Ako začať

Tľapli sme si na spoluprácu a vy začínate posielať tovar s Packetou? Mrknite na naše tipy, ako náš systém implementovať a ako dať o novinke vedieť vašim zákazníkom.

Alensa

3 kroky ako spojazdniť Packetu vo vašom e-shope

Poďme to spustiť

Ak máte krabicové riešenie e-shopu (napr. Shoptet), implementácia Packety bude veľmi jednoduchá. Stačí pár kliknutí v Admine e-shopu. V prípade, že disponujete zložitejším e-shopovým riešením navrhnutým na mieru, potom vám s implementáciou pomôže správca alebo programátor. Na Packetu sa napojíte prostredníctvom API a obratom môžete začať využívať všetky výhody! Ponúkame vám rôzne možnosti, ako si systém prispôsobiť, aby všetko sedelo na mieru vášmu e-shopu.

Vyhľadávač výdajných miest robí zázraky

Nemáte krabicové riešenie e-shopu? Odporúčame si ručne pridať vyhľadávač výdajných miest, teda tzv. widget. Prostredníctvom neho si zákazníci jednoducho vyberú výdajné miesto, ktoré majú po ruke. Vyhľadávač umožňuje aj filtrovanie výdajných miest, napríklad podľa otváracej doby cez víkend, možnosti platby kartou, bezbariérového prístupu či voľných kapacít. Údaje o výdajných miestach denne aktualizujeme a vaši zákazníci tak vždy nájdu výdajné miesto, ktoré vyhovuje ich požiadavkám.

Aktualizujte nákupný košík

Napíšte stručný popis o Packete a možnostiach doručenia tovaru, ktoré ponúkame. Môže to byť napríklad: "Doručenie už do druhého dňa na vybrané výdajné miesto Packety vo vašom okolí", alebo "Objednávku vám doručíme na vybrané výdajné miesto Packety. Akonáhle bude tovar pripravený na vyzdvihnutie, dostanete informačnú SMS alebo e-mail". Môžete pridať aj logo, ktoré zákazníkovi na prvý pohľad umožní identifikovať jeho obľúbeného dopravcu.

Dajte zákazníkom vedieť, že doručujete s Packetou!

4 tipy ako prezentovať možnosť dopravy vo vašom e-shope

Podľa prieskumu spoločnosti KPMG Nunwood je Packeta najobľúbenejším spôsobom prepravy medzi slovenskými zákazníkmi. Dajte im preto vedieť, že im ponúkate možnosť doručenia tovaru cez nás!

01

Pridajte banner na hlavnú stránku

Informujte zákazníkov priamo na homepage vášho e-shopu, že doručujete tovar prostredníctvom Packety. Ihneď tak budú vedieť, že ponúkate najlacnejší spôsob prepravy na trhu a s nadšením sa vrhnú nakupovať.

02

Stavte na pop-up okno

Je Packeta vo vašom e-shope novinka? Informujte o nej zákazníkov hneď po tom, čo prídu na váš web. Vyskakovacie pop-up okno ich zaujme a upozorní, že majú vo vašom internetovom obchode ešte väčšie možnosti. Inšpirujte sa vedľa, ako môže také pop-up okno vyzerať.

Tlačidlo "Ako to funguje“ by malo následne smerovať na informačnú podstránku o možnostiach dopravy s Packetou.

03

Vytvorte podstránku o Packete

Informujte zákazníkov o tom, ako Packeta funguje a že ponúka služby, ktoré sú rýchle, komfortné a jednoduché. Vaši zákazníci tiež určite ocenia, keď im priblížite proces doručenia a popíšete, aké benefity im Packeta prináša. Ideálna je na to špeciálna podstránka s adresou
„nazov_vasho_eshopu.sk/packeta”.

Aby sme vám to uľahčili, pripravili sme pre vás text, ktorý môžete jednoducho skopírovať. Jednoduchšie to už byť ani nemôže!

Ako Packeta funguje?

  • V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na adresu, doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.

  • Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii je vám viac ako 1300 kamenných výdajných miest alebo Z-BOXov po celom Slovensku.

  • Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.

  • Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.

  • Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.

  • Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.

  • To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.

  • Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.

  • Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.

  • S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!

Chcete dať vedieť o vašom e-shope?

Spoločne môžeme pripraviť súťaž, dni výhodnej dopravy, špeciálnu ponuku alebo inú marketingovú akciu. Dajte nám vedieť a určite niečo vymyslíme.

Marketing

Marketingová spolupráca

E-mail

marketing@packeta.sk