Pre väčšinu z vás sú Z-BOXy najobľúbenejším spôsobom doručenia a my robíme všetko pre to, aby mali miesto pre všetky vaše zásielky. Niekedy sa však môže stať, že sa zaplnia. Obzvlášť keď sa blížia Vianoce, najhektickejšie nákupné obdobie.
V aplikácii Packeta preto spúšťame novinku, nastavenie Preferencií doručenia. Umožní vám napríklad uložiť si až 5 obľúbených Z-BOXov, aby bola zásielka doručená rýchlo a tam, kde vám to vyhovuje.
Ako preferencie doručenia nastaviť?
V aplikácii Packeta kliknite na “Profil” vpravo dole a vyberte možnosť “Preferencie doručenia”.
3 rôzne riešenia pre prípad, že je váš Z-BOX až príliš obľúbený
Radi by ste mali zásielku doručenú čo najrýchlejšie na niektoré z vašich obľúbených miest, alebo ju máme znova skúsiť doručiť do pôvodného boxu? Stačí pár kliknutí v appke a doručenie máte vždy pod kontrolou.
1. Čo najrýchlejšie
Uložte si až 7 obľúbených miest. Vyberieme to, kam bude doručenie najrýchlejšie. Môžete kombinovať Z-BOXy (max. 5) a výdajné miesta (max. 2).
2. Čo najrýchlejšie do Z-BOXu
Chcete zásielku rýchlo a zároveň vám vyhovuje flexibilita spojená s vyzdvihovaním 24/7? Naklikajte si až 5 Z-BOXov, kam si po zásielky chodíte najradšej. Zvolíme z nich ten najdostupnejší.
3. Počkám na pôvodné miesto
Ak je pre vás najpohodlnejšie vyzdvihnúť si zásielku v pôvodne zvolenom Z-BOXe a nevadí vám zdržanie, táto možnosť je pre vás. Zásielku sa tam pokúsime znovu doručiť v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní.
Dobre vedieť: Ak ste si uložili obľúbené miesta alebo Z-BOXy a potom zmeníte svoju preferenciu na „Počkám na pôvodné miesto“, vaše uložené miesta nikam nezmiznú.
Keď sa vrátite k prvej alebo druhej možnosti, budete ich môcť opäť upravovať (pridávať alebo odoberať) a my s nimi budeme v prípade potreby počítať.
Kam zásielka zamieri, ak si Preferencie doručenia nenastavím?
Kam zásielka zamieri, keď si Preferencie doručenia nenastavíte?
Rozhodli sme sa vyjsť v ústrety želaniu takmer 80 % zákazníkov, ktorí podľa nášho prieskumu chcú zásielky hlavne rýchlo.
Keď sa pôvodný Z-BOX zaplní, už nebudeme automaticky zásielku opakovane doručovať ďalší deň a rovno vyberieme najbližší dostupný Z-BOX, prípadne výdajné miesto, kam zásielku pošleme.
Vždy sa budeme snažiť trafiť čo najlepšie, ale keď si Preferencie doručenia nastavíte, zásielka vždy zamieri na miesto, ktoré vám bude vyhovovať.
Ďalšie často kladené otázky
Podľa čoho vyberiete moje obľúbené miesto, kam zásielku doručíte? Podľa poradia?
Ak je voľných viac miest, ktoré máte uložené, vyberieme to, ktoré je najbližšie k pôvodnému cieľu zásielky.
V aplikácii mám uložené obľúbené miesta alebo Z-BOXy a zásielku ste mi aj tak poslali inam. Prečo?
Na vaše preferencie sa vždy pozeráme ako prvé a snažíme sa vybrať z vašich obľúbených miest. Ak však žiadne z nich nie je voľné, vyberieme iné, čo najbližšie k pôvodnému Z-BOXu.
Čím viac obľúbených miest si uložíte (až 5 Z-BOXov a 2 výdajné miesta), tým väčšia je šanca, že niektoré z nich bude dostupné a zásielku tam budeme môcť doručiť.
Pôvodný Z-BOX je v Bratislave, čo ak si obľúbené miesta uložím v Žiline, doručíte zásielku aj tam?
Žiaľ nie, aby sme dodržali sľúbenú rýchlosť, nemôžeme zásielky posielať na iné depá. Veríme, že vaše obľúbené Z-BOXy alebo výdajné miesta máte určite nablízku – v susednej ulici, po ceste z práce alebo napríklad pri obľúbenom supermarkete.
Môžem si uložené obľúbené miesta zmeniť?
Áno, kedykoľvek. Vždy sa budeme riadiť preferenciami, ktoré máte nastavené v momente, keď zásielku prijmeme na depe.
Ako zistím, že ste zmenili miesto doručenia?
Informáciu o zmene doručenia vám zašleme v okamihu presmerovania do e-mailu a do mobilnej aplikácie Packeta. Zároveň ju uvidíte aj v sledovaní zásielky na našom webe alebo v aplikácii.
Ak zvolím možnosť „Počkám na pôvodné miesto“, ako dlho budem čakať?
Zásielku budeme počas dvoch pracovných dní doručovať do pôvodne zvoleného Z-BOXu.
Ak sa to opakovane nepodarí, budeme ju po druhom neúspešnom pokuse doručovať na výdajné miesto. Predtým vám pošleme e-mail s odkazom, kde si budete môcť prípadne zvoliť iné výdajné miesto, ktoré vám bude viac vyhovovať.
Mám nastavené Preferencie a uložené obľúbené miesta, čo ak si to rozmyslím a chcem zásielku doručiť na pôvodné miesto?
Mrzí nás to, ale pri konkrétnej zásielke sa riadime preferenciami doručenia, ktoré máte nastavené v okamihu prijatia zásielky na depe. Zmena sa bude aplikovať až pre nové zásielky, ktoré si necháte doručiť cez Packetu.
