Aby sa vám otvorila schránka Z-BOXu, je nutné mať správne nastavený telefón a uhradenú dobierku.
Ako postupovať?
1. Je potrebné mať nainštalovanú najaktuálnejšiu verziu aplikácie Packeta.
Appku nájdete v Google Play a App Store, je ju možné si nainštalovať pomocou QR kódu, ktorý nájdete priamo na Z-BOXe.
2. Po príchode k Z-BOXu zapnite Bluetooth vo vašom mobilnom zariadení.
3. Následne povoľte aplikácii Packeta prístup k polohovým službám.
Existuje viac postupov, ako polohu aplikácii v zariadení povoliť:
A) Povolenie v nastavení telefónu:
otvorte v telefóne Nastaveniav
záložke Aplikácie - nainštalované kliknite na aplikáciu Packeta
v sekcii Poloha je nutné zvoliť Povoliť (vždy/pri využívaní)
nakoniec potvrďte návrat do aplikície a jej reštart
B) Povolenie v aplikácii Packeta:
Pozor, bez povolenia prístupu k polohe nie je možné zásielku vyzdvihnúť!
4. Ubezpečte sa, že máte zapnuté mobilné dáta.
Bez mobilných dát nie je možné vyzdvihnutie zásielky
5. Pri vyzdvihnutí zásielky zo Z-BOXu je potrebné byť od Z-BOXu v maximálnej vzdialenosti 2 metre.
6. V aplikácii musí byť registrovaný a prihlásený príjemca zásielky - otvorenie schránky Z-BOXu je spárované pomocou konkrétneho telefónneho čísla, prípadne emailu.
Ak chcete, aby vašu zásielku zo Z-BOXu vyzdvihol niekto iný, musíte mu zásielku nazdieľať. Ako na to, nájdete na našom blogu.
7. Prišla vám do Z-BOXu zásielka na dobierku?
Potom je nutné čiastku najskôr uhradiť prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta cez online platobnú bránu. V appke jednoducho kliknete na Zaplatiť dobierku. Ďalšie informácie ohľadom Z-BOXov nájdete na našom webe.