Blog

Zadávanie rozmerov zásielok? Len nepovinne

25. 1. 2022, 11:00

Vážení klienti,

v auguste minulého roku sme vás informovali o tom, že od septembra 2021 je povinné zadávať pri podávaní zásielok do nášho systému ich hmotnosť. S cieľom ešte viac skvalitniť naše procesy smerom k zákazníkom a zrýchliť doručovanie, prichádzame teraz s možnosťou udávať rozmery zásielok. Keďže si uvedomujeme, že pre mnohé e-shopy môže byť technicky veľmi náročné zadávať rozmery zásielok, rozhodli sme sa tento parameter a ani jeho rozmerové triedy (S,M,L) od vás nevyžadovať ako povinný.

V platnosti ostáva len povinné zadávanie hmotnosti zásielok

Zároveň nebudeme vyžadovať ani povinné zadávanie informácie, kedy k nám bude zásielka z vášho skladu vyexpedovaná.

Rozmery zásielok ako nepovinný parameter

Našimi prioritami je vaša spokojnosť s našimi službami a jednoduchosť využívania Packety. Aj preto sme sa rozhodli nevyžadovať zadávanie rozmerov zásielok. Tento údaj bude dobrovoľný. Radi by sme sa však zmienili, prečo je pre nás informácia o rozmeroch zásielky dôležitá a čo nám znalosť rozmerových parametrov už pri vstupe zásielky do systému umožní.

Čo nám umožní znalosť rozmerov zásielok pri vstupe zásielky do systému?

✔️  efektívne analyzovať kapacity Z-BOXov a eliminovať tak situácie, kedy sa zásielka do Z-BOXu nezmestí a predísť tak následnému sklamaniu vášho zákazníka

✔️  lepšie plánovať rozloženie zásielok na výdajné miesta

✔️  eliminovať počet vratiek

✔️  odhadnúť potrebné kapacity rozvozov, efektívnejšie plánovať trasy a ešte viac zrýchliť doručovanie

Preto vás prosíme: Ak máte možnosť zadávať pri vstupe zásielky do systému jej rozmery, môžete nám pomôcť výrazne skvalitniť naše služby. 

DôležitéNiektorí prepravci, s ktorými spolupracujeme, zadávanie rozmerov vyžadujú a bez tejto informácie tak nie je možné zásielky prijať do prepravy. Podrobnosti k prepravcom nájdete v dokumentácii na tomto odkaze.

Prečo si zásielky nemôžeme zmerať sami pri ich prijatí na depo?

Odpoveď je jednoduchá: získať rozmery až v tejto fáze je pre nás neskoro — väčšie a nadrozmerné zásielky potom totiž musíme presmerovať tam, kam sa zmestia, čím dochádza ku oneskoreniu doručenia a mnohokrát aj ku zmene doručovacieho miesta, čo sa pochopiteľne stretáva s nepriaznivou odozvou u zákazníkov.

Aké kroky plánujeme v najbližšom období?

Aktuálne pracujeme na procesoch predikovania, ktoré nám umožnia aspoň odhadnúť rozmery na základe skúseností a ponúknuť Vám a Vašim zákazníkom čo najlepšiu službu za čo najlepšiu cenu. Až 98% zásielok sa nám darí doručiť do druhého dňa a tento štandard si chceme udržať aj naďalej, dokonca ho vylepšiť.

Vopred ďakujeme všetkým klientom, ktorí sa rozhodnú rozmerové parametre zásielok zadávať — aj vďaka vám budeme môcť ponúknuť vašim zákazníkom kvalitnejšie služby.  zástupcu.


Zdieľať:

Rubriky