Je služba zdieľania zásielok spoplatnená?
Nie, služba je bezplatná. Svoju zásielku môžete zdieľať úplne zadarmo.
Môžem zdieľať zásielku aj bez aplikácie?
Nie, na zdieľanie potrebujete aplikáciu. Príjemca nemusí nevyhnutne potrebovať aplikáciu, aby mohol zásielku vyzdvihnúť v kamennej pobočke (heslo na odovzdanie zásielky príde e-mailom alebo SMS), ale ak chce zdieľať zásielku zo Z-BOXu, aplikácia je nevyhnutnosťou. Zo Z-BOXu sa vyzdvihnutie uskutočňuje výlučne prostredníctvom aplikácie, takže aj v tomto prípade je potrebné mať aplikáciu v mobilnom telefóne.
Mám pri zadávaní údajov uvádzať sledovacie číslo s písmenom Z na začiatku alebo bez neho?
Obe možnosti sú správne. Systém rozpozná trasovacie číslo aj s písmenom Z aj bez neho.
Niekto mi zdieľal zásielku doručenú do Z-BOXu, vidím ju v prehľade mojich zásielok, ale Z-BOX sa nechce otvoriť. Čo teraz?
Uistite sa, že sa nachádzate pred správnym Z-BOXom a že máte v telefóne zapnutý Bluetooth a lokalizačné služby. Len tak sa môže Z-BOX správne spárovať s vaším telefónom. Viac informácií nájdete tu.
Môžem si, ako náhradný príjemca, vyzdvihnúť zásielku na inom výdajnom mieste alebo v inom Z-BOXe?
Nie, zásielku je možné vyzdvihnúť len na výdajnom mieste, ktoré je uvedené ako miesto doručenia v oznámení o vyzdvihnutí. Ak si želáte presmerovať zásielku na iné výdajné miesto, je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis. Urobiť tak môže vlastník zásielky (pôvodný príjemca).