Reklamácie

Zásielka sa môže cestou stratiť alebo poškodiť. Je nám ľúto, ale niekedy sa to stáva. Ak sa so zásielkou niečo pokazilo, pomôžeme vám situáciu vyriešiť.

Reklamáciu je možné podať v súlade s našimi všeobecnými obchodnými podmienkami z nasledujúcich dôvodov:

01

Podozrenie zo straty zásielky

02

Poškodenie obsahu zásielky počas prepravy, vrátenia či po doručení

03

Chýbajúci obsah zásielky po vrátení či doručení

04

Zámena zásielky

05

Oneskorenie v doručení viac než 7 dní u zásielok v rámci Slovenska a viac ako 10 dní pri zásielkach do zahraničia (reklamácie je možné podať len na už dodané zásielky)

06

Neodvedenie dobierkovej čiastky po doručení

Pokiaľ ste nespokojní z iných než vyššie uvedených dôvodov (1-6), pravdepodobne sa nebude jednať o reklamáciu ako takú. Vašu spätnú väzbu nám, prosím, pošlite prostredníctvom nášho kontaktného formulára.

Ak ste zažili niektorú z vyššie uvedených situácií, pred podaním sťažnosti vyberte skupinu, do ktorej patríte, kliknutím na tlačidlo nižšie: