Blog

Zoznámte sa s PETROM, naším inteligentným voicebotom

27. 7. 2023, 8:51

Spustili sme jedinečnú technológiu využívajúcu umelú inteligenciu (AI), ktorá dokáže veľmi efektívne komunikovať so zákazníkom. Na rozdiel od existujúceho systému, kde zákazník musí stláčať tlačidlá a vyberať si z pevne stanovených možností v menu, nový inteligentný voicebot PETER dokáže viesť so zákazníkom prirodzený a plynulý dialóg.

PETER dokáže odpovedať na najčastejšie otázky, vyhľadať zásielku, či dokonca povedať vtip. Ak rozpozná angličtinu, ponúkne prepnutie na anglicky hovoriaceho špecialistu v angličtine. V prípade neobvyklých a zložitých otázok, PETER tiež presmeruje hovor priamo na živých operátorov. majú teraz vďaka nášmu voicebotovi viac priestoru a času venovať sa zákazníkom so zložitejšími podnetmi.

“Dobrý deň, volám sa PETER a rád odpoviem na vaše otázky.”
PETER
Voicebot s umelou inteligenciou

Zákazník už nemusí čakať v hlasovom automate na stlačenie čísla podľa štruktúry menu a môže opísať svoju požiadavku na PETRA jednou vetou. Zavedenie pokročilej technológie umelej inteligencie výrazne zvyšuje komfort zákazníka.

"Už niekoľko rokov robíme všetko pre to, aby sme našim zákazníkom poskytli čo najlepší zážitok z doručovania a posielania balíkov. S tým samozrejme súvisí aj profesionalita, rýchlosť a dostupnosť nášho zákazníckeho centra. Počet zásielok sa medziročne zdvojnásobuje, naše zákaznícke centrum prijíma denne vysoký počet hovorov aj e-mailov a nároky na kapacitu call centra sa tak logicky zvyšujú. V blížiacej sa sezóne, v čase špičky, dokonca očakávame viac ako 500 hovorov od zákazníkov, a to by bolo bez pomoci voicebota veľmi ťažké zvládnuť. PETER má totiž ďalšiu skvelú vlastnosť - dokáže hovoriť s neobmedzeným počtom ľudí naraz. Ako inovatívna spoločnosť sme hľadali riešenie, ktoré by ešte viac zlepšilo naše služby zákazníkom, takže zapojenie umelej inteligencie bol logický krok."
Alexander Jančo
Managing Director Packeta Slovakia

A ako PETER funguje?

  • Funguje v režime 24 hodín denne 7 dní v týždni.
  • Zákazník nemusí čakať v na linke, kým sa jeho telefonát dostane na rad, riešenie jeho požiadaviek je okamžité.
  • Eliminuje ľudské chyby a emócie a výrazne zvyšuje počet vybavených hovorov.

Dokáže napríklad aj:

  • odpovedať na najčastejšie otázky týkajúce sa Packety,
  • lokalizovať zásielku alebo predĺžiť dobu jej uloženia,
  • pomôcť otvoriť Z-BOX,
  • povedať vtip,
  • a omnoho viac!

Český robo-brat ZET získal minulý rok aj ocenenie

V našej českej entite Zásilkovna sme voicebota menom ZET spustili už minulý rok. Za ten čas si ho zákazníci nesmierne obľúbili a taktiež stihol získať aj prvé ocenenie! V súťaži Czech Contact Center Award 2022 (Osobnosť kontaktného centra) sa umiestnil na krásnom treťom mieste v kategórii Technológie. 

"ZET je dôležitým členom nášho tímu, veľmi nám pomáha a sme hrdí na jeho ocenenie. V žiadnom prípade to však neznamená, že sa blíži koniec našich kolegov v oblasti služieb zákazníkom. Dobre si uvedomujeme, že v komunikácii so zákazníkmi majú nezastupiteľnú úlohu."
Helena Kodýmová
Head of Customer Experience skupiny Packeta

Veríme, že práca nášho voicebota pomôže zodpovedať vaše telefonické otázky a zrýchli vyriešenie všetkých vašich požiadaviek na naše zákaznícke centrum!

Vaša Packeta 🤖

Už ste čítali o...


Zdieľať:

Rubriky