Nestíhate svoju zásielku vyzdvihnúť počas určeného času na vyzdvihnutie? Potrebovali by ste predĺžiť jej úložnú dobu na výdajnom mieste alebo v Z-BOXe? Žiaden problém, s nami je to jednoduché a rýchle! Vyskúšajte možnosť predĺženia doby uloženia vašej zásielky. V tomto článku vám poradíme niekoľko spôsobov, ako na to.
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/11/ulozna_doba_zasielky_predlzenie_packeta-1024x427.png)
Ako predĺžiť úložnú dobu zásielky
Čas uloženia balíka môžete predĺžiť týmito spôsobmi:
- vo webovom trasovaní zásielok – kliknite na tlačidlo PREDĹŽIŤ ULOŽENIE a zvoľte dátum, do ktorého chcete predĺžiť dobu uloženia
- v mobilnej aplikácii Packeta – kliknite na tri červené bodky vedľa zásielky a následne kliknite na možnosť PREDĹŽIŤ
- v emaile – kliknite na odkaz v e-maile, ktorým sme vás informovali o uložení zásielky na výdajnom mieste alebo v Z-BOXe
- prostredníctvom nášho chatbota – kliknite na červenú ikonu vpravo dole kdekoľvek na webovej stránke packeta.sk
- kontaktovaním nášho zákazníckeho servisu – kliknite na červený symbol s tromi bodkami vpravo dole a zadajte „predĺžiť zásielku“ alebo použite náš kontaktný formulár)
Predĺženie úložnej doby balíka v mobilnej aplikácií Packeta
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/06/vvvbb.png)
Najjednoduchší spôsob, ako predĺžiť dĺžku uloženia zásielky, je použiť našu mobilnú aplikáciu Packeta. Klepnite na tri červené bodky vedľa zásielky a potom na tlačidlo PREDĹŽIŤ.
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/11/dvdfsg11-1024x576.jpg)
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/11/cdr10-1024x576.png)
Predĺžiť čas uloženia zásielky cez webové trasovanie
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/11/laptop.png)
Obľúbené je aj predĺženie doby uloženia zásielky v rámci webového trasovania. Kliknete na tlačidlo PREDĹŽIŤ ULOŽENIE a následne vyberiete dátum, do ktorého si želáte dobu uloženia predĺžiť.
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/11/predlzenie_uloznej_doby_Packeta9-1024x683.png)
Predĺženie doby uloženia balíka cez chatbot
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/11/chatbot_packeta.png)
Zásielku je možné predĺžiť aj nášho chatbot-a. Na webe stačí kliknúť vpravo dole na červený symbol a požiadať Packetabota o predĺženie vašej zásielky.
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/elementor/thumbs/packetabot_predlzit_zasielku-qe4vdnq7ovmx5dpp4iyp84zffzb9qagoyrst9b8c88.png)
O koľko dní je možné predĺžiť dobu uloženia zásielky?
Mimo predvianočnej sezóny (január - október).
Služba: | Štandardná doba uloženia: | Možnosť predĺženia o: |
---|---|---|
Výdajné miesto | 7 dní | 7 + 7 dní (celkovo 21 dní) |
Z-BOX | 2 kalendárne dni | 1 deň (spolu 3 kalendárne dni) |
Počas sezóny (november - december):
Služba: | Štandardná doba uloženia: | Možnosť predĺženia o: |
---|---|---|
Výdajné miesto | 5 dní | 2 dní (celkovo 7 dní) |
Z-BOX | 2 kalendárne dni | 1 deň (spolu 3 kalendárne dni) |
![](https://blog.zasielkovna.sk/wp-content/uploads/2023/11/vratka_packeta.png)
Po uplynutí úložnej lehoty sa zásielka vráti späť odosielateľovi. Preto ak viete, že potrebujete úložnú dobu zásielky predĺžiť, urobte tak čo najskôr.
Zdieľajte zásielku s inou osobou, ktorá ju vyzdvihne za vás
Nestačí vám doba uloženia alebo nemáte možnosť si vyzdvihnúť svoju zásielku osobne?Nevadí, aj na to máme v Packete riešenie! S našou appkou môžete zdieľať svoju zásielok s kýmkoľvek! Viac sa o zdieľaní zásielok dočítate v článku v odkaze.