Blog

Presmerovanie zásielky zo Z-BOXu na výdajné miesto

12. 1. 2023, 12:06

Spustili sme novú službu, vďaka ktorej bude vyzdvihnutie zásielok zo Z-BOXov oveľa jednoduchšie a pohodlnejšie pre príjemcov.

Packeta dlhodobo prináša ľuďom slobodu. Aby sa mohli sami rozhodnúť, kedy a kde si svoje zásielky prevezmú či odošlú, pravidelne zavádzame do života inovácie, ktoré zákazníkom značne uľahčia ich životy. Najnovšie sme spustili očakávanú novinku – možnosť zvoliť si výdajné miesto v prípade naplnených kapacít Z-BOXu.

Už žiadne presmerovanie zásielky zo Z-BOXu z kapacitných dôvodov na výdajné miesto, ktoré vám nevyhovuje. Náhradné výdajné miesto si teraz vyberiete sami.

Ako to bolo doteraz? ❌

  1. Zákazník si zvolil doručenie zásielky do vybraného Z-BOXu. 
  2. V prípade dvoch neúspešných pokusov o doručenie do zvoleného boxu – či už z kapacitných, alebo technických dôvodov– bola zásielka presmerovaná na kamenné výdajné miesto v okolí.
  3. Toto výdajné miesto nie vždy spĺňalo preferencie príjemcu (napr. malo krátku otváraciu dobu, neumožňovalo platbu kartou alebo nebolo v blízkosti MHD). 

Čo sme vylepšili? ✔️

Vypočuli sme vašu spätnú väzbu, ktorú ste nám dali prostredníctvom sociálnych sietí alebo dotazníkov. A možnosť rýchleho presmerovania zásielky patrila medzi vaše požiadavky. Po novom vám v prípade dvoch neúspešných pokusov o doručenie do Z-BOXu, pošleme notifikáciu s výzvou, aby ste si sami vybrali výdajné miesto pre doručenie.

  1. Zákazník si zvolí doručenie zásielky do vybraného Z-BOXu.
  2. Ak sa ani na druhý pokus nepodarí doručiť zásielku do zvoleného Z-BOXu, pošleme zákazníkovi e-mail s odkazom na vyhľadávač výdajných miest. Tam si zákazník môže zvoliť výdajné miesto pre doručenie.
  3. Notifikácia príde spravidla po 16. hodine v deň, kedy došlo k druhému pokusu o doručenie.
  4. Od tejto chvíle má zákazník niekoľko hodín na výber výdajného miesta podľa jeho preferencií.
  5. Nasledujúci pracovný deň budeme zásielku doručovať na zvolené výdajné miesto.     

Už nebudete musieť riešiť prípadné presmerovanie vašej zásielky s našim zákazníckym servisom a nebude tak dochádzať k zbytočnému zdržaniu a oneskoreniu v doručení zásielky o ďalší pracovný deň. 98 % zásielok doručíme na zvolené výdajné miesto už druhý deň po výbere náhradnej pobočky.

Neuniklo vám?


Zdieľať:

Rubriky