaných v Slovenskej republike. Zoznam všetkých spolupracujúcich systémov si môžete prehliadnuť na našich webových stránkach. Pokiaľ máte svoje stránky vytvorené na mieru, neváhajte sa na nás obrátiť na adrese e-commerce.support@packeta.sk - určite nájdeme spoločné riešenie.
Svoje kontaktné údaje môžete zmeniť v klientskej sekcii v časti Informácie o užívateľovi → Kontakty.
Ďalšie nastavenia nájdete v časti Fakturačná adresa (adresa, DIČ, číslo bankového účtu pre vyplatenie dobierok, výdajné miesto pre vratky) a v časti Odosielatelia môžete administrovať informácie, ktoré sa uvádzajú na štítku a povolenie platieb kartou.
Práca v klientskej sekcii je intuitívna. Po prvom prihlásení sa vám spustí sprievodca. Sprievodcu môžete zapnúť opakovane v časti Klientská podpora.
Navigačné menu je rozdelené do niekoľko častí:
podať zásielku - tu vytvoríte objednávku na prepravu do všetkých krajín, kam Packeta doručuje
podať reklamačného asistenta - tu môžete vytvoriť svojmu zákazníkovi objednávku na tzv. Reklamačného asistenta. Vďaka tomu vám bude môcť príjemca v prípade potreby ľahko tovar poslať späť.
import zásielok - hromadné podanie zásielok, ktoré vám ušetrí čas
rozpracované zásielky - nedokončené objednávky
podané zásielky - zoznam všetkých zásielok, kde môžete filtrovať pomocou prednastavených filtrov. Ďalej sa tu tlačia štítky na zásielky a dodací list
faktúry - zoznam všetkých vystavených faktúr, ktoré môžete stiahnuť v niekoľkých formátoch a zároveň tu nájdete colné dokumenty
Po prihlásení k svojmu účtu nájdete vľavo hore tlačidlo Podať zásielku, kde následne vyplníte potrebné informácie o zásielke (číslo objednávky, meno a priezvisko príjemcu, e-mail, telefón,odosielateľa, hodnotu, miesto doručenia). Všetko následne potvrdíte súhlasom s VOP a kliknutím na tlačidlo Podať zásielku.
Ďalšími spôsobmi sú tzv. hromadné importy zásielok, ktoré nájdete rovnako v klientskej sekcii a podanie cez API. Bližšie informácie k podaniu cez API žiadajte u svojho obchodného zástupcu alebo na adrese e-commerce.support@packeta.sk
Štítok vygenerovaný automaticky po zadaní zásielky do nášho systému. Potom už iba stačí štítok vytlačiť v záložke Podané zásielky a nalapiť na zásielku.
E-shopy registrované do našej klientskej sekcie môžu zásielku podávať do prepravy hneď niekoľkými spôsobmi:
Osobne na všetkých našich podacích miestach (teda pobočkách, ktoré slúžia k podaniu zásielok). Jednoducho si vo filtri nastavíte, že ste odosielateľ a zaškrtnete políčko „Iba podacie miesta“.
Osobne priamo na našich depach, ktoré súčasne slúžia ako podacie miesta.
S využitím nášho zvozu, keď náš kuriér dorazí priamo k vám a prevezme si zásielky. Ohľadne podmienok vybavenia zvozu sa na nás neváhajte obrátiť skrz kontaktný formulár. Pri vyplňovaní zvoľte sekciu E-shop- registrácia e-shopu
Zvoz spravidla ponúkame e-shopom, ktoré posielajú pravidelne viac ako 12 zásielok denne. Pokiaľ už dosahujete takýto objem, môžete sa obrátiť na svojho obchodného zástupcu. Kontakt na obchodného zástupcu nájdete vo svojej klientskej sekcii v záložke Klientská podpora.
Pokiaľ máte zvoz zásielok objednaný cez nášho obchodného zástupcu a kuriér nedorazí v čase dohodnutého zvozu, s najväčšou pravdepodobnosťou nastala nejaká komplikácia na trase kuriéra. V tomto prípade prosíme kontaktujte náš zákaznícky servis cez kontaktný formulár. Kolegovia preveria dôvod meškania zvozu pri našom dispečerovi a spoločne zaistia nápravu tejto situácie.
Pohyb vami odoslanej zásielky môžete sledovať cez našu klientskú sekciu, alebo vo webovom trasovaní, po zadaní trasovacieho čísla.
V takomto prípade vám zásielku vrátime.
Pre tieto účely si prosím zvoľte výdajné miesto pre vratky.
Zvolené výdajné miesto je nutné uložiť v klientskej sekcii v časti Informácie o užívateľovi → Fakturačná adresa - úplne dole.
S Packetou môžete využiť viac ako 191 147 výdajných miest a Z-BOXov, zasielať zásielky do 32 krajín sveta a osloviť tak 300 miliónov potencionálnych zákazníkov.
V Slovenskej republike ponúkame niekoľko typov výdajných miest - sieť kamenných výdajných miest našich partnerov a Z-BOXy.
Zároveň máte možnosť posielať svoje zásielky priamo na adresu zákazníkov, prostredníctvom našej služby doručenie na adresu. Viac informácií o konkrétnych dopravcoch a cenách služieb nájdete na našom webe.
Packeta disponuje veľkým množstvom vlastných prepravných kapacít. V SR využívame pre službu doručenie na adresu vlastných vodičov a autá, v zahraničí spolupracujeme s externými partnermi. Máme vlastné depá, vďaka ktorým je naša logistická sieť efektívnejšia a doručovanie je veľmi rýchle.
Samozrejme! Dôležité je skontrolovať podmienky prepravy zahraničných partnerov, ktoré nájdete na weboch jednotlivých prepravcoch a v našom cenníku.
Ďalej odporúčame mať nastavený odber noviniek, aby ste boli vždy a včas informovaní o aktualitách pri preprave do zahraničia. Pravidelne taktiež aktualizujeme článok Aktuálne informácie o dopravcoch na našom blogu.
Cena prepravy je závislá na mieste podania, parametroch zásielky, cieľovej krajine a spôsobe doručovania do cieľovej zeme s najnižšou sadzbou 2,80 € bez DPH. Viac informácií o konkrétnych cenách nájdete na našom webe v sekcii Cenníky a prípatky.
Clo (alebo tiež colný poplatok) je čiastka vyberaná štátom pri prechode tovaru cez colnú hranicu. Štát alebo skupina štátov ich používa ako tzv. ochranársky prostriedok (štáty tak chránia svoj vnútroný trh pred tovarom z okolitých krajín). Vybraté clá kontroluje colná správa daného štátu a upravuje je colný zákon.
Čo sa týka dĺžky colného konania, záleží na tom, kam sa zásielka posiela a o aký typ preclenia sa jedná. Presnú lehotu teda nie je možné garantovať. Avšak pokiaľ sú všetky náležitosti zo strany odosielateľa pri objednaní prepravy vyplnené v poriadku a zásielka nie je zastavená Colným úradom ku kontrole, nedochádza k zdržaniu.
Frekvencia závisí na spôsobu fakturácie, ktorú máte nastavenú. Základný spôsob fakturácie je týždenný so zápočtom a dobierky odvádzame týždenne v jednej platbe na váš bankový účet.
Štandardne ponúkame fakturáciu v týždennom intervale so zápočtom oproti vybraným dobierkam. Dobierky sú podľa VOP uhrádzané do 10 pracovných dní po doručení zásielky na bankový účet zadaný vo vašej klientskej sekcii.
Všetky svoje faktúry si môžete stiahnuť vo svojej klientskej sekcii. V prípade, že evidujete nezrovnalosť či máte doplňujúce otázky k fakturáciám, obráťte sa na nás na fakturacia@packeta.sk. Kolegovia z finančného oddelenia vám radi pomôžu
Základná cena je od 2,30€ bez DPH pri štandardnom rozmere zásielky a doručení na naše výdajné miesto. Celý náš cenník si môžete pozrieť v dokumente pod týmto odkazom.
Pri zásielke záleží nie len na jej hmotnosti a veľkosti, ale taktiež na tom, kam mieri. Ceny sa tak môžu líšiť.
Všetky ceny našich služieb, vrátane nadrozmerných zásielok, nájdete na našich webových stránkach alebo priamo v kompletnom cenníku našich služieb.
Na depách triedime zásielky vyzdvihnuté z podacích miest a zvozov a doručujeme ich na výdajné miesta, do Z-BOXov, alebo na adresy zákazníkov.
Na niektorých depách je možné zásielky aj podávať. Len v SK máme viac ako 10 dep.
TIP: Pozrite sa na Prehľad našich dep s otváracou dobou a adresou.
Otváraciu dobu všetkých našich dep nájdete v Prehľade našich dep.
Pokiaľ je vaše obľúbené podanie miesto zatvorené, odporúčame využiť iné, ktoré sa nachádza v okolí. Zoznam podacích miest nájdete na našom webe. Zásielky je možné podávať na našich depách či podacích miestach. Prehľad našich dep aj s otváracou dobou nájdete tu.
Odosielatelia registrovaní v klientskej sekcie môžu s nami odosielať dva základné typy zásielok:
Štandardné zásielky:
maximálna hmotnosť - 5 kg
minimálne rozmery 10 x 7 x 1 cm;
maximálny rozmer - súčet 3 strán je max. 120 cm (napr. 50x40x30cm), dĺžka najdlhšej strany max. 70 cm
Nadrozmerné zásielky:
maximálna hmotnosť - 15 kg
minimálne rozmery - 10 x 7 x 1 cm
maximálne rozmery - súčet 3 strán je max. 150 cm (napr. 60x50x40cm), dĺžka najdlhšej strany max 120 cm
Maximálne rozmery zásielok, ktoré prepravujeme sú:
maximálna hmotnosť - 15 kg
maximálna dĺžka jednej strany zásielky - 120 cm
maximálny súčet všetkých troch strán (výška, šírka, hĺbka), zásielky - 150 cm
Pre fyzické osoby aj pre registrované e-shopy je maximálna hodnota zásielky 700 Eur.
Produkt vložíte ideálne do krabice z tvrdého kartónu s požadovanými rozmermi a zalepte tak, aby sa zásielka nemohla otvoriť. Odporúčame lepiacu pásku nalepiť do kríža.
Povinnosťou je mať vždy jednu zásielku v jednom homogénnom balíčku, nie vo viacerých.
Nezabudnite vyplniť prázdny priestor v zásielke, aby sa obsah po ceste nerozbil.
Potom zásielku správne označte prepravným štítkom - a to je všetko. Podrobnejší návod na zabalenie zásielky nájdete na našom webe.
Stačí vytlačiť štítok, ktorý sa vým vygeneruje v klientskej sekcii a nalepiť ho na zásielku (v prípade, že budete štítok prelepovať lepiacou páskou, pamätajte na to, že nesmie prekrývať čiarový kód). Dajte pozor, aby na zásielke bol vždy len jeden kvalitne nalepený štítok. Ku každej zásielke prosím využite vždy nový vygenerovaný štítok.
Cez Packetu nie je možné odoslať tovar:
veľké, objemné či ťažké zásielky (nábytok, pneumatiky, chladničky, TV a pod.)
tekutiny (pracie gély, čistiace prostriedky, alkohol, zaváraniny a pod.)
veľmi krehké a citlivé veci (porcelán, sklo, kryštál, diagnostické prístroje a pod.)
nebezpečny či nelegálny tovar (drogy, výbušniny, horľaviny a pod.)
Kompletný zoznam vylúčených tovarov z prepravy nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach (viď. odstavec 4.2.).
Štandardná úložná doba je stanovená na 7 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o ďalších 14 dní. Maximálna úložná doba zásielky na výdajnom mieste je tada 21 dní.
Úložnú dobu má možnosť predĺžiť ako odosielateľ, tak aj príjemca prostredníctvom zákazníckeho servisu, prípadne v aplikácii Packeta.
Áno, aj táto služba je voliteľná pri zadávaní zásielky. Stačí pri zadávaní zásielky klinúť na tlačidlo Plánovaný výdaj a zadať termín výdaju.
Áno, aj túto službu ponúkame. Pokiaľ ste e-shop, v klientskej sekcii môžete pri podaní zásielky objednať službu Overenie veku 18+. Fyzické osoby dohľadajú túto možnosť v aplikácii Packeta v sekcii Služby.
V tomto prípade je potrebné skontrolovať kontaktné údaje príjemcu danej zásielky, ideálne v sekcii Podané zásielky v klientskej sekcii, alebo kontaktovať náš zákaznícky servis (cez kontaktný formulár). Kolegovia skontrolujú kontaktné údaje zákazníka a prípadne znovu odošlú informačný e-mail alebo SMS s heslom.
Ak nastal akákoľvek problém s klientskou sekciou, počkajte 5 minút a potom znovu načítajte webovú stránku alebo sa znovu prihláste. Odporúčame vyskúšať webový prehliadač Google Chrome alebo Mozilla Firefox.
Pokiaľ ste zadali zlé výdajné miesto a zásielku ste ešte nedali nášmu vodičovi alebo neodniesli na podacie miesto, odporúčame ju stornovať a podať zásielku opäť, so správnymi údajmi. V klientskej sekcii storno zásielky vykonáte v zozname Podaných zásielok pomocou ikony koša. Zásielka zmení stav z Očakávame dodanie obchodom na stav Zásielka bola stornovaná.
Ak ste už zásielku do prepravy podali, je ju možné vrátiť prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. Na vystavenie dobropisu prepravy je potrebné si podať reklamáciu, prostredníctvom Reklamačného formulára uverejneného na našej stránke.
Reklamácia sa podáva cez klientskú sekciu, kde vyhľadáte zásielku, ktorú chcete reklamovať. Pomocou ikony výkričníka sa vám otvorí predvyplnený reklamačný formulár, kam zapíšete reklamáciu. Po vyplnení formulára dostanete potvrdzujúci e-mail s číslom požiadavky. Urobíme maximum, aby sme vašu reklamáciu vybavili čo najskôr. Viac podrobností nájdete na našom webe.
Zásielku môžete vydať niekoľkými spôsobmi:
heslom (nahlási vám ho príjemca zásielky)
QR kódom (načítate pomocou čítačky)
príjemca sa preukáže dokladom totožnosti
Najčastejší spôsob vydania je heslom, ktoré vám nahlási príjemca zásielky. Po zadaní hesla do systému sa vám zobrazí "okno výdaja" s informáciami, ako je dobierka či miesto uloženia.
Odporúčame využiť spracovaný obrázkový návod, ktorý nájdete v admine v sekcii Ostatné → Manuály → Výdaj zásielky.
Vyhľadajte zásielku v admine pomocou trasovacieho čísla a na konci riadku kliknite na ikonu Nahlásiť problém so zásielkou, kam zapíšete svoju požiadavku. Kolegovia z podpory zásielku preveria a budú vás kontaktovať.
Zákaznícky servis vykonáva iba menšie zmeny ako pridanie alebo úpravu kontaktného telefónneho čísla. Pre zmenu názvu výdajného miesta je potrebné kontaktovať svojho obchodného zástupcu.
Kvôli zásadnejšej úprave údajov o svojom výdajnom mieste kontaktujte svojho obchodného zástupcu. Kontaktné údaje nájdete v AVM.
Otváraciu dobu si nastavíte sami najneskôr tri dni pred zmenou jej platnosti.
Nastavenie urobíte v sekcii Ostatné → Otváracia doba → Nastaviť uzatvorenie výdajného miesta.
Pokiaľ zmenu zadávate prvý krát - máme pre vás obrázkový návod v sekcii Ostatné → Manuály → Rôzne.
V prípade, že potrebujete zadať urgentnú zmenu, je nutné kontaktovať náš zákaznícky servis.
Pokiaľ evidujete problém s províziami, obráťte sa prosím na svojho obchodného zástupcu, prípadne nám pošlite požiadavku cez AVM. Kolegovia sa s vami následne spoja.
Zabudnuté heslo je možné veľmi jednoducho obnoviť cez preklik "Zabudnuté heslo" na webovej stránke pre prihlásenie do Adminu pre Výdajné miesta.
V prípade potvrdenia výpadku systému využite možnosť Núdzového výdaja zásielok. Prihlásite sa do neho rovnakými údajmi, ktoré používate na prihlásenie sa do Adminu.
Všetky návody pre interné postupy pobočiek pre výdaj a príjem zásielok nájdete priamo vo svojom Admine v záložke Manuály.
Dovolenku si výdajné miesto nastavuje samo priamo v admine a to najneskôr tri dni pre jej začiatkom.
Nastavenie urobíte v sekcii Ostatné → Otváracia doba → Nastaviť uzatvorenie výdajného miesta.
Pokiaľ dovolenku zadávate prvý krát - máme pre vás obrázkový návod v sekcii Ostatné → Manuály → Rôzne.
V prípade, že potrebujete zadať urgentnú zmenu, je nutné kontaktovať náš zákaznícky servis.
Najskôr registrujte svoju firmu cez naše stránky. Potom sa vám ozve náš obchodný zástupca a prejde si s vami možnosti. Viac informácií nájdete na našom blogu.
Chcete si zriadiť výdajné miesto vo vašej predajni? Dajte nám vedieť prostredníctvom formulára.
Náš obchodný zástupca vás bude kontaktovať do 30 dní a veľmi rád vám vysvetlí všetky detaily spolupráce.
Každý, kto splní naše základné kritéria. V Slovenskej republike nájdete viac ako tisíc výdajných miest- sú skutočne rozmanité. Od menších obchodov, kaderníckych salónov až po kaviarne a papiernictva.
V kamennej prevádzke, v ktorej predávate svoj tovar alebo poskytujete služby.
Základné kritéria:
1. Vaša prevádzka sa nachádza v obci alebo meste s minimálnym počtom 3000 obyvateľov.
2. Máte stálu otváraciu dobu počas pracovného týždňa, aspoň 8 hodín denne.
3. Vaša prevádzka je svetlá a priestranná. Umožňuje skladovanie a manipuláciu s balíkmi. Požadovaný úložný priestor je minimálne 2 x 2 m.
4. Máte prístup k internetu a počítaču, notebooku, elektronickej pokladni či tabletu. Ďalšiu potrebnú techniku dodáme my.
5. Máte kapacitu pre spracovanie aspoň 100 zásielok denne.
6. Výdajné miesta sú prístupné deťom, preto tomu musí odpovedať charakter sortimentu výdajného miesta. Zároveň musí byť výdajne miesto nefajčiarske.
7. Veľkým plusom je možnosť bezproblémového parkovania a bezbariérový prístup.
8. Neprevádzkujete služby výdajného miesta pre iné spoločnosti. Ste prístupný exkluzívnej forme spolupráce s Packetou.
V prípade, že je vami vybraný Z-BOX opakovane dva dni po sebe plný, zašleme vám e-mail s možnosťou vybrať si náhradné výdajné miesto podľa vašej voľby.
Pokiaľ výber nestihnete, nemusíte sa obávať. Náš systém za vás vyberie blízke voľné a vhodné výdajné miesto, kde si budete môcť čo najskôr zásielku vyzdvihnúť.
Z-BOX môžete otvoriť dvoma spôsobmi – pomocou mobilnej aplikácie alebo pomocou číselného kódu, ktorý zadáte na klávesnici na Z-BOXe. Pokiaľ vyzdvihujete zásielku na dobierku, je potrebné danú čiastku najskôr uhradiť.
Vyzdvihujete zásielku pomocou mobilnej aplikácie? Skúste prejsť tieto kroky:
Máte nainštalovanú najaktuálnejšiu verziu aplikácie Packeta - môžete si ju nainštalovať aj pomocou QR kódu, ktorý nájdete na Z-BOXe.
Máte zapnutý Bluetooth vo vašom mobilnom zariadení.
Máte povolený prístup k polohe pre aplikáciu Packeta. Ako povoliť prístup?
Otvorte v telefóne Nastavenia,
kliknite na aplikácie → nainštalované → aplikácia Packeta,
kliknite na polohu → zvoľte povoliť (vždy/pri používaní),
potvrďte návrat do aplikácie a jej reštart.
Prípadne môžete priamo v našej aplikácii Packeta na úvodnej stránke kliknúť na tlačítko Povoliť polohové služby.
Povoľte GPS (bez povolenia prístupu k polohe nie je možné zásielku vyzdvihnúť).
Pokiaľ je vaša zásielka na dobierku, je potrebné dobierkovú čiastku najskôr uhradiť prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta cez online platobnú bránu.
Máte zapnuté mobilné dáta ? Pre vyzdvihnutie zásielky je potrebné mať zapnuté mobilné dáta.
Pri vyzdvihnutí zásielky zo Z-BOXu je potrebné byť od Z-BOXu v maximálnej vzdialenosti 2 metre.
V aplikácii je nutné byť registrovaný a prihlásený ako príjemca zásielky (adresát uvedený na zásielke). Nie je možné, aby ste z aplikácie niekoho iného vyzdvihli svoju zásielku - zásielka je totiž priradená k telefónnemu číslu.
Ako postupovať pri vyzdvihnutí zásielky pomocou kódu:
1. Číselný PIN kód pre vyzdvihnutie zásielky nájdete v e-maile, SMS alebo v mobilnej aplikácii.
2. PIN kód pre vyzdvihnutie zadajte na klávesnici.
3. Potvrdíte zadanie stlačením zeleného tlačidla "Enter".
4. Po otvorení schránky vyberiete zásielku.
5. Schránku zatvorte.
Prehľad všetkých dostupných Z-BOXov nájdete priamo na našom webe vo vyhľadávači výdajných miest (widget). Vo filtri typ miesta môžete zaškrtnúť políčko Boxy.
Prehľad dostupných Z-BOXov je taktiež súčasťou našej mobilnej aplikácie Packeta.
Zásielku si môžete vyzdvihnúť dvoma spôsobmi – pomocou mobilnej aplikácie alebo pomocou číselného kódu, ktorý zadáte na klávesnici na Z-BOXe. Pokiaľ vyzdvihujete zásielku na dobierku, je potrebné danú čiastku najskôr uhradiť.
Ako postupovať? pri vyzdvihnutí zásielky pomocou mobilnej aplikácie?
1. Je potrebné mať nainštalovanú najaktuálnejšiu verziu aplikácie Packeta.
Appku nájdete v Google Play a App Store, je ju možné si nainštalovať pomocou QR kódu, ktorý nájdete priamo na Z-BOXe.
2. Po príchode k Z-BOXu zapnite Bluetooth vo vašom mobilnom zariadení.
3. Následne povoľte aplikácii Packeta prístup k polohovým službám.
Existuje viac postupov, ako polohu aplikácii v zariadení povoliť:
A) Povolenie v nastavení telefónu:
otvorte v telefóne Nastavenia
v záložke Aplikácie - nainštalované kliknite na aplikáciu Packeta
v sekcii Poloha je nutné zvoliť Povoliť (vždy/pri využívaní)
nakoniec potvrďte návrat do aplikície a jej reštart
B) Povolenie v aplikácii Packeta:
otvorte aplikáciu Packeta
na úvodnej stránke kliknite na tlačidlo Povoliť/Zapnúť polohové služby
Pozor, bez povolenia prístupu k polohe nie je možné zásielku vyzdvihnúť!
4. Ubezpečte sa, že máte zapnuté mobilné dáta.
Bez mobilných dát nie je možné vyzdvihnutie zásielky
5. Pri vyzdvihnutí zásielky zo Z-BOXu je potrebné byť od Z-BOXu v maximálnej vzdialenosti 2 metre.
6. V aplikácii musí byť registrovaný a prihlásený príjemca zásielky - otvorenie schránky Z-BOXu je spárované pomocou konkrétneho telefónneho čísla, prípadne emailu.
Ak chcete, aby vašu zásielku zo Z-boxu vyzdvihol niekto iný, musíte mu zásielku nazdieľať. Ako na to, nájdete na našom blogu.
7. Prišla vám do Z-BOXu zásielka na dobierku?
Potom je nutné čiastku najskôr uhradiť prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta cez online platobnú bránu. V appke jednoducho kliknete na Zaplatiť dobierku. Ďalšie informácie ohľadom Z-BOXov nájdete na našom webe.
Ako postupovať pri vyzdvihnutí zásielky pomocou kódu:
1. Číselný PIN kód pre vyzdvihnutie zásielky nájdete v e-maile, SMS alebo v mobilnej aplikácii.
2. PIN kód pre vyzdvihnutie zadajte na klávesnici.
3. Potvrdíte zadanie stlačením zeleného tlačidla "Enter".
4. Po otvorení schránky vyberiete zásielku.
5. Schránku zatvorte.
Nemáte k dispozícii mobilné dáta? Nevadí. Zásielku si môžete v aplikácii pripraviť vopred - pripojený na Wi-Fi v pohodlí domova.
Ako na to?
Zásielku si nájdete v aplikácii Packeta.
Pokiaľ je zásielka na dobierku, uhraďte ju v aplikácii.
Aktualizujte si zásielku (prejdite prstom po obrazovke, aby sa stránka znovu načítala). Týmto krokom sa vám stiahnu potrebné dáta k zásielke.
Teraz už môžete vyraziť k Z-BOXu.
Na detaile zásielky kliknite na Otvoriť schránku.
Schránka sa otvorí a zásielku si môžete odniesť.
Stačí využiť kód na vyzdvihnutie, ktorý vám pošleme hneď ako bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie. Ten potom jednoducho vyťukáte na klávesnici a je to!
Nie je. Pre otvorenie Z-BOXu pomocou mobilnej aplikácie je potrebné byť od neho vo vzdialenosti približne do 2 metrov. Pokiaľ schránku otvárate pomocou čísleného kódu, ten je treba vyťukať na klávesnici umiestnenej na Z-BOXe.
Ak potrebujete, aby za vás zásielku zo Z-BOXu vyzdvihol niekto iný, je to možné dvoma spôsobmi. Cez funkciu Zdieľanie zásielky v mobilnej aplikácii alebo môžete jednoducho odovzdať či preposlať číslený kód na vyzdvihnutie. Ten potom stačí zadať na klávesnici na Z-BOXe.
Ako na zdieľanie zásielky v mobilnej aplikácii?
Pri zásielke, ktorú chcete zdieľať, kliknite na tri bodky.
Zobrazí sa vám možnosť Zdieľať zásielku.
Zvoľte príjemcu - teda osobu, s ktorou chcete zdieľať zásielku a vyberte, akou cestou jej odošlete údaje k zásielke (napr. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail...).
S vybranou osobou budete zdieľať trasovacie číslo a heslo k zásielke.
Jednoduchý návod na zdieľanie zásielky cez appku nájdete na našom blogu.
Pokiaľ chcete zásielku zdieľať s inou osobou, je to možné cez funkciu zdieľanie zásielky v mobilnej aplikácii.
Ako na to?
Pri zásielke, ktorú chcete zdieľať, kliknite na tri bodky.
Zobrazí sa vám možnosť Zdieľať zásielku.
Zvoľte príjemcu - teda osobu, s ktorou chcete zdieľať zásielku a vyberte, akou cestou jej odošlete údaje k zásielke (napr. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail...).
S vybranou osobou budete zdieľať trasovacie číslo a heslo k zásielke.
Jednoduchý návod na zdieľanie zásielky cez appku nájdete na našom blogu.
Dobierkovú sumu nie je možné uhradiť bankovým predovom. Jediný možný spôsob, ako uhradiť dobierku, je prostredníctvom online platobnej brány.
Dobierku môžete uhradiť v aplikácií.
Vyhľadajte zásielku k vyzdvihnutiu.
Kliknite na Zaplatiť dobierku.
Budete presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu, kde vyplníte údaje zo svojej karty.
Ubezpečte sa, že máte na karte povolené online platby a máte nastavený dostatočný limit pre platby na internete.
Štandardná úložná doba Z-BOXov je 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
Viac informácií k úložnej dobe zásielok nájdete na našom blogu.
Počas vianočnej sezóny (pri zásielkach podaných od 1. novembra do 20. decembra) platí každý rok skrátená úložná doba - aktuálne informácie nájdete vždy na začiatku sezóny na našom blogu.
Je niekoľko spôsobov, ako predĺžiť úložnú dobu vašej zásielky:
V mobilnej aplikácii Packeta (pri zásielke v appke kliknite na tri bodky a potom na voľbu Predĺžiť).
Prípadne využite náš kontaktný formulár.
Ďalšie informácie nájdete na našom blogu.
Pri zásielke, ktorá mieri do Z-BOXu, máte na vyzdvihnutie 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, bude automaticky zaslaná späť odosielateľovi ako tzv. „vratka“ a odosielateľ vám ju musí následne poslať znovu.
Úložnú dobu zásielky je možné predĺžiť až vo chvíli, kedy je v stave Pripravená k vyzdvihnutiu.
Zásielky je možné podať aj cez Z-BOX. Jediné, čo k tomu potrebujete, je mobilné zariadenie a naša aplikácia Packeta.
Detailný postup nájdete na našom webe.
Maximálna hmotnosť zásielky 15 kg.
Podľa veľkosti schránok v Z-BOXe rozlišujeme zásielky na 3 typy:
S – 45x8x61 cm
M – 45x17x61 cm
L – 45x36x61 cm
Pokiaľ sa vám Z-BOX, do ktorého by ste si chceli nechať zásielku doručiť, vo vyhľadávaní výdajných miest nezobrazuje, má pravdepodobne naplnenú kapacitu. Počkajte a skúste objednávku opakovať neskôr.
Ponáhľate sa a na svoju objednávku nemôžete čakať, kým sa kapacita uvoľní? Odporúčame vám zvoliť iné výdajné miesto v blízkosti.
Ďalším dôvodom môže byť, že e-shop má možnosť doručenia do Z-BOXu vypnutú (nebude možné zvoliť ani iný Z-BOX). V tomto prípade prosíme kontaktujte priamo e-shop.
Na stránke o webovom widgete nájdete filter “Typ miesta”, v ktorom vyberiete "Boxy". V eshopovom widgete potom záleží na každom eshope, čo povolí ako možný spôsob dopravy. Pokiaľ má daný eshop Z-BOXy povolené, vyfiltrujete si ich opäť ľahko v “Typ výdajného miesta”
Chcete Z-BOX na vašom pozemku? Dajte nám vedieť prostedníctvom formulára.
Registrácia je po jej založení pridelená obchodnému zástupcovi, ktorý kontaktuje osobu uvedenú vo formulári a vybaví s ňou všetko potrebné.
Náš regionálny manažér vás bude kontaktovať do 30 dní a veľmi rád vám vysvetlí všetky detaily spolupráce.
Z-BOX je ideálne umiestniť vo frekventovanej lokalite (centrum obce, potraviny, nákupné centrum, sídlisko).
Nie. Samoobslušné výdajné boxy Packety potrebujú minimum energie, ktorú získavajú cez solárne panely.
Kritéria pre zriadenie Z-BOXu pre tento rok:
1. Obec/mesto nad 15 000 obyvateľov.
2. Je potrebné mať vlastný pozemok, na ktorom sa Z-BOX postaví.
3. Dobrá prístupnosť pozemku verejnosťou.
Pri zaregistrovaní sa jednotlivé návrhy miest a obcí posudzujú individuálne.
Všetky náklady súvisiace s inštaláciou a servisom hradí Packeta.
Z-BOXy sme spúšťali počas pandémie, keď bola možnosť bezdotykového vyzdvihovania cez appku jasná voľba. Zároveň ale chceme, aby bolo vyzdvihovanie zo Z-BOXov jednoduché a dostupné naozaj úplne pre každého. A preto vám ponúkame možnosť vybrať si taký spôsob vyzdvihnutia zásielky, ktorý vám momentálne vyhovuje.
Samozrejme, aký spôsob otvorenia schránky Z-BOXu si vyberiete, je len na vás. Pri doručení zásielky do Z-BOXu, ktorý má klávesnicu, vám vždy zašleme kód na vyzdvihnutie. Zároveň zostáva aj možnosť vyzdvihnúť zásielku pomocou appky tak, ako ste zvyknutí.
Klávesnice postupne nainštalujeme na všetky Z-BOXy. Či ju má v tejto chvíli aj váš obľúbený Z-BOX, si môžete jednoducho overiť vo vyhľadávači výdajných miest na webe cez možnosť filtrov – tam stačí zvoliť „Z-BOXy s klávesnicou“.
Zároveň pri vyhľadávaní Z-BOXu môžete pozrieť na detail konkrétneho Z-BOXu, kde túto informáciu taktiež nájdete.
Pokiaľ odosielate zásielky cez našu mobilnú appku, pri výbere výdajného miesta máte možnosť zobrazenia Z-BOXov s klávesnicou priamo v aplikácii.
Ide o šesťmiestny číselný kód, ktorý vám zašleme e-mailom a v SMS, akonáhle bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie v Z-BOXe.
Kód si tiež môžete zobraziť v detaile zásielky priamo v mobilnej aplikácii.
V prípade zásielky na dobierku vás najskôr poprosíme o úhradu dobierky a kód obdržíte hneď, ako bude dobierka uhradená.
Je to naozaj jednoduché, v priebehu chvíľky to máte hotové:
1. Číselný kód na vyzdvihnutie zásielky nájdete v e-maile, SMS alebo v mobilnej aplikácii.
2. Kód na vyzdvihnutie zadáte na klávesnici, ktorá je umiestnená na jednej zo schránok Z-BOXu.
3. Potvrdíte zadanie stlačením zeleného tlačidla "Enter".
4. Po otvorení schránky vyberiete zásielku.
5. Schránku zatvorte.
Klávesnice na Z-BOXoch nemajú platobné terminály, preto prípadnú dobierku nie je možné zaplatiť platobnou kartou priamo pri Z-BOXe. Dobierku ale môžete ľahko uhradiť buď v mobilnej aplikácii alebo cez odkaz na sledovanie zásielky, ktorý nájdete v e-maile.
Len čo dobierku uhradíte, pošleme vám kód na vyzdvihnutie zásielky.
Akonáhle zásielka dorazí do Z-BOXu, pošleme vám správu, že je pre vás pripravená na vyzdvihnutie. Najprv vás ale poprosíme o zaplatenie dobierky. Len čo dobierku uhradíte, pošleme vám kód na vyzdvihnutie zásielky.
Nič sa nedeje – heslo môžete po 3 sekundách zadať znova. Na displeji sa zobrazí: „Nesprávny PIN. Vyčkajte 3… 2…1s“. Po uplynutí týchto troch sekúnd vás Z-BOX box opäť vyzve na zadanie kódu. Po druhom zlom zadaní v poradí sa limit zvýši na 30 s. Po treťom pokuse na 1 minútu.
Po prvom otvorení schránky je možné zadať kód opakovane počas 5 minút.
V prípade, že klávesnica nebude funkčná, môžete Z-BOX ľahko otvoriť cez mobilnú aplikáciu.
Na stránke o webovom widgete nájdete filter “Typ miesta”, v ktorom vyberiete "Boxy". V eshopovom widgete potom záleží na každom eshope, čo povolí ako možný spôsob dopravy. Pokiaľ má daný eshop Z-BOXy povolené, vyfiltrujete si ich opäť ľahko v “Typ výdajného miesta”
Widget je vyhľadávač verejných a podacích miest Packety. Je to program pre interaktívne vyhľadávanie v mape. Pre vyhľadávanie je možné využiť vyhľadávacie pole a niekoľko filtrov, vďaka ktorým si môžete vybrať pobočku, ktorá vám vyhovuje.
Vo widgete (vyhľadávači výdajných a podacích miest) sú šedou farbou označené výdajné miesta, ktoré nejde zvoliť pre doručenie zásielky.
Je to dôvod:
plnej kapacity výdajného miesta
dovolenky výdajného miesta
že e-shop obmedzil doručenovanie na niektoré výdajné miesta (napr. do Z-BOXov)
E-shop si môže zvoliť sám, či umožní doručovanie na všetky typy výdajných miest. Niektoré obchody napr. neumožňujú z povahy tovaru doručenie do Z-BOXov. V danom e-shope tak budú všetky Z-BOXy označené šedou farbou, ale v mape sa tieto výdajné miesta pre vašu maximálnu prehľadnosť aj tak zobrazujú.
Vyhľadávanie má na každú z týchto platforiem odlišný účel:
Na webe sa zobrazujú všetky výdajné a podacie miesta (vlastné a partnerské), vrátane podacích miest, po celom svete, a to z toho dôvodu, aby si každý mohol dohľadať informácie o pobočke, ktorá ho zaujíma.
V mobilnej aplikácii Packeta je kladený väčší dôraz na prispôsobenie hľadania výdajných a podacích miest na mobile.
V e-shopovej verzii vyhľadávača sú následne zobrazené výdajné miesta, ktoré rešpektujú nastavenia daného e-shopu a zároveň sú aktuálne otvorené (nie je tam dovolenka) a majú voľnú kapacitu pre zásielky.
Áno, vo widgete je možné hľadať výdajné misto podľa ID. Stačí do vyhľadávača pred ID napísať písmenko a podtržník: „i_“ (napr. i_1234).
ID pobočky nájdete v detaile výdajného miesta. Akonáhle nájdete svoju obľúbenú pobočku, skopírujte si jej ID a potom v e-shope pri akomkoľvek nákupe vo vyhľadávači zadajte ID spoločne s „i_“. Vďaka tomu ho jednoducho a rýchlo nájdete a zvolíte pre doručenie. Alebo si ID pobočky s už spomenutým "i_", môžete skopírovať jednoduchým kliknutím na jeho ID v detaile pobočky.
Jasné! V e-shopovom aj webovom vyhľadávači výdajných miest si môžete ukladať svoje obľúbené miesta, aby ste je vždy rýchlo a ľahko našli. Slúži na to ikonka srdiečka. Vo vyhľadávači ich uvidíte na prvých pozíciách a bude pri nich svietiť ikonka srdiečka.
Všetky svoje uložené obľúbené výdajné miesta nájdete v zozname výdajných miest na prvých priečkach a bude v nich svietiť načerveno ikonka srdiečka.
Obľúbené výdajné miesta sa ukladajú na základe cookies (jedná sa o krátke textové súbory, ktoré navštívený web odosiela do vášho prehliadača, umožňujú webu zaznamenať informácie o vašej návšteve). Pri premazávaní cookies vo vašom počítači tak môže dôjsť k ich strate.
Údaje o svojej pobočke vrátane otváracej doby si výdajné miesta zadávajú do systému samé. Pri všetkých partnerských výdajných miestach musí byť zadaná informácia o otváracej dobe. V prípade, ak narazíte na pobočku, ktorá nemá uvedené otváracie hodiny prípade nás neváhajte kontaktovať a situáciu doriešime.
Pokiaľ vám preferovanú pobočku nejde vybrať, je pravdepodobné, že nastala jedna z týchto situácií:
daný e-shop sám vybral výdajné miesto, na ktoré nie je možné zásielky doručiť
výdajné miesto má práve plnú kapacitu
výdajné miesto má aktuálne dovolenku
vaša zásielka nesĺňa parametre zásielok (napr. váha alebo napríklad overenie veku), ktoré dané výdajné miesta príjma
Takéto výdajné miesto je vo vyhľadávaní označené šedou farbou. Zvoľte si prosím pre doručenie iné výdajné miesto.
Na vami zvolenom výdajnom mieste bude čoskoro plná kapacita - to by mohlo ovplyvniť úspešné doručenie zásielky. Preto vám náš vyhľadávač navrhuje najbližšie výdajné miesto, ktoré má voľnú kapacitu.
Je na vás, aké výdajné miesto si zvolíte. Pri voľbe takmer plného výdajného miesta majte však na pamäti, že môže dôjsť k situácii, že zásielka tam nebude môcť byť doručená a náš kuriér ju preto uloží na inej, blízkej pobočke, ktorá bude v dobe doručovania voľná.
V e-shopovom widgete pri výdajných miestach je uvedený stav pobočky (koľko zásielok momentálne majú- napr. málo zásielok,čoskoro plné a pod.)
Vyfiltrujte si výdajné miesta, kde je možná platba kartou. Toto dosiahnete tak, že cez filter v sekcii Dobierka nájdete rôzne možnosti filtrovania platieb.
Pomocou filtru je možné jednoducho vyhľadať výdajné miesta otvorené v sobotu (filter-otváracia doba „otvorené v sobotu“) alebo v nedeľu (filter-otváracia doba „otvorené v nedeľu“)
Vo filtroch v sekcii "Ostatné" nájdete filter "bezbariérový prístup".
Kyberzločinci sa snažia oficiálne webové stránky, alebo komunikáciu firiem napodobňovať čo najdôverychodnejšie.
Pri bližšom skúmaní ale môžete zistiť, že odkaz obsahuje preklepy, formulácie, ktoré v danom odkaze nedávajú zmysel, alebo zámeny písmen a číslic, ako napríklad 1 miesto I alebo .sx namiesto .sk.
Odporúčame neklikať na podozrivé odkazy, predovšetkým nezdieľať svoje osobné a bankové údaje.
Ako môžu takéto podvodné správy, e-maily vyzerať a na čo si treba dať pozor, nájdete na stránke Kyberbezpečnosť a ochrana dát.
Prevažne sa jedná o náhodný výber e-mailových adries aj telefónnych čísel, alebo sú využívané aj verejne dostupné zdroje a databáza kontaktov.
Napíšte nám cez kontaktný formulár (vyberte tému: Podvodné jednanie), kde vám kolegovia poradia a prípadne potvrdia, či webová stránka, e-mail alebo SMS skutočne pochádza od Packety.
Ak ide o podozrivú komunikáciu prostredníctvom webových stránok, e-mailu, alebo SMS, nahláste podvod danej spoločnosti a taktiež to ohláste Polícii SK.
V prípade, že sa jedná o phishingový útok zneužívajúci meno Packety, prosíme napíšte nám cez kontaktný formulár a zakliknite Podvodné jednanie. Informácie nájdete na našej stránke Bezpečnosť a ochrana dát.
Ak ide o podozrivú komunikáciu prostredníctvom webových stránok, e-mailu, alebo SMS, nahláste podvod danej spoločnosti a taktiež to ohláste Polícii SK.
V prípade, že sa jedná o phishingový útok zneužívajúci meno Packety, prosíme napíšte nám cez kontaktný formulár a zakliknite Podvodné jednanie. Informácie nájdete na našej stránke Bezpečnosť a ochrana dát.
V tomto prípade je nutné čo najskôr kontaktovať svoju banku a kartu zablokovať. Následne zrušte všetky podozrivé transakcie a vzniknutú situáciu oznámte na Polícii SK.
Pokiaľ máte pri platobnej karte nastavené viac faktorové overenie, napr. cez telefón alebo elektronické bankovníctvo, určite nič nepotvrdzujte.
Pokiaľ chcete zásielku zdieľať s inou osobou, je to možné prostredníctvom funkcie zdieľania zásielky v našej mobilnej aplikácii. Jednoduchý návod na zdieľanie zásielky cez appku nájdete na našom blogu.
Dobierku je možné uhradiť v aplikácii dvoma spôsobmi:
platobnou kartou,
GooglePay/ApplePay.
Ujistite sa, že máte na karte povolené online platby a máte nastavený dostatočný limit pre platby na internete.
Aplikácia Packeta je dostupná pre mobilné telefóny Android v Google Play alebo Apple v App Store. Obchod s aplikáciami je nutné mať nastavený na podporovanú zem našej aplikácie, teda Slovensko, Českú republiku, Maďarsko či Rumunsko. Nastavenie zmeníte priamo vo svojom mobilnom telefóne.
V prípade, že aplikácia Packeta nefunguje, ako ste zvyknutý, skúste ju aktualizovať na novšiu verziu. Prípadne sa odhláste a znovu prihláste. V prípade, že ani to nepomôže a problém pretrváva, neváhajte nás kontaktovať cez kontaktný formulár.
Platba za prepravu zásielky sa vždy hradí zo strany odosielateľa pri vytvorení zásielky v aplikácii. Umožňujeme platbu online platobnou kartou, ApplePay a GooglePay.
Aplikáciu Packeta jednoducho stiahnete priamo v Google Play alebo App Store.
Priamo v aplikácii je možné zmeniť všetky údaje o vás, okrem telefónneho čísla.
Meno, e-mail, svoju adresu jednoducho zmeníte v časti Profil -> Osobné údaje.
Zmenený e-mail je nutné overiť prostredníctvom automaticky zaslaného e-mailu vo vašej schránke.
Telefónne číslo nie je možné v registrácii do aplikácie meniť. V prípade, že ste zmenil/a telefónne číslo, je nutné si v našej aplikácii vytvoriť novú registráciu, teda zaregistrovať nový účet s novým telefónnym číslom a novým emailovým účtom.
Ubezpečte sa, že máte na karte povolené online platby a máte nastavený dostatočný limit pre platby na internete.
Za spätnú väzbu budeme veľmi radi. Aplikáciu môžete ohodnotiť priamo so svojom AppleStore/GoogleStore.
Vaše podnety nám môžete taktiež písať a zaslať prostredníctvom kontaktného formulára (vyberte dôvod Spätná väzba na aplikáciu)
Preverte vo vašej e-mailovej schránke zložku Spam a Nevyžiadaná pošta. Pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, vyskúšajte nasledujúci postup:
E-mail dočasne zmeňte na iný a uložte.
Následne ho opäť zmeňte na pôvodný e-mail.
Verifikačný e-mail by vám v túto chvíľu mal doraziť opäť.
V prípade, že tento postup nepomôže, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára a vyberte tému Mobilná aplikácia.
Účet v našej mobilnej aplikácii si môžete jednoducho vymazať priamo v mobilnej aplikácii. Stačí kliknúť na ikonku Vášho profilu a v nastaveniach aplikácie zvoliť možnosti,, Natavenia súkromia´´ a následne ,, vymazať účet´´
V súlade s príslušným zákonom Váš účet zmažeme po uplynutí 90 dní od poslednej prijatej zásielky alebo 183 dní od Vašej poslednej odoslanej zásielky.
Do tej doby môžete svoju žiadosť o zmazanie účtu zrušiť. Pokiaľ v priebehu tejto doby prijmete alebo odošlete zásielku, je to považované za zrušenie žiadosti.
O zmazanie Vášho užívateľského účtu sa postaráme, ale mobilnú aplikáciu Packeta zmazať nevieme. Je potrebné, aby ste to urobili priamo vo Vašom telefóne.
Zmazali ste si užívateľský účet, ale chceli by ste sa do appky zase prihlásiť ?
Do aplikácie sa môžete znova registrovať s rovnakými prihlasovacími údajmi. Vzhľadom k tomu, že pôvodný účet, všetky dáta aj históriu objednávok boli zmazané, privítame Vás, ako nového užívateľa.
Produkt vložíte ideálne do krabice z tvrdého kartónu s požadovanými rozmermi a zalepte tak, aby sa zásielka nemohla otvoriť. Odporúčame lepiacu pásku nalepiť do kríža.
Povinnosťou je mať vždy jednu zásielku v jednom homogénnom balíčku, nie vo viacerých.
Nezabudnite vyplniť prázdny priestor v zásielke, aby sa obsah po ceste nerozbil.
Potom zásielku správne označte prepravným štítkom - a to je všetko. Podrobnejší návod na zabalenie zásielky nájdete na našom webe.
Reklamáciu môže podať odosielateľ zásielky alebo príjemca. Náhradná škoda je následne vyplatená oprávnenej osobe, podľa našich platných všeobecných podmienok a obchodných podmienok v prípade použitia služby Medzi nami.
Reklamáciu podáte jednoducho cez náš reklamačný formulár.
To záleží na dôvode reklamácie a osobe, ktorá podala reklamáciu. Náš reklamačný formulár vás navedie na požadované podklady, ktoré je nutné doložiť. V prípade nutnosti doplnenia ďalších informácií vás bude kontaktovať pracovník reklamačného oddelenia.
Strata zásielky
Poškodenie zásielky
Chýbajúci obsah zásielky
Zámena zásielky
Oneskorené dodanie zásielky
Chybná fakturácia
Nezaplatená dobierka
Reklamáciu si môže uplatniť príjemca alebo odosielateľ cez náš reklamačný formulár. Následne ho pri riešení požiadavky reklamačné oddelenie informuje o ďalšom postupe.
Viditeľne poškodenú zásielku máte možnosť na výdajnom mieste odmietnuť prevziať. V takomto prípade bude zásielka vrátená späť odosielateľovi.
Pokiaľ ste si už zásielku prevzali (či vám bola doručená cez Z-BOX / kuriérom na adresu) je nutné pre uplatnenie reklamácie nafotiť obal, vnútornú výplň a obsah zásielky. Reklamáciu na poškodenie je potrebné podať prostredníctvom reklamačného formulára spolu s fotografiami, najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa.
Pokiaľ obdržíte tovar patriaci niekomu inému, je potrebné nás čo najskôr kontaktovať. Následne s vami kolegovia dohodnú ďalší postup. Pri podávaní reklamácie cez reklamačný formulár, je nutné doložiť detailný popis, aký tovar vám bol doručený a popis tovaru, ktorý ste očakávali. Zároveň odporúčame zaslať fotografie prepravného štítku, aby sme mohli identifikovať druhého zákazníka.
Objednal/a ste si tovar z e-shopu? Potom si skontrolujte faktúru, ktorá je priložená v zásielke.
Faktúra je na iné meno a je na nej uvedený iný tovar, než ste objednali? Potom zámenu tovaru urobil e-shop. Je preto potrebné obrátiť sa priamo na e-shop a vec zámeny tovaru riešiť priamo s ním.
Faktúra je na vaše meno, ale je tam iný tovar, než ste si objednali, alebo je z daného e-shopu? V takomto prípade najskôr odosielateľ zamenil objednávku. Kontaktuje prosím priamo odosielateľa.
Zásielka neobsahuje faktúru, alebo je v nej iný tovar, ktorý e-shop nepredáva? V takomto prípade sa obráťte na nás cez reklamačný formulár a spoločne sa dohodneme na vrátení nesprávneho tovaru.
Na vybavenie reklamačnej žiadosti máme podľa všeobecných obchodných podmienok 30 dní od podania reklamácie. Akonáhle vašu požiadavku budeme riešiť, budeme vás informovať e-mailom.
Všetky požiadavky sa snažíme vždy riešiť v najkratšej možnej dobe. Čas prvej reakcie na doručenú požiadavku sa môže meniť s ohľadom na množstvo reklamácií, ktoré nám boli doručené, pred tou vašou.
Uznaná škoda je oprávnenej osobe preplatená do 30 dní od obdržania dokladov k náhrade škody. Peniaze však spravidla posielame skôr.
Celé riešenie reklamácie by sa tým predĺžilo a skomplikovalo. Jediný spôsob, ako podať reklamáciu, je cez náš reklamačný formulár, vďaka nemu máme možnosť zadané požiadavky odbavovať rýchlejšie a efektívnejšie.
Nutné to nie je, ale odosielateľom cez mobilnú aplikáciu, ktorí posielajú hodnotnejší tovar, odporúčame využiť služby Zadaná hodnota zásielky.
Môžete sa obrátiť na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb. Po zaslaní sťažnosti na tento subjekt nás bude úrad kontaktovať a spor sa pokúsi vyriešiť mimosúdne.
Pokiaľ odosielate zásielku cez Packetu a za poskytnutú službu ste nám zaplatili, je nevyhnutné vyplniť náš reklamačný formulár. Zvoľte tému Chybná fakturácia za službu a do poznámky nám napíšte dôvody, prečo nebola služba poskytnutá v dostatočnej kvalite.
Pokiaľ ste príjemcia zásielky, tak ste poplatok za poskytnutie našich služieb zaplatili predajcovi. Preto je nutné reklamáciu riešiť s odosielateľom.
Doručenie na adresu je služba kuriérom domov, do práce, alebo na akúkoľvek inú adresu, kde sa nachádzate.
V deň doručenia vám pošleme SMS správu s predpokladaným časom doručenia. Pred samotným doručením sa s vami kuriér pokúsi spojiť telefonicky a následne príde na miesto doručenia.
V prípade, že vás nezastihne, je zásielka opätovne doručovaná na nasledujúci pracovný deň, prípadne po dohode s kuriérom presmerovaná na blízke výdajné miesto s voľnou kapacitou.
Áno! Zásielku môže kuriér po telefonickej dohode s príjemcom doručiť na recepciu, vrátnicu objektu, kde bývate alebo pracujete.
Zásielku môžete sledovať, ako ste zvyknutý a to na našom webe prostredníctvom trasovania zásielky.
Zmenu doručovacej adresy je možné vykonať prostredníctvom odkazu s SMS notifikácií, ktorá vám príde v deň doručovania zásielky.
V súčasnosti máme nastavené dva pokusy s o doručenie na adresu.
V prípade neúspešného pokusu o doručenie je zásielka opakovane doručovaná nasledujúci pracovný deň, prípadne je po dohode s kuriérom uložená na blízkom výdajnom mieste s voľnou kapacitou, kde si ju môžete vyzdvihnúť po obdržaní notifikácie, že je zásielka pripravená k výdaju, prevzatiu. Notifikácia obsahuje heslo na prevzatie a je zaslaná e-mailom a SMS, alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.
Nie je sa čoho obávať, o svoju zásielku neprídete. Pokiaľ vás kuriér nezastihne na uvedenej adrese, nasledujpci pracovný deň a uskutoční opakované doručenie, prípadne dôjde k presmerovaniu zásielky po dohode s kuriérom na blízke výdajné miesto s voľnou kapacitou, kde si ju budete môcť prevziať.
V prípade, že ste nestihli prijať hovor od kuriéra, je možné mu na zmeškaný hovor zavolať späť a dohodnúť sa s ním na doručení zásielky.
Kuriéri sú však za volantom a doručujú zásielky. Je možné, že vám kuriér hovor nebudete vedieť prijať. Aj tak však príde na adresu uvedenú pri zásielke a bude sa snažiť zásielku doručiť.
V prípade, že vás na adrese nezastihne, opakované doručenie sa uskutoční nasledujúci pracovný deň, prípadne dôjde k presmerovaniu zásielky po dohode s kuriérom na blízke výdajné miesto s voľnou kapacitou.
V prípade, že chcete zmeniť termín doručenia zásielky je to možné vykonať prostredníctvom odkazu s trasovaním v deň doručenia zásielky.
Rovnako ako pri prevzatí zásielky na našich výdajných miestach, budete pri doručení zásielky vyzvaní na predloženie PIN kódu. PIN kód vám bude doručený v notifikácii týkajúcej sa doručenia zásielky a to v SMS. Prípadne sa môžete preukázať dokladom totožnosti.
PIN kód na prevzatie zásielky vám pošleme v SMS notifikácii v deň doručenia.
Áno. Rovnako ako pri doručení zásielky na výdajné miesto je možné, aby za vás zásielku prevzala poverená osoba, ktorej poskytnete heslo. Myslite však na to, že kuriér má telefonický kontakt na vás a bude vám volať. Preto mu počas telefonátu uveďte, že zásielku si prevezme vami poverená osoba, ktorej poskytnete PIN na prevzatie zásielky.
Dobierku za zásielku doručovanú na adresu je možné uhradiť troma spôsobmi:
Online platobnou bránou cez preklik vo verejnom trasovaní.
Priamo pri prevzatí zásielky kartou alebo kuriérovi v hotovosti.
Pri doručení zásielky kuriérom na vašu adresu si môžete potvrdenie o úhrade zásielky stiahnuť na odkaze s trasovaním, ktorý ste obdržali v deň doručenia prostredníctvom sms notifikácie, a to až po dobu 30 dní odo dňa doručenia Vašej zásielky.
Chcete Z-BOX na vašom pozemku? Dajte nám vedieť prostedníctvom formulára.
Registrácia je po jej založení pridelená obchodnému zástupcovi, ktorý kontaktuje osobu uvedenú vo formulári a vybaví s ňou všetko potrebné.
Náš regionálny manažér vás bude kontaktovať do 30 dní a veľmi rád vám vysvetlí všetky detaily spolupráce.
Z-BOX je ideálne umiestniť vo frekventovanej lokalite (centrum obce, potraviny, nákupné centrum, sídlisko).
Nie. Samoobslušné výdajné boxy Packety potrebujú minimum energie, ktorú získavajú cez solárne panely.
Kritéria pre zriadenie Z-BOXu pre tento rok:
1. Obec/mesto nad 15 000 obyvateľov.
2. Je potrebné mať vlastný pozemok, na ktorom sa Z-BOX postaví.
3. Dobrá prístupnosť pozemku verejnosťou.
Pri zaregistrovaní sa jednotlivé návrhy miest a obcí posudzujú individuálne.
Všetky náklady súvisiace s inštaláciou a servisom hradí Packeta.
Chcete si zriadiť výdajné miesto vo vašej predajni? Dajte nám vedieť prostredníctvom formulára.
Náš obchodný zástupca vás bude kontaktovať do 30 dní a veľmi rád vám vysvetlí všetky detaily spolupráce.
Každý, kto splní naše základné kritéria. V Slovenskej republike nájdete viac ako tisíc výdajných miest- sú skutočne rozmanité. Od menších obchodov, kaderníckych salónov až po kaviarne a papiernictva.
V kamennej prevádzke, v ktorej predávate svoj tovar alebo poskytujete služby.
Základné kritéria:
1. Vaša prevádzka sa nachádza v obci alebo meste s minimálnym počtom 3000 obyvateľov.
2. Máte stálu otváraciu dobu počas pracovného týždňa, aspoň 8 hodín denne.
3. Vaša prevádzka je svetlá a priestranná. Umožňuje skladovanie a manipuláciu s balíkmi. Požadovaný úložný priestor je minimálne 2 x 2 m.
4. Máte prístup k internetu a počítaču, notebooku, elektronickej pokladni či tabletu. Ďalšiu potrebnú techniku dodáme my.
5. Máte kapacitu pre spracovanie aspoň 100 zásielok denne.
6. Výdajné miesta sú prístupné deťom, preto tomu musí odpovedať charakter sortimentu výdajného miesta. Zároveň musí byť výdajne miesto nefajčiarske.
7. Veľkým plusom je možnosť bezproblémového parkovania a bezbariérový prístup.
8. Neprevádzkujete služby výdajného miesta pre iné spoločnosti. Ste prístupný exkluzívnej forme spolupráce s Packetou.
Napíšte nám
Cez náš kontaktný formulár
Zákaznícky servis
Zavolajte nám +421 221 201 135
Reklamácie
Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár
Napíšte nám
Cez náš kontaktný formulár
Zákaznícky servis
Zavolajte nám +421 221 201 135
Reklamácie
Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár
Packeta upozorňuje na nový typ phishingu na internetových portáloch.
13. 2. 2025, 9:38
Čítať ďalejSpoločnosť Packeta, jednotka na trhu v poskytovaní doručovateľských služieb, sa stala partnerom 25. ročníka ocenenia Via Bona Nadácie Pontis. Prestížne ocenenie už štvrťstoročie zviditeľňuje príklady zodpovedného podnikania a firemnej filantropie na Slovensku. Čoraz viac firiem sa zapája do aktívneho riešenia spoločenských problémov. Podporujú komunity, snažia sa o redukciu svojej uhlíkovej stopy, prinášajú inovatívne riešenia a prispievajú k celkovej
6. 2. 2025, 13:50
Čítať ďalejVážení partneri, chceli by sme vás informovať, že od 3. 2. 2025 sídli naše budapeštianske depo na novej adrese. Na prevádzke depa sa okrem adresy nič nemení, všetko bude ďalej fungovať tak, ako ste zvyknutí. Nová adresa: Packeta Hunagry Kft. East Gate Business Park Pro Kopp Ferenc utca 4.B 2151 Fót
6. 2. 2025, 8:18
Čítať ďalejPacketa upozorňuje na nový typ phishingu na internetových portáloch.
13. 2. 2025, 9:38
Čítať ďalejSpoločnosť Packeta, jednotka na trhu v poskytovaní doručovateľských služieb, sa stala partnerom 25. ročníka ocenenia Via Bona Nadácie Pontis. Prestížne ocenenie už štvrťstoročie zviditeľňuje príklady zodpovedného podnikania a firemnej filantropie na Slovensku. Čoraz viac firiem sa zapája do aktívneho riešenia spoločenských problémov. Podporujú komunity, snažia sa o redukciu svojej uhlíkovej stopy, prinášajú inovatívne riešenia a prispievajú k celkovej
6. 2. 2025, 13:50
Čítať ďalejVážení partneri, chceli by sme vás informovať, že od 3. 2. 2025 sídli naše budapeštianske depo na novej adrese. Na prevádzke depa sa okrem adresy nič nemení, všetko bude ďalej fungovať tak, ako ste zvyknutí. Nová adresa: Packeta Hunagry Kft. East Gate Business Park Pro Kopp Ferenc utca 4.B 2151 Fót
6. 2. 2025, 8:18
Čítať ďalej