Blog

Máme technologickú novinku: online čítačky pre vodičov!

4. 12. 2020, 13:04

Zásielkovňa investuje do technologických inovácií stovky tisíc eur ročne a neustále modernizuje vybavenie aj procesy. Najnovšie sme začali s implementáciou vychytávky pre našich vodičov, ktorá pomôže zrýchliť distribúciu zásielok z e-shopov a spresniť ich trasovanie – Online čítačky!

 

Ako čítačka funguje?

 

Online čítačka je príručné zariadenie, ktorým sa skenujú čiarové kódy. Už nejaký čas sú nimi vybavené všetky naše depá, na ktorých čítačky výrazne urýchľujú prácu – pracovníkom na depách stačí len priložiť zásielku k čítačke, a tá okamžite zaradí zásielku do systému a urobí záznam v trasovaní. Akonáhle pracovník „pípne“ zásielku, príde zákazníkovi notifikačná SMS, že sme od e-shopu prijali zásielku.

 

Keďže sme digitálna firma, dokážeme rýchlo a v reálnom čase reagovať na najrôznejšie situácie. Z tohto dôvodu majú aj čítačky v sebe softvér, ktorý je spravovaný centrálne a my tak máme vždy k dispozícii aktuálne dáta o zásielkach.

Čítačky môžu zvýšiť efektivitu procesov nielen na depách, ale aj u kuriérov – preto nimi vybavíme všetkých našich vodičov. Pre internetové obchody, kde naši vodiči vyzdvihujú zásielky smerujúce k zákazníkom, to znamená predovšetkým presnejší proces podania zásielok. Pracovník e-shopu medzi podanými zásielkami v systéme Zásielkovňa jednoducho zaklikne zásielky, ktoré odovzdáva vodičovi a vytlačí dodací list. Vodič potom čítačkou naskenuje čiarový kód listu a zásielky sú pripravené na prepravu.

Prečo sú čítačky výhodné?
  • Zaistia menšiu chybovosť pri podávaní zásielok.
  • Výrazne spresnia trasovanie zásielok.
  • Urýchlia podávanie zásielok.
  • Celkovo pomôžu skvalitniť ďalšie procesy a služby.
Využívate náš zvoz zásielok?

S implementáciou čítačiek pre vodičov je spojená aj tlač expedičných dokumentov. V prípade, že k vám pre zásielky dochádza náš vodič, bude potrebné mu odovzdávať tzv. dodací list. Ten si jednoducho vytlačíte v klientskej sekcii nášho systému Zásielkovňa. Aby ste vedeli ako na to, prinášame vám stručný návod.

V dokumente nájdete manuál pre bežné podávanie zásielok, ale aj presný návod, ako vytvoriť dodací list pri podávaní cez API.

Čítačky vedia načítať ako kusové zásielky, tak aj tzv. master balíky, čo sú boxy s 10 a viac zásielkami. Od e-shopov podávajúcich viac ako 10 zásielok naraz, bude vodič po novom požadovať expedičný dokument s master štítkom (s čiarovým master kódom).

Ďakujeme za spoluprácu a veríme, že presnejšie trasovanie zásielok oceníte vy aj vaši zákazníci.


Zdieľať:

Rubriky