Blog

COVID-19: Aktuálne informácie pre výdajné miesta

30. 3. 2020, 19:49

Aktualizované 31.3.2020

Vážení partneri,

situácia, ktorá nastala v súvislosti s koronavírusom – COVID-19 výrazne ovplyvnila životy nás všetkých. Sme vďační, že v týchto dňoch dokážeme pomáhať aj my a to v spolupráci práve s vami. Je pre nás dôležitá dostupnosť a komfort našich služieb, no v neposlednom rade nám záleží na bezpečnosti vás všetkých.

Dôležitá informácia:

Zásielkovňa ako poštový podnik môže prevádzkovať služby počas núdzového stavu. Výdajné miesta Zásielkovne môžu mať otvorené svoje prevádzky len za účelom výdaja zásielok, pokiaľ nariadenie Vlády SR neurčuje inak.

Skvelá správa. Môžete pomôcť aj vy. Mnohí z vás môžu opäť otvoriť svoje prevádzky.

V súvislosti s týmito zmenami sa vytvára príležitosť pre každého z nás. Po rozhodnutí Vlády SR je od pondelka 30.3.2020 možné prevádzkovať aj nasledovné služby (mimo služieb Zásielkovne):

  • očné optiky,
  • služby STK a emisnej kontroly,
  • leasingové služby,
  • predajne a servis bicyklov,
  • notári a advokáti,
  • stavebniny, záhradníctva,
  • galantérie, metrový textil
  • farby, laky,
  • elektroinštalačné služby,
  • železiarstva,
  • zberné dvory,
  • servis výpočtovej a telekomunikačnej techniky,
  • kľúčové služby.

V prípade, že sa rozhodnete otvoriť svoju prevádzku a prevádzkovať služby Zásielkovne kontaktujte svojho obchodného zástupcu.

Keďže nám záleží na vašom zdraví a zdraví zákazníkov, Zásielkovňa vám odošle ochranné rúško na tvár. Zároveň vás prosíme, aby ste si zabezpečili dezinfekciu a rukavice vo vlastnej réžii a dbali tak na dôkladnú hygienu.

Viac informácií nájdete na https://www.korona.gov.sk/covid-19-prijate-opatrenia.php

Aktualizované: 17.03.2020

Vážení partneri,

vzhľadom na situáciu, ktorá si vyžaduje maximálnu bezpečnosť a s ňou spojený zákaz prijímania platby v hotovosti za dobierku sme pre vás pripravili možnosti platby aj na výdajných miestach bez platobných terminálov. Tento nový spôsob platby je možný aj na výdajných miestach, ktoré majú platobné terminály.

Aký je postup?

1. Pri vydaní zásielky zadáte heslo do nášho systému, ktoré vám nadiktuje zákazník.

2. A) Pre výdajné miesta, ktoré majú platobný terminál:
– stlačením „uhradiť kartou“ sa platba štandardne odošle na platobný terminál.

– stlačením „odoslať platobný odkaz v SMS“ sa zákazníkovi odošle SMS s platobným odkazom pre zaplatenie (obrázok z mobilu nájdete na konci emailu).

Zákazník tak môže zaplatiť ihneď na mieste cez odkaz, ktorý mu bol odoslaný do SMS. Platba prebieha cez online/internetovú platobnú bránu, takže je potrebná platobná karta a mobilné zariadenie s pripojením na internet.

2. B) Pre výdajné miesta, ktoré nemajú platobný terminál:
– stlačením „odoslať platobný odkaz v SMS“ sa zákazníkovi odošle SMS s platobným odkazom pre zaplatenie (obrázok z mobilu nájdete na konci emailu) 

Zákazník tak môže zaplatiť ihneď na mieste cez odkaz, ktorý mu bol odoslaný do SMS. Platba prebieha cez online/internetovú platobnú bránu, takže je potrebná platobná karta a mobilné zariadenie s pripojením na internet.

3. Po stlačení „odoslať platobný odkaz v SMS“ sa zákazníkovi zobrazí SMS v tomto tvare:

Po kliknutí na odkaz v SMS sa zákazník dostane do bežnej platobnej brány ČSOB, kde vyplní svoju platobnú kartu a zaplatí. Po zaplatení cez platobnú bránu sa automaticky zavrie okno, ktoré vidíte na prvých dvoch obrázkoch a vo výdajovom okne sa objaví „uhradené kartou“. Aby fungovali všetky popísané funkcionality treba obnoviť váš prehliadač klávesom F5 na klávesnici.

Aktualizované: 16.03.2020

Vážení partneri,

ďakujeme za Váš ústretový prístup v týchto dňoch. Pre uľahčenie našej spolupráce Vám posielame inštrukcie, ktorými prosíme, aby ste sa dôsledne riadili.

AK JE VAŠA PREVÁDZKA
ZATVORENÁ:

V prípade, že ste nám nahlásili uzatvorenie prevádzky a v pondelok 16.3.2020  ste odovzdali hotovosť a zásielky kuriérovi:
– voči Zásielkovni aktuálne nemáte žiadne ďalšie povinnosti a v závislosti od vývoja situácie na Slovensku Vás budeme kontaktovať ohľadne opätovného spustenia výdajného miesta na Vašej prevádzke.

V prípade, že bude Vaša prevádzka uzatvorená a v pondelok 16.3.2020 ste neodovzdali hotovosť a zásielky kuriérovi:

– dnes (17.3.2020) ráno Vás bude kontaktovať kuriér a dohodnete si čas odovzdania zásielok a finančnej hotovosti,
– prosíme Vás, aby ste mali pripravenú a skontrolovanú hotovosťvytvorený expedičný balík na všetky zásielky, ktoré odovzdávate.
– závislosti od vývoja situácie na Slovensku Vás budeme kontaktovať ohľadne opätovného spustenia výdajného miesta na Vašej prevádzke.

Zásielky, prevzaté z Vašej prevádzky presmerujeme na iné výdajné miesto a zákazníkov budeme informovať SMS správou.

AK VAŠA PREVÁDZKA OSTÁVA OTVORENÁ:

  1. V prípade že ste nám nahlásili zmenu otváracích hodín, prosíme o prekontrolovanie ich správnosti na: https://www.zasielkovna.sk/pobocky
  2. Prosíme Vás o vyvesenie nasledovného oznamu na vstupné dvere Vašej prevádzky: https://drive.google.com/file/d/1IHNcxvI-CRYNYlGqZ3xYf62qLAjMKn5c/view?usp=sharing
  3. Od dnes (17.3.2020) bude ku Vám kuriér chodiť štandardne.
  4. Úhradu dobierky je možné realizovať iba bezhotovostne buď platobnou kartou alebo nasledovným spôsobom: https://drive.google.com/file/d/1ara5-1NIVN8MU78ek5_xOHnk_yK-6SBM/view?usp=sharing
  5. Po prijatí zásielok z inej prevádzky, kontaktujte prosím Vášho obchodného zástupcu (podľa mena, uvedeného na nástenke).

Vášho obchodného zástupcu kontaktujte aj v prípade akýchkoľvek iných otázok, príp. nezrovnalostí.

DÔLEŽITÁ INFORMÁCIA:

Zásielkovňa je poštovým podnikom a môže vykonávať poštové služby počas núdzového stavu: https://www.teleoff.gov.sk/zoznam-podnikov/, v zmysle výnimky: prevádzky poštových, bankových a poisťovacích služieb ,,prevádzky poštových, bankových a poisťovacích služieb“. Potvrdením o tom, že ste vykonávateľom poštových služieb je Vaša mandátna zmluva s našou spoločnosťou – tú prosím preukážte pri kontrole napr. Mestskou políciou.

Aktualizované: 16.03.2020

Vážení partneri,

vzhľadom na neustály vývoj situácie a pribúdajúce nariadenia Vlády SR sme boli nútení robiť niektoré avizované opatrenia doslova z hodiny na hodinu. Keďže nám zatvorené výdajné miesta pribúdajú, rozhodli sme sa optimalizovať celú situáciu a to tak, že dnes dočasne obmedzujeme rozvoz nových zásielok.

V prípade, že nám chcete predať informáciu o dočasnom zatvorení alebo vymedzení časového okienka pre výdaj zásielok, prosím počkajte na telefonát od vášho obchodného zástupcu. V priebehu dnešného dňa vás bude kontaktovať pre upresnenie spolupráce.

Vzhľadom na veľký nápor na zákaznícky servis Zásielkovne si vás dovoľujeme požiadať, aby ste nás nekontaktovali a počkali na telefónny kontakt zo strany obchodného zástupcu.

V priebehu dnešného dňa vás bude kontaktovať tiež kuriér, ktorý zabezpečí zvoz hotovosti a všetkých zásielok, ktoré máte na vašom výdajnom mieste.

Počas dnešného dňa by sme mali sprístupniť platbu cez mobilnú aplikáciu. Tým pádom bude možné platiť len cez terminál alebo mobilnú aplikáciu.

Veľmi si vážime vašu ohľaduplnosť a veríme, že momentálnu situáciu spoločne zvládneme.

O nových zmenách alebo zmenách vyplývajúcich z nariadení Vlády SR vás budeme obratom informovať.

Alexander Jančo – CEO Zásielkovňa

Aktualizované: 15.03.2020

Milí partneri,

prinášame Vám aktuálne a upresňujúce informácie k vyjadreniu Vlády SR z 15 .3. 2020. Výdaj zásielok pre Zásielkovňu funguje naďalej, pretože ako poštový podnik máme výnimku. To znamená, že pokiaľ nevlastníte prevádzku, na ktorú sa nevzťahuje výnimka a ste naším partnerom, nesmiete predávať svoj tovar, ale zásielky pre nás vydávať môžete. Pokiaľ sa na Vás vzťahuje výnimka (viď nižšie), môžete fungovať ako naďalej.

Obchody, ktoré majú výnimku a nemusia byť zavreté od pondelka 16. 3.2020 o 6:00 hod:

  • potraviny,
  • lekárne a zdravotné pomôcky,
  • drogérie,
  • predajne pohonných hmôt a palív,
  • novinové stánky,
  • predajne krmív a ďalších potrieb pre zvieratá vrátane veterinárnych ambulancií,
  • prevádzky telekomunikačných operátorov,
  • prevádzky verejného stravovania a stánky s rýchlym občerstvením,
  • prevádzky poštových, bankových a poisťovacích služieb,
  • prevádzky internetových obchodov (e-shopov) a donáškových služieb.  

Ponechaním služby Zásielkovňa teda výdajom zásielok  aspoň čiastočne môžete kompenzovať svoje straty v prípade, že by ste inak museli byt zavretí . V prípade, že chcete navýšiť počet zásielok na svojom výdajnom mieste, neváhajte kontaktovať svojho obchodného zástupcu. Ak sa napriek všetkému rozhodnete svoju prevádzku dočasne zatvoriť alebo vymedziť časové „okno“ pre výdaj zásielok na Vašej prevádzke, vyplňte, prosím, formulár.

Zákaz manipulácie s hotovosťou

Myslíme na zdravie vás všetkých, preto sme sa rozhodli s účinnosťou od 16. marca prijímať na našich výdajných miestach v Českej a Slovenskej republike iba bezkontaktné platby, tj. Platby kartou. Tým, že nebudete musieť manipulovať s hotovosťou, sa čas výdaja zásielok výrazne skráti, čo je v tejto situácií pre nás kľúčové opatrenie, ktoré robíme v rámci prevencie.

Preto prosíme – neprijímajte na svojej prevádzke žiadnu hotovosť!

V prípade, že Vaša prevádzka nie je vybavená platobným terminálom, zákazníkovi dáme inú alternatívnu možnosť úhrady tovaru bezhotovostne bez vplyvu na Vašu prevádzku. Na tomto spôsobe platby aktuálne pracujeme a v najbližších hodinách Vás oboznámime s ďalším postupom.

Akonáhle bude zásielka pripravená na výdajnom mieste, zákazník dostane informáciu prostredníctvom SMS, kde bude o platobných možnostiach informovaný.

Informácie ohľadom odvodu hotovosti a zvozu zásielok Vám prinesieme v priebehu zajtrajšieho dňa.

Veľmi Vám ďakujem za Vašu podporu! Z našej strany urobíme maximum, aby pre Vás služba Zásielkovňa bola ešte jednoduchšia a rýchlejšia než kedykoľvek predtým.

Alexander Jančo – CEO Zásielkovňa

Ďakujem 

Aktualizované: 14.03.2020

Vážení partneri,

v prvom rade by som vám chcela poďakovať za obrovskú podporu, ktorá od vás v tejto dobe k nám do Zásielkovne prúdi. Veľmi si to vážime!

V súvislosti s aktuálnou situáciou okolo pandémie koronavírus a rozhodnutím Vlády SR sprísniť bezpečnostné opatrenia, si vás dovoľujeme informovať o tom, ako na vzniknutú situáciu reaguje Zásielkovňa.

Prevádzka výdajného miesta na výdaj tovaru z eshopov

  • Vás ako partnera našej logistickej siete výdajných miest z informačného systému nevypíname;
  • V prípade, že budete chcieť skrátiť svoju otváraciu dobu alebo sa aj napriek vyššie uvedené informácie rozhodnete aktuálne pozastaviť túto službu, napíšte prosím email nainfo@zasielkovna.skv ktorom uvediete základné informácie – adresu vašej pobočky a dátum do kedy budete mať zatvorené.

Zákaz manipulácie s hotovosťou

  • S ohľadom na vašu bezpečnosť sme sa rozhodli pre zákaz manipulácie s hotovosťou a dobierky tak budú hradené len platobnou kartou.
  • V prípade, že Vaša prevádzka nie je vybavená platobným terminálom, zákazník bude mať možnosť uhradiť dobierku iným spôsobom, ktorý Vám upresníme.

Preto prosíme – od pondelka 16.3.2020 neprijímajte na svojej prevádzke žiadnu hotovosť!

Ako bude prebiehať príjem a výdaj zásielok

  • Snažíme sa urýchliť čas výdaja zásielky tak, aby výdaj zásielky bol čo najrýchlejší a bezkontaktný.
  • Príjem a výdaj zásielok prebieha štandardne tak, ako ste zvyknutí.

Bezpečnosť

  • Odporúčame kumulovateľnosť zákazníkov v prevádzkarni a často vetrať.
  • Odporúčame tam, kde to pôjde, zriadiť výdajné okienko tak, aby zákazníci boli mimo vašu prevádzku, a to v exteriéri.

Verím, že sa jedná o krátkodobé mimoriadne opatrenie a že situáciu zvládneme.

Akonáhle budeme mať ďalšie informácie zo strany Vlády SR alebo prídu iné špecifické informácie, ihneď vám ich pošleme.
Veľmi vás prosíme o pomoc. Spoločne to zvládneme.
Ďakujem

Alexander Jančo
CEO Zásielkovňa


Zdieľať:

Rubriky