Blog

Predstavujeme vám nový, lepší spôsob podávania reklamácií

26. 1. 2022, 15:53

Naše služby a procesy sa snažíme neustále zlepšovať, a to aj na  základe spätnej väzby od našich zákazníkov a partnerov. Práve vďaka nej sme vylepšili a zjednodušili proces podávania reklamácii zásielok. Poďte sa pozrieť, ako sme vytunili reklamačný formulár! 

Packeta je synonymom pre jednoduchosť – a odteraz to platí aj pre reklamáciu zásielok. Stačí jednoducho vyplniť reklamačný formulár na packeta.sk/reklamacie, kde si kliknutím na banner zvolíte, či ste:

  • odosielateľ zásielky/e-shop a zadáte reklamáciu cez Klientsku sekciu
  • odosielateľ zásielky/fyzická osoba
  • príjemca zásielky.

U fyzických osôb v ďalšom kroku overíme prostredníctvom SMS správy, či je mobilné číslo evidované k reklamovanej zásielke, a potom už stačí len vyplniť krátky reklamačný formulár. 

Náš nový reklamačný formulár je ❤️

Prečo je nový reklamačný formulár lepší oproti pôvodnej verzii?

  • Rýchlejšie a jednoduchšie vyplnenie: už nebudete musieť vypĺňať všetky údaje.
  • Interaktívne riešenie: pole, ktoré je potrebné vyplniť, sa mení podľa dôvodu reklamácie. Formulár sa tak mení dynamicky a požaduje len tie údaje, ktoré sú potrebné pre daný typ reklamácie = nevypĺňate žiadne zbytočné políčka.
  • Väčšia bezpečnosť: nový formulár je chránený pred útokmi z internetu, a zároveň chráni vaše údaje pomocou moderných metód pre IT security.
  • Úspora času: formulár si od užívateľa vyžiada všetky potrebné informácie a dokumenty. Reklamačné oddelenie vás už nebude musieť niekoľkokrát kontaktovať.
  • Jednoduchšie riešenie reklamácií zásielok zo zahraničia: reklamačný proces je teraz rovnaký pre celú skupinu Packeta a reklamáciu je možné jednoducho odovzdať k riešeniu do inej krajiny pri zachovaní histórie.
  • Prepínanie jazykov: formulár je možné vyplniť v siedmych jazykoch, ktoré sa navyše dajú priebežne prepínať v priebehu vypĺňania.
  • Menej preklikov a chýb: overenie čísla zásielky a kontaktných údajov prebieha hneď na začiatku reklamácie, takže sa predíde vzniku problémov s nesprávnymi údajmi — reklamačný proces je tak oveľa rýchlejší.

Dobre vedieť: Pre C2C odosielateľov, ktorí posielajú zásielky v rámci našej služby Medzi nami, sme prvýkrát v histórii Packety zaviedli v reklamačnom procese možnosť elektronického podpisu dokumentov, ktorý sa vykonáva prostredníctvom myši alebo cez dotykovú obrazovku. 

3 skvelé novinky pre e-shopy

✔️ Zjednodušené podanie reklamácie: teraz stačí podať reklamáciu kliknutím na ikonu “!” v Podaných zásielkach v Klientskej sekcii priamo pri reklamovanej zásielke. Tým sa celá reklamácia predvyplní a stačí ju len potvrdiť niekoľkými klikmi.

✔️ Vytunili sme Klientsku sekciu: nájdete tu novú záložku s online prehľadom stavu založenia reklamácií

✔️ Zásielky externých prepravcov: Pripravovanou novinkou, ktorú spustíme už čoskoro, bude možnosť automaticky reklamovať aj zásielky podľa externých trasovacích čísiel a zásielky v rámci spätnej logistiky.


Zdieľať:

Rubriky