Reklamácie
Zásielka sa môže cestou stratiť alebo poškodiť. Je nám ľúto, ale niekedy sa to stáva. Ak sa so zásielkou niečo pokazilo, pomôžeme vám situáciu vyriešiť.
Reklamáciu je možné podať v súlade s našimi všeobecnými obchodnými podmienkami z nasledujúcich dôvodov:
01
Podozrenie zo straty zásielky
02
Poškodenie obsahu zásielky počas prepravy, vrátenia či po doručení
03
Chýbajúci obsah zásielky po vrátení či doručení
04
Zámena zásielky
05
Oneskorenie v doručení viac než 7 dní u zásielok v rámci Slovenska a viac ako 10 dní pri zásielkach do zahraničia (reklamácie je možné podať len na už dodané zásielky)
06
Neodvedenie dobierkovej čiastky po doručení
Pokiaľ ste nespokojní z iných než vyššie uvedených dôvodov (1-6), pravdepodobne sa nebude jednať o reklamáciu ako takú. Vašu spätnú väzbu nám, prosím, pošlite prostredníctvom nášho kontaktného formulára.