Blog

NOVINKA: Zdieľanie zásielky s inou osobou v aplikácii Packeta 

27. 3. 2023, 9:51

Jedným z hlavných cieľov Packety je, aby naše služby boli pre vás čo najpohodlnejšie a ich používanie vám maximálne uľahčilo život. Preto sme vždy nesmierne radi za každú poskytnutú spätnú väzbu, ktorú nám zasielate prostredníctvom hodnotiaceho formulára alebo našich sociálnych sietí. A práve na základe vašej spätnej väzby vieme, že by ste privítali možnosť prezdieľať zásielku s inou osobou, ktorá by ju vyzdvihla za vás. Vaše želanie je naším rozkazom – zdieľanie balíkov v aplikácii je tu! 

Možno ste sa stretli s touto situáciou: Nestíhate vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu a radi by ste touto úlohou poverili inú osobu. Avšak zásielka je priamo spojená s vaším telefónnym číslom a na otvorenie Z-BOXu musíte mať pri sebe váš mobilný telefón so stiahnutou aplikáciou Packety. Preto nechať vyzdvihnúť zásielku napríklad vaše deti či vyzdvihnúť zásielku zo Z-BOXu manželke, doteraz nebolo možné… Odteraz je však všetko úplne inak! 

Revolúcia v možnostiach vyzdvihnutia zásielky zo Z-BOXu ​

Zdieľajte svoju zásielku so svojimi blízkymi a umožnite ju tak komukoľvek vyzdvihnúť. Zdieľanie trvá len niekoľko sekúnd a môžete ho vykonať niekoľkými kliknutiami! Možnosť zdieľania viete využiť ako pre zásielky doručené do Z-BOXov, tak aj do kamenných výdajných miest. 

Návod na zdieľanie zásielky v aplikácii Packeta

Vlastník zásielky - pôvodný príjemca

Len čo dostanete notifikáciu, že je vaša zásielka pripravená na vyzdvihnutie, môžete ju zdieľať s kýmkoľvek si želáte.

  1. Kliknite na tri bodky vedľa zásielky, ktorú chcete zdieľať.

2. Zobrazí sa vám možnosť Zdieľať zásielku.

3. Vyberte príjemcu, teda osobu, s ktorou chcete zdieľať zásielku a vyberte spôsob, akým jej chcete poslať údaje o zásielke (napr. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).

4. Vybranej osobe budete zdieľať trasovacie číslo a heslo danej zásielky.

Náhradný príjemca - osoba, s ktorou je zásielka zdieľaná

1. Akonáhle vám majiteľ zásielky pošle údaje o zásielke, dostanete notifikáciu s trasovacím číslom a heslom.

2.  Na domovskej stránke aplikácie kliknite na tri bodky (vedľa tlačidla Odoslať zásielku).

3. Zobrazí sa vám možnosť Vyzdvihnúť zdieľanú zásielku.

4. Zadajte trasovacie číslo zásielky a heslo, ktoré ste dostali v notifikácii. 

5. Kliknutím na tlačidlo Potvrdiť pridáte zásielku do prehľadu vašich zásielok. 

6. Nájdete ju pod ikonou Zásielky v spodnom menu a budete si ju môcť vyzdvihnúť na cieľovom výdajnom mieste. Pri vyzdvihnutí na výdajnom mieste nahlásite heslo obsluhe prevádzky (tlačidlo Zobraziť heslo) a pri vyzdvihnutí v Z-BOXe kliknite na tlačidlo Otvoriť Z-BOX. 

Často kladené otázky týkajúce sa zdieľania zásielok

Je služba zdieľania zásielok spoplatnená? 

Nie, služba je bezplatná. Svoju zásielku môžete zdieľať úplne zadarmo. 

Môžem zdieľať zásielku aj bez aplikácie? 

Nie, na zdieľanie potrebujete aplikáciu. Príjemca nemusí nevyhnutne potrebovať aplikáciu, aby mohol zásielku vyzdvihnúť v kamennej pobočke (heslo na odovzdanie zásielky príde e-mailom alebo SMS), ale ak chce zdieľať zásielku zo Z-BOXu, aplikácia je nevyhnutnosťou. Zo Z-BOXu sa vyzdvihnutie uskutočňuje výlučne prostredníctvom aplikácie, takže aj v tomto prípade je potrebné mať aplikáciu v mobilnom telefóne. 

Mám pri zadávaní údajov uvádzať sledovacie číslo s písmenom Z na začiatku alebo bez neho? 

Obe možnosti sú správne. Systém rozpozná trasovacie číslo aj s písmenom Z aj bez neho. 

Niekto mi zdieľal zásielku doručenú do Z-BOXu, vidím ju v prehľade mojich zásielok, ale Z-BOX sa nechce otvoriť. Čo teraz? 

Uistite sa, že sa nachádzate pred správnym Z-BOXom a že máte v telefóne zapnutý Bluetooth a lokalizačné služby. Len tak sa môže Z-BOX správne spárovať s vaším telefónom. Viac informácií nájdete tu

Môžem si, ako náhradný príjemca, vyzdvihnúť zásielku na inom výdajnom mieste alebo v inom Z-BOXe? 

Nie, zásielku je možné vyzdvihnúť len na výdajnom mieste, ktoré je uvedené ako miesto doručenia v oznámení o vyzdvihnutí. Ak si želáte presmerovať zásielku na iné výdajné miesto, je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis. Urobiť tak môže vlastník zásielky (pôvodný príjemca). 

Kam ďalej?


Zdieľať:

Rubriky