Napriek tomu, že Slovensko aktuálne čelí záplavám v niektorých oblastiach, dopravná spoločnosť Packeta na našom území nezaznamenala žiadne výrazné problémy v doručovaní zásielok a naďalej doručuje podľa plánu.Ak očakávate zásielku z Českej republiky, odporúčame sledovať bloga novinky Zásilkovny, kde nájdete taktiež pravidelne aktualizované informácie o situácii v depách či na výdajných miestach.
Zásielky doručujeme naďalej bez obmedzení
Naše služby fungujú naďalej bez obmedzení a väčšina zásielok je doručovaná podľa plánu. Situáciu však monitorujeme, aby sme v prípade potreby mohli včas prijať dodatočné opatrenia na ochranu zásielok a informovať vás o aktuálnych zmenách.
Aká je situácia na výdajných miestach a pri Z-BOXoch?
S našimi výdajnými miestami neustále komunikujeme a aktuálne sme nezaznamenali žiadne problémy s doručovaním. Rovnako to platí aj v prípade Z-BOXov. V prípade zmien vás budeme včas informovať. Ak napriek tomu viete, že sa k vašej zásielke nedostanete, môžete využiť možnosť presmerovania zásielky.
TIP: Ak nechcete prísť o upozornenie, že máte možnosť presmerovať zásielku, zapnite si notifikácie v mobilnej aplikácii. Ak sa náhodou stane, že budeme musieť zásielku presmerovať z našej iniciatívy, vďaka notifikácii sa o tom dozviete včas.
Čo robiť v prípade, ak zásielka nebola doručená?
Ak máte problém s nedoručenou zásielkou, obráťte sa na naše zákaznícke centrum prostredníctvom kontaktného formulára. Sme tu, aby sme vám pomohli vyriešiť akékoľvek otázky alebo nejasnosti a zabezpečili, že vaša zásielka bude doručená čo najskôr.