Spätná zásielka
Prvým spôsobom, ako môže zákazník vrátiť tovar späť e-shopu, je tzv. Spätná zásielka. Ako to funguje?
01
Zákazník vhodne zabalí vrátený tovar a k zásielke pridá vratkový formulár dodaný e-shopom.
02
Zásielku odnesie na akékoľvek podacie miesto Packety.
03
Obsluhe prevádzky nahlási 8 miestny vratkový kód jedinečný pre daný e-shop (tzv. Identifikátor).
04
Obsluha na základe kódu vygeneruje štítok a ten nalepí na zásielku.
05
Následne si zásielku na podacom mieste vyzdvihne náš kuriér a odvezie ju späť e-shopu.
Cenník spätných zásielok
Belgicko
Bulharsko
Česká republika
Estónsko
Francúzsko
Chorvátsko
Taliansko
Litva
Lotyšsko
Maďarsko
Nemecko
Holandsko
Poľsko
Portugalsko
Rakúsko
Rumunsko
Grécko
Slovinsko
Slovensko
Španielsko
Spätná zásielka Slovensko
Cena
od 1,39 €
Všetky podacie miesta Packety.
Zákazník získava potvrdenie o podaní zásielky aj potvrdenie o prijatí e-shopom späť
Službu si môžete prispôsobiť tak, aby sedela na mieru vášmu e-shopu
Ak už využívate našu službu Spätná logistika, odporúčame pridať do vášho e-shopu (k informáciám o vrátení tovaru) uvedené adresy pre jednotlivé krajiny spoločne s touto dôležitou poznámkou: Zvýraznené riadky adresy musia byť zadané presne v uvedenom formáte a musia obsahovať všetky uvedené slová / informácie.
Systémy zasielania zákazníkom
štítky s čiarovým kódom:
Potrebujete poradiť?
V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností k službám Spätnej logistiky, kontaktujte svojho obchodného zástupcu alebo nám napíšte na obchodné oddelenie na e-mailovej adrese obchod@packeta.sk.
/f/107914/463x347/1093aa4bda/zpetna-logistika-need-more.png)