Blog

Ako reklamovať zásielku

22. 5. 2024, 12:50

Stalo sa niečo s vašou zásielkou? Prišla vám poškodená? Neprišla vám vôbec? V takomto prípade je tu pre vás naše reklamačné oddelenie. Ako zásielku reklamovať?

1. Zásielky odoslané e-shopom

Som odosielateľ
  • Zadajte reklamáciu v Klientskej sekcii.
  • Reklamáciu najrýchlejšie založíte kliknutím na ikonu „!“ v sekcii Podané zásielky priamo na vybranej zásielke (úplne vpravo).
Som príjemca
  • Pokiaľ zásielku fyzicky neobdržíte, potom je oprávnenou osobou k podaniu reklamácie odosielateľ – v tomto prípade sa obráťte priamo na neho.
  • Ak ste prevzali svoju zásielku a zistili ste, že je poškodená, podajte reklamáciu cez reklamačný formulár. V sekcii Vyberte typ osoby zvoľte Som príjemca zásielky vyplňte číslo zásielky, ktorú chcete reklamovať.

2. Zásielky podané cez aplikáciu Packeta

Som odosielateľ
  • Zadajte reklamáciu cez reklamačný formulár. V sekcii Vyberte typ osoby zvoľte Som odosielateľ cez mobilnú aplikáciu (služba Medzi nami) vyplňte číslo zásielky, ktorú chcete reklamovať.
  • Ďalej vyberte dôvod reklamácie a vyplňte overovací kód zo SMS.
  • Následne dôjde k presmerovaniu na stránku, kde doplníte ďalšie údaje (číslo účtu, informácie o predmete reklamácie a iné).
  • Potom reklamáciu odošlete.
Som príjemca
  • Pokiaľ zásielku fyzicky neobdržíte, potom je oprávnenou osobou na podanie reklamácie odosielateľ – v tomto prípade sa teda obráťte priamo na neho.
  • Ak ste prevzali svoju zásielku a zistili ste, že je poškodená, podajte reklamáciu cez reklamačný formulár. V sekcii Vyberte typ osoby zvoľte Som príjemca zásielky vyplňte číslo zásielky, ktorú chcete reklamovať.

Vedeli ste, že…?

Keď posielate zásielku cez aplikáciu Packeta, máte možnosť uviesť hodnotu zásielky, do jej výšky vám bude vzniknutá škoda uhradená – jedná sa o službu Zadaná hodnota.


Čo nasleduje po podaní reklamácie?

  • Po odoslaní reklamačného formulára by vám malo obratom prísť potvrdenie, že sme vašu požiadavku obdržali.
  • Kolegovia by sa s vami mali spojiť do 30 dní (spravila sa vám ale ozvú behom niekoľkých dní) a dohodnú sa s vami na riešení.

Vedeli ste, že...


Zdieľať:

Rubriky