Blog

Novinky zo sveta e-commerce aj logistiky a všetky dôležité informácie z Packety na jednom mieste.
8. 10. 2024, 11:20

Baví ťa šoférovanie? Hľadáme kuriérov a dopravcov!

Pridaj sa k nášmu tímu a buď súčasťou doručovania vianočnej radosti po celom Slovensku. S blížiacou sa vianočnou sezónou potrebujeme do nášho tímu viacerých spoľahlivých dopravcov a kuriérov naprieč celým Slovenskom, ktorí nám pomôžu zvládnuť nápor zásielok. Stačí, ak máš živnosť, chuť pracovať, vodičský preukaz a zodpovedný prístup. Koho hľadáme? Inzerát pre dopravcov – s

8. 10. 2024, 11:20
Čítať ďalej
3. 10. 2024, 12:03

Najväčšiu sieť Z-BOXov od Packety teraz otvoríte už aj pomocou klávesnice. 24 hodín denne.

Na Z-BOXy postupne inštalujeme klávesnice, vďaka ktorým budú ešte dostupnejšie úplne pre každého. Spôsob vyzdvihnutia zásielky si tak budete môcť vybrať podľa svojich preferencií.  Mobilná aplikácia alebo číselný kód? Je to len na vás! Záleží nám na tom, aby bolo vyzdvihovanie zásielok ľahké a bez starostí. Každý si preto bude môcť zvoliť, aký spôsob sa

3. 10. 2024, 12:03
Čítať ďalej
30. 9. 2024, 7:24

Packeta už nie je len červená, samoobslužné Z-BOXy dostávajú 6 nových dizajnov. V slovenských mestách budú tvoriť menej vizuálneho smogu

Samoobslužné Z-BOXy na výber zásielok najobľúbenejšej doručovacej služby na Slovensku už nebudú len červené. Packeta pripravila celkovo 6 nových dizajnov svojich boxov, ktoré majú ambíciu oveľa lepšie splývať s prostredím našich miest a obcí a nevytvárať tak zbytočný vizuálny smog. Nové farby budú lepšie splývať s lokalitou Z-BOXov, zákazníci sa však nemusia báť, že by

30. 9. 2024, 7:24
Čítať ďalej
25. 9. 2024, 9:13

Sme najväčší, aby ste mohli byť najlepší

Hospodárske výsledky Packety za rok 2023 potvrdili, že jej tržby aj obľuba medzi zákazníkmi medziročne kontinuálne rastú. Vlaňajšie tržby vo výške 67,28 mil. eur predstavujú 15 % nárast oproti roku predtým. Štatistiky tiež ukazujú, že doručovanie inam ako na domácu adresu (do Z-BOXov alebo na výdajné miesta) si dnes vyberá  až 57 % zákazníkov. Už

25. 9. 2024, 9:13
Čítať ďalej
19. 9. 2024, 5:57

Kde je moja zásielka

Vaša zásielka je na ceste k vám a netrpezlivo ju očakávate? Celý tím Packety robí maximum, aby príjemcovia mali svoje zásielky doručené čo najskôr. Rýchlosť a spoľahlivosť doručenia sú pre nás alfou a omegou. Priebeh doručovania však ovplyvňuje množstvo vplyvov, ktoré môžu všetko urýchliť, alebo naopak zdržať. V tomto článku si na to celé posvietime. Faktory, ktoré ovplyvňujú dĺžku doručenia

19. 9. 2024, 5:57
Čítať ďalej
17. 9. 2024, 14:52

Doručujeme podľa plánu: Spoľahlivé služby aj v aktuálnom počasí

Napriek tomu, že Slovensko aktuálne čelí záplavám v niektorých oblastiach, dopravná spoločnosť Packeta na našom území nezaznamenala žiadne výrazné problémy v doručovaní zásielok a naďalej doručuje podľa plánu. Ak očakávate zásielku z Českej republiky, odporúčame sledovať blog a  novinky Zásilkovny, kde nájdete taktiež pravidelne aktualizované informácie o situácii v depách či na výdajných miestach.  Zásielky doručujeme naďalej bez

17. 9. 2024, 14:52
Čítať ďalej
17. 9. 2024, 11:30

Zákazníci opúšťajú košík? Vyriešte to s Packeta manuálom!

Jasné zobrazenie doručovacej služby, vrátane ceny a času doručenia, umožňuje zákazníkom vybrať si ideálnu možnosť. Ak je tento proces neprehľadný alebo nesprávny, zákazníci môžu košík opustiť. Efektívny nákupný košík je kľúčovým prvkom úspešného e-commerce podnikania. Jeho význam spočíva v niekoľkých dôležitých aspektoch, ktoré prispievajú k lepšiemu zážitku zákazníka, zvýšeniu konverzií a celkovému úspechu online obchodu.

17. 9. 2024, 11:30
Čítať ďalej
27. 8. 2024, 12:30

Presmerovanie zásielky po novom aj v aplikácii Packeta

Nezmestila sa vaša zásielka do plného Z-BOXu? Alebo bolo výdajné miesto nedostupné z technických a iných dôvodov? Výnimočne sa môže stať, že doručenie nevyjde podľa plánu.  V takom prípade si vždy môžete presmerovať zásielku na iné výdajné miesto. Doteraz to bolo možné iba cez e-mail. Po novom sme však túto funkciu zahrnuli aj do našej

27. 8. 2024, 12:30
Čítať ďalej
20. 8. 2024, 6:27

Všetko na dosah ruky! Aj reklamáciu vyriešite najnovšie jednoducho cez kontaktný formulár

Je pre nás dôležité, aby vaša skúsenosť s Packetou bola čo najpohodlnejšia. A tak sa neustále snažíme vylepšovať zákaznícky servis, aby bol komplexný, nech už potrebujete vyriešiť čokoľvek. V rámci toho sme do nášho kontaktného formulára doplnili reklamačný formulár. Všetko pokope! Či už ide o reklamáciu alebo máte nejakú otázku, teraz nájdete všetko pod jednou

20. 8. 2024, 6:27
Čítať ďalej
13. 8. 2024, 7:00

Aktuálne informácie o prepravcoch

Vážení klienti, aj keď robíme maximum pre zabezpečenie najlepšej kvality prepravy vášho tovaru, niekedy nastanú nepredvídané situácie, ktorým nevieme zabrániť. Či už ide o extrémne počasie, meškanie zásielok či sezónne príplatky, nižšie nájdete všetky dostupné informácie o aktuálnych opatreniach našich prepravných partnerov v zahraničí. Posledná úprava 13. 08. 2024, 07:00 Krajina Dopravca Aktuálne informácie Taliansko Italian Post

13. 8. 2024, 7:00
Čítať ďalej