Sme tu, aby sme vám pomohli

Nájdete tu odpovede na vaše otázky, užitočné informácie a praktické inštrukcie.

Môže vás tiež zaujímať

Kde je moja zásielka?

Môžete sledovať cestu vašej zásielky od chvíle, keď nám ju e-shop odovzdá do prepravy. Na webe alebo priamo v mobilnej aplikácii.

Predĺženie úložnej doby zásielky

Nemáte čas si vyzdvihnúť zásielku? Žiadny problém. Môžete si ľahko predĺžiť jej uloženie priamo v mobilnej aplikácii.

Mobilná aplikácia Packeta

Cez našu aplikáciu môžete posielať, preberať alebo zdieľať zásielky. Ponúka tiež možnosť sledovať zásielku, zaplatiť dobierku a oveľa viac.

Posielajte zásielky cez Packetu

Cez našu mobilnú aplikáciu môžete posielať zásielky jednoducho na pár klikov. Podacie miesta nájdete na každom rohu.

Ako funguje vyhľadávanie výdajných miest?

Využitím výdajných miest podporujete lokálnych predajcov, ktorí vás už osobne poznajú. Robí to nám aj vám radosť.

Rozmery zásielok

Odosielate zásielku? Mrknite na užitočné informácie o správnom balení zásielok, rozmeroch a váhových limitoch.

Jednoduché inštrukcie

Vyzdvihnite si, podajte alebo zdieľajte zásielku jednoducho vďaka video návodu.

Ako vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu?

Ako použiť aplikáciu Packeta pre jednoduché vyzdvihnutie zásielky zo Z-BOXu a uhradiť dobierku.

Ako podať zásielku cez Z-BOX?

Akú zásielku môžete poslať?

Ako správne zabaliť zásielku?

Najčastejšie otázky a odpovede

Filtrovať témy:

Máte ešte otázky?

Napíšte nám

Živý chat

Náš plechový kolega PETER vám rád pomôže

Zákaznícky servis

Zavolajte nám +421 221 201 135

Reklamácie

Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár

Napíšte nám

Živý chat

Náš plechový kolega PETER vám rád pomôže

Zákaznícky servis

Zavolajte nám +421 221 201 135

Reklamácie

Reklamáciu podajte cez náš reklamačný formulár

Čo by vám nemalo uniknúť

Manuál k efektívnemu e-shopovému košíku

Pripravili sme si pre vás sprievodcu, ako jednoducho a efektívne integrovať služby Packeta do vášho e-shopového košíka. Náš manuál je pripravený na vyzdihnutie, teda, na vaše použitie.  Efektívny nákupný košík je kľúčovým prvkom úspešného e-commerce podnikania. Jeho význam spočíva v niekoľkých dôležitých aspektoch, ktoré prispievajú k lepšiemu zážitku zákazníka, zvýšeniu konverzií a celkovému úspechu online obchodu.

26. 7. 2024, 13:36

Čítať ďalej
Doručenie na adresu: presmerovanie zásielky a oprava adresy

Niekedy sa doručenie na adresu nepodarí presne podľa plánu. Zákazník napríklad musí nečakane odísť a nenachádza sa na uvedenej adrese. Čo sa stane, keď kuriér zákazníka nezastihne? Ako riešime situáciu, keď je uvedená adresa neplatná? Ako prebieha doručenie na adresu: V deň, keď vám bude zásielka doručovaná, obdržíte SMS s časovým oknom, kedy môžete zásielku očakávať. Akonáhle kuriér dorazí

26. 7. 2024, 5:56

Čítať ďalej
Nový cenník doručovania od 29.7.2024

Milí klienti, dovoľujeme si vás informovať, že od 29. júla 2024 začne platiť nový Cenník doručovania. Ktorých krajín sa zmeny týkajú? Zmeny sa týkajú týchto zahraničných dopravcov:   Chorvátsko: zrušenie položky pre Úhradu dobierky platobnou kartou u dopravcu HR Overseas Express HD (ID 10618) a HR Overseas Express PP (ID 10619) Fínsko: doplnenie informácie o uplatňovaní volumetriky u dopravcu FI Matkahuolto HD (ID 26985), FI Matkahuolto

25. 7. 2024, 14:15

Čítať ďalej