Blog

Dostali ste nevhodný darček? S Packetou ho môžete vrátiť alebo darovať ďalej

9. 1. 2024, 10:31

Doručovacia spoločnosť Packeta ponúka hneď dve možnosti, ako naložiť s nechcenými alebo nevhodnými darčekmi. Ak vám nesadne veľkosť oblečenia, alebo sa vám rozbalený vianočný darček jednoducho nepáči, môžete ho do partnerského e-shopu vrátiť cez ktorékoľvek z približne 1 300 výdajných miest na celom Slovensku úplne zadarmo. Podobne to funguje dokonca aj v prípade, ak e-shop možnosť vrátenia cez Packetu priamo neponúka. Takéto darčeky umožní doručovacia služba zákazníkom vrátiť cez ktorýkoľvek Z-BOX alebo výdajné miesto zo zľavou 30 %, ktorú možno využiť až trikrát po sebe. Rovnaký zľavový kód “DRUHASANCA”môžu zákazníci použiť aj v prípade, že sa darčeky nerozhodnú vrátiť, ale posunúť ich radšej niekomu z rodiny alebo blízkych.

“Na rozbaľovaní darčekov je najlepšie to, že vopred neviete, čo vlastne dostanete. Niekedy však môže byť ťažké odhadnúť presnú veľkosť alebo vkus obdarovaného. Preto sme sa rozhodli proces vracania nevhodných darčekov maximálne zjednodušiť. V mnohých prípadoch sa dajú cez Packetu vrátiť úplne zadarmo. V zvyšných je to teraz možné so zľavou, aby sme pomohli obmedziť negatívnu ekologickú stopu nechcených tovarov a uľahčili ľuďom posunutie darčeka niekomu inému, komu spraví väčšiu radosť.”
Alexander Jančo
Managing Director Packeta Slovakia

Ak e-shop, z ktorého ste darček dostali, umožňuje vrátenie tovaru cez Packetu, je to jednoduché. V sekcii s informáciami o vrátení alebo reklamácii tovaru by ste mali nájsť všetky potrebné informácie. Pri niektorých je nutné vyplniť vratkový formulár, alebo si ho vytlačiť. Na konci všetkých krokov vám bude vygenerovaný vratkový kód.

Tovar potom stačí zabaliť podľa pokynov obchodníka a priniesť ho na ktorékoľvek z 1 300 výdajných miest po celom Slovensku, kde kód nadiktujete personálu. Vrátenie zásielky je možné zadať aj prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta, kde vyberiete možnosť “Vrátiť zásielku”, vpíšete vratkový kód a vyberiete si niektoré z ponúkaných výdajných miest zo zoznamu.

WhatsApp Image 2023-12-27 at 12.13.54 PM
WhatsApp Image 2023-12-27 at 12.13.38 PM
WhatsApp Image 2023-12-27 at 12.13.35 PM

Dá sa to aj v prípade, že e-shop vratky nepodporuje. Teraz so zľavou 30 %

Packeta myslí aj na prípady, kedy e-shop na možnosť bezplatného vrátenia tovaru nemyslí a zaslanie tovaru obchodníkovi si musí zákazník vyriešiť sám. V takýchto prípadoch je zásielku možné odoslať cez ktorékoľvek výdajné miesto alebo Z-BOX, vďaka čomu sa vyhnete zbytočnému čakaniu v rade. 

V mobilnej aplikácii Packeta stačí vybrať možnosť “Odoslať zásielku” a vyplniť adresu obchodníka tak, ako ju uvádza na svojom webe v sekcii pre reklamácie a vrátenie tovaru. Pre správnu identifikáciu zásielky je nutné vyplniť aj telefónne číslo, napríklad na infolinku obchodníka. V sekcii “Kam” vyberte “Doručenie na adresu” a zadajte adresu podľa pokynov e-shopu.

Odoslanie zásielky cez ktorékoľvek výdajné miesto alebo Z-BOX

Rovnako je možné postupovať, ak darček nechcete vrátiť obchodníkovi, ale radšej ho darovať niekomu z blízkych. V aplikácii jednoducho vyplňte adresu obdarovaného alebo zvoľte doručenie do výdajného miesta či Z-BOXu v jeho okolí.

Na takto vracané zásielky do e-shopu alebo balíky posielané blízkym v rámci SR môžete až do konca januára (31. 1. 2024) využiť zľavu 30 %. Tú je možné použiť až na 3 rôzne zásielky posielané cez mobilnú aplikáciu Packeta a niektoré z výdajných miest alebo Z-BOXov. Aplikuje sa automaticky po vyplnení promo kódu “DRUHASANCA”.

Prečítajte si tiež...


Zdieľať:

Rubriky