Reklamácie
Packeta je synonymom pre jednoduchosť - a platí to i pre reklamáciu zásielok. Stačí jednoducho vyplniť reklamačný formulár. Skôr než sa do toho pustíte, prosím, prečítajte si info nižšie – napomôže to k rýchlejšiemu spracovaniu vašej žiadosti.
Reklamáciu je možné podať v súlade s našimi všeobecnými obchodnými podmienkami z nasledujúcich dôvodov:
01
Podozrenie zo straty zásielky
02
Poškodenie obsahu zásielky počas prepravy, vrátenia či po doručení
03
Chýbajúci obsah zásielky po vrátení či doručení
04
Zámena zásielky
05
Oneskorenie v doručení viac než 7 dní u zásielok v rámci Slovenska a viac ako 10 dní pri zásielkach do zahraničia (reklamácie je možné podať len na už dodané zásielky)
06
Neodvedenie dobierkovej čiastky po doručení
Pokiaľ ste nespokojní z iných než vyššie uvedených dôvodov (1-6), pravdepodobne sa nebude jednať o reklamáciu ako takú. Vašu spätnú väzbu nám, prosím, odovzdajte prostredníctvom jedného z našich kontaktov.