Blog

Ako funguje doručovanie balíkov z e-shopu Temu

30. 11. 2023, 10:58

Nedávno sme vám začali doručovať tovar z e-shopu Temu. A keďže my aj Temu chceme, aby bol váš zážitok z nakupovania na tomto e-shope príjemný a ničím vás neprekvapil, spísali sme pre vás niekoľko užitočných informácií. Poďme sa pozrieť na to, ako funguje doručovanie z e-shopu Temu.

Ako teda funguje naša spolupráca?

Mimoeurópske nákupné portály majú na doručovanie tovaru v Európe strategických logistických partnerov, ktorí sú zodpovední za distribúciu zásielok na európskom kontinente. Tento logistický partner nám poskytuje zásielky aj potrebné informácie na doručenie v rámci Slovenskej republiky.

Podľa týchto pokynov doručujeme zásielky buď na adresu zákazníkov, alebo na naše výdajné miesta – ich zoznam nájdete tu.

Zásielka smeruje na výdajné miesto, nie na adresu. Prečo?

Objednali ste si tovar štandardne na adresu, ale potom ste od Packety dostali informáciu o doručení na výdajné miesto? Všetky dáta o spôsobe a cieľovom mieste doručenia zadáva spomínaný logistický partner na základe informácií z e-shopu Temu

Ako prebieha výber typu doručenia? Na základe vami zadanej adresy sa pomocou geolokácie vyhľadá najbližšie výdajné miesto vo vašom okolí.

Ak systém nájde výdajné miesto v blízkosti vami zadanej adresy, zmení doručenie z adresy na dané výdajné miesto.

Len ak systém výdajné miesto v blízkosti uvedenej adresy nenájde, zásielka bude doručená na vami zadanú adresu.

Inými slovami, vždy, keď je možné, je uprednostnené doručenie na výdajné miesto. Do tohto procesu Packeta vôbec nezasahuje. Preberáme „štafetu“ až na Slovensku a zásielku doručíme tam, kde určil logistický partner, t. j. e-shop Temu.

Obdržali ste notifikáciu o možnosti presmerovania, ktoré však nie je k dispozícií. Ako je to možné?

Je to automaticky generovaná notifikácia, ktorú e-shop Temu používa pre všetkých dopravcov. Krátko po spustení spolupráce sme zistili, že jej znenie nie je kompatibilné s našimi doručovacími službami, ktoré ponúkame.

Ako nám, tak aj e-shopu veľmi záleží na tom, aby doručovanie zásielok prebiehalo čo najkvalitnejšie. Už teraz spoločne pracujeme na úprave znenia notifikácie tak, aby zákazníci dostali správne informácie.

Prečítajte si tiež...


Zdieľať:

Rubriky