Blog

Prehľad zmien VOP a OP služby Medzi Nami a podmienok používania mobilnej aplikácie Packeta platných od 10.11.2025 

13. 11. 2025 9:06

Milý partner,  

radi by sme vás informovali o aktualizácii dokumentov platných od 10. novembra 2025. Zmeny sa týkajú Všeobecných obchodných podmienok (VOP), Obchodných podmienok pre službu Medzi Nami a Podmienok používania mobilnej aplikácie Packeta. 

Tieto úpravy reflektujú naše nové služby, technické vylepšenia a snahu o ešte efektívnejší a transparentnejší proces doručovania zásielok. 

Prehľad najdôležitejších zmien  

Všeobecné obchodné podmienky (VOP) 

  • Zadefinovanie pojmov „Nedoručená zásielka“ a „Vratka“ a ich jednotná úprava v celom dokumente.
  • Doplnenie nového pojmu „Automatické presmerovanie Zásielky“ – funkcia umožňujúca presmerovanie zásielky na základe preferencie doručenia nastavenej používateľom v mobilnej aplikácii.
  • Úprava podmienok zodpovednosti Packety za zásielky, ktoré prekračujú stanovené parametre alebo obsahujú z prepravy vylúčený (zakázaný) obsah.
  • Doplnené podmienky automatického presmerovania zásielok do Z-BOXov v prípade plnej kapacity alebo technického problému.
  • Rozšírené podmienky pre vratky – vrátane nových možností pre vracanie alebo výmenu tovaru prostredníctvom novej služby Vratkový portál.

Obchodné podmienky pre službu Medzi Nami  

  • Zadefinovanie pojmu „Nedoručená zásielka“ a úprava textu v celom dokumente.
  • Zavedenie pojmu „Automatické presmerovanie Zásielky“ – prepojené s novou službou automatického presmerovania na základe preferencií doručenia v aplikácii.
  • Aktualizované podmienky zodpovednosti za zásielky s nevyhovujúcimi parametrami alebo zakázaným obsahom.
  • Doplnené pravidlá pre automatické presmerovanie zásielok určených do Z-BOXu pri plnej kapacite alebo technickom obmedzení.

Podmienky používania mobilnej aplikácie Packeta

  • Doplnené konkrétne podmienky pre nastavenie preferencie doručenia v rámci služby Automatické presmerovanie Zásielky
  • Nová logika doručovania v prípade, že cieľový Z-BOX nie je dostupný (plný alebo dočasne nefunkčný)

Čo to znamená?  

Tieto zmeny prinášajú lepšie možnosti pre vašich zákazníkov – jednoduchšie presmerovanie zásielok, efektívnejšie riešenie vratiek a väčšiu flexibilitu doručovania.  

Zároveň zaručujú väčšiu transparentnosť vo vzťahu medzi Packetou a vaším e-shopom.  

Aktualizované dokumenty nájdete na našom webe.  


Zdieľať :

Rubriky