Jednoduché vrátenie tovaru s Packetou
Vratkový portál Packeta uľahčí vrátenie tovaru vám aj vašim zákazníkom. Pre zákazníkov je to pohodlný spôsob, ako vrátiť tovar doručený Packetou online – bez potreby kontaktovať e-shop a vypĺňať formuláre. Pre e-shop je nastavenie portálu jednoduché, rýchle a nevyžaduje IT integráciu.
Vratkový portál Packety
Vratkový portál aktivujete v priebehu niekoľkých minút v Klientskej sekcii.
Chcete vedieť viac?
Pre e-shopy sme pripravili základné informácie o portáli aj prehľadný manuál. Krok za krokom vás prevedieme fungovaním služby aj jej správnym nastavením.
Pre zákazníkov sme všetky užitočné informácie vrátane návodu, ako vratku vytvoriť na pár kliknutí, spísali tu.
01
Službu si aktivujete, nastavíte lehotu na vrátenie, skontrolujete adresu pre doručenie vratiek a zapnete notifikácie.
02
Na portáli zákazník zadá číslo svojej pôvodnej zásielky.
03
Zákazník skontroluje údaje o zásielke – že vracia správny tovar správnemu e-shopu.
04
Zákazník potvrdí vrátenie zásielky, e-mailom obdrží podací kód a vratkový štítok; z nich si môže vybrať a pri odovzdaní zásielky na podacom mieste použiť jeden z nich.
05
Na podacom mieste zásielku prevezmeme a doručíme späť do e-shopu.
Cenník spätných zásielok
Belgicko
Bulharsko
Česká republika
Estónsko
Francúzsko
Chorvátsko
Taliansko
Cyprus
Litva
Lotyšsko
Maďarsko
Nemecko
Holandsko
Poľsko
Portugalsko
Rakúsko
Rumunsko
Grécko
Slovinsko
Slovensko
Španielsko
Rozsah služby: Vratkový portál Packeta je zatiaľ určený výhradne na vrátenie zásielok doručených cez Packetu.
Cena a úhrada vratky: Aktuálne vratku hradí online shop a jej cena sa riadi podľa cenníka Packety. Na rozšírení o možnosť úhrady zákazníkom pracujeme.
Aktivácia služby: E-shop si službu aktivuje v Klientskej sekcii Packety. Otvorí Odosielateľa, pre ktorého chce službu aktivovať, klikne na Upraviť, zaškrtne aktiváciu vratkového portálu, nastaví lehotu na vrátenie, potvrdí podmienky a uloží zmeny.
Adresa pre doručovanie vratiek: E-shop si môže overiť adresu pre doručovanie vratiek v Klientskej sekcii, konkrétne: informácie o používateľovi → fakturačné adresy → akcie (upraviť) → a v sekcii Výdajné miesto pre ukladanie vratiek je možné adresu overiť alebo upraviť.
Párovanie a prehľad o vratkách: Každá vratka sa páruje s pôvodným číslom zásielky. E-hop má prehľad o všetkých vratkách priamo v Klientskej sekcii a vidí ich stav od podania až po doručenie.
Koncovým zákazníkom sprístupníme možnosť vracať zásielky cez vratkový portál Packety späť do e-shopu v prvej polovici novembra 2025. O presnom termíne spustenia budeme ďalej informovať.
Ďalším spôsobom prepojenia so službou spätnej logistiky je okrem vratkového portálu aj integrácia vášho e-shopu cez Packeta API.
Systémy zasielania zákazníkom štítky s čiarovým kódom:
Potrebujete poradiť?