Blog

COVID-19: Najčastejšie otázky

16. 3. 2020, 11:43

Všeobecné informácie

Vo vzťahu k prevádzke výdajných miest Zásielkovňa s radosťou konštatujeme, že sú povolené k využívaniu poštových služieb. Zásielkovňa je registrovaným poskytovateľom poštových služieb. Ďalej bol vydaný zákaz maloobchodného predaja ale výdaj zásielok z internetových obchodov môže prebiehať aj v týchto inak zatvorených obchodoch.

Informácie o stave v Českej republike nájdete tu.

Zákazníci

Vzhľadom na situáciu vás chceme požiadať o maximálnu bezpečnosť prevzatia zásielok. Pri prebratí zásielok prosím vstupujte na výdajné miesta po jednom. Pri čakaní dodržuje odstup minimálne 1,5m. Zároveň vyžadujeme vstup na výdajné miesta len s ochranným rúškom alebo iným ochranným prvkom.

Zásielky sú z výdajného miesta prevzaté a presmerované na iné otvorené výdajné miesto. Lehota dopravy sa týmto presunom môže predĺžiť. Príjemca zásielky dostane SMS a e-mail s adresou náhradného výdajného miesta.

S každým výdajným miestom si potvrdzujeme prevádzku na nasledujúce dni. Situácia sa samozrejme môže zmeniť vzhľadom na aktuálne dianie. Ak chcete zistiť či je vaše výdajné miesto otvorené môžete si to overiť tu.

Myslíme na vašu bezpečnosť. Preto sme sa rozhodli s okamžitou účinnosťou prijímať na našich výdajných miestach v Českej a Slovenskej republike iba bezkontaktné platby, tj. platby kartou. Na výdajných miestach môžu príjemcovia platiť dobierku len platobnou kartou alebo novým on-line spôsobom, ktorý sme vyvinuli pre tento „mimoriadny“ stav –  cez platobnú bránu na základe sms, ktorú pošle výdajné miesto príjemcovi priamo pri výdaji zásielky. Pre podaj zásielok využite mobilnú aplikáciu „Medzi Nami“, ktorá rovnako funguje cez platobnú bránu.

Zásielky na dobierku je možné zaplatiť aj úplne novým on-line spôsobom, ktorý sme vyvinuli pre tento „mimoriadny“ stav –  cez platobnú bránu na základe sms, ktorú pošle výdajné miesto príjemcovi priamo pri výdaji zásielky.  Vďaka nej môžete zaplatiť vaše zásielky na výdajnom mieste, ktoré nedisponuje platobným terminálom.

Informácia je na našom webe pri každom výdajnom mieste https://www.zasielkovna.sk/pobocky. Tam kde nie je možnosť platby cez platobný terminál, je možné zaplatiť on-line cez platobnú bránu, na základe sms, ktorú mu pošle priamo z výdajného miesta obsluhujúci personál.

Áno, ak si balíček nevyzdvihnete, bude vrátený internetovému obchodu. Pre vrátenie peňazí musíte kontaktovať priamo internetový obchod.

E-shopy

Aktuálne infromácie, ktoré odosielame na e-shopy nájdete tu.

Odporúčame nájsť iné výdajné miesto alebo poslať kuriérskou spoločnosťou na naše depá. Všetky naše depá sú podacím miestom kde radi príjemem vaše zásielky.

Zoznam dep Zásielkovne a otváracie hodiny nájdete na webe (odkaz dole):

Bratislava – 
https://www.zasielkovna.sk/pobocky/depo-bratislava
Trenčín – 
https://www.zasielkovna.sk/pobocky/depo-trencin
Žilina – 
https://www.zasielkovna.sk/pobocky/depo-zilina
Poprad – https://www.zasielkovna.sk/pobocky/depo-poprad
Sliač – https://www.zasielkovna.sk/pobocky/depo-sliac

Ak nemáte náš aktuálny widget, odporúčame minimálne každú hodinu sťahovať aktuálnu databázu výdajných miest. Počet výdajných miest sa v každej krajine znížil z dôvodu vládnych nariadení. Zásielky na dobierku je možné zasielať na všetky aktuálne dostupné výdajné miesta.

Áno, doručujeme na Slovensku aj do zahraničia. Preprava zásielok medzi štátmi nie je pozastavená. V zahraničí doručujú kuriéri zásielky s oneskorením alebo majú niektoré oblasti úplne vylúčené z doručovania podľa aktuálnej situácie v danom štáte.

Informácie o zmenách, nariadeniach a obmedzeniach v doručovaní do zahraničia nájdete tu.

Výdajné miesta

Áno, výdajné mieste môžu byť otvorené podľa vyhlásenia Vlády SR zo dňa 15.3. ako prevádzky poštových služieb. Výdajné miesta však s ohľadom na bezpečie svojich zamestanancov môžu výdajné miesto uzatvoriť, o čom nás podľa zmluvy majú povinnosť informovať. 
Úložná doba zásielok je podľa štandardných podmienok.

Nepreberajte zásielky, ak ste v karanténe. Odporúčame zavolať kuriérovi na telefónne číslo, ktoré je uvedené v sms notifikácii (pri zásielkach e-shopov) alebo na zvozové depo (ak ste naše výdajné miesto). Súčasne
odporúčame označiť si byt alebo firemné sídlo, že je uzatvorené z dôvodu karantény.

Zásielka, ktorá nebude odovzdaná, sa vráti späť odosielateľovi. V prípade využitia zmluvného partnera
Slovenskej pošty, zásielka bude uložená na pošte – predlžujú odbernú lehotu k 18 dňom pribudne ďalších 14 dní.

Zvážte prebratie zásielky susedom alebo inou osobou, komunikujte s kuriérom o spôsobe jej prevzatia.

Pri prebratí používajte rukavice, ochranné rúško, odstúpte od kuriéra minimálne na 1 meter, nezdržujte prebratie a pokúste sa zásielku prebrať na otvorenom priestranstve (pred bytom, domom).

● Maximálne chráňte seba aj kuriéra umytím si rúk a dezinfekciou pred aj po prijatí zásielky.


Zdieľať:

Rubriky