Pozor na podvodníkov! Upozorňujeme na podvodné konanie tzv. phishing, v rámci ktorého je neoprávnene používanie logo, grafika a obchodné meno spoločnosti Packeta s cieľom získania citlivých údajov o vašej platobnej karte. Zistiť viac

Blog

Ako funguje Packeta v čase pretrvávajúcej pandémie

9. 12. 2021, 16:40

Našou prioritou je spokojný zákazník, ktorému doručíme jeho zásielku rýchlo a spoľahlivo.  Aby sme tento cieľ naplnili aj v dnešných dňoch, vynakladáme maximálnu snahu na zabezpečenie bezpečného a zodpovedného doručovania.

V záujme prevencie šírenia koronavírusu Packeta pravidelne monitoruje situáciu a postupuje v súlade s usmerneniami vydávanými Úradom verejného zdravotníctva SR. Uvedomujeme si spoločenský rozmer a vážnosť situácie a preto sa správame zodpovedne. Aj preto si dnes ešte viac vážime zodpovedný prístup všetkých našich zamestnancov a kuriérov a týmto by sme im radi poďakovali. Svojim zodpovedným správaním a dodržiavaním všetkých nariadení prispievajú k spomaleniu šírenia ochorenia COVID-19 a podporujú tak náš cieľ – rýchle, spoľahlivé a bezpečné doručovanie.  

Samozrejme chápeme, že samotné testovanie nestačí a negatívny test neznamená automaticky „slobodu“. Ako spoločnosť chceme chrániť nielen svojich zamestnancov ale aj zákazníkov, dodávateľov, či partnerov. Všetci musíme aj naďalej praktizovať spoločensky zodpovedné správanie, preto sme v Packete zaviedli opatrenia, ktorými chceme predísť šíreniu koronavírusu COVID-19.

V našich prevádzkach vyvíjame iniciatívy súvisiace s COVID-19, aby sme udržali zamestnancov v bezpečí a dostali produkty k zákazníkom:

  • Vstup do priestorov spoločnosti Packeta je povolený len s respirátorom.
  • V priestoroch spoločnosti prebieha pravidelná a zvýšená dezinfekcia
  • Naši kuriéri nezdieľajú žiadne nástroje so zákazníkmi ani s ostatnými zamestnancami bez toho, aby neboli pred tým riadne vydezinfikované.
  • Pravidelne dezinfikujeme často dotýkané povrchy, platí to aj pre vozidlá kuriérov.
  • Dodržiavame hygienické opatrenia – pravidelné umývanie rúk, používanie dezinfekčných gélov a prostriedkov.
  • Naša služba Packeta domov je bezkontaktná – pri doručení balíka kuriérom Packety nahlási zákazník kuriérovi unikátny PIN kód alebo sa preukáže QR kódom, ktorý ste dostane v SMS správe. Nemusí teda kuriérovi už nič podpisovať.
  • Eliminovali sme kontakt s hotovosťou. Zákazník môže za dobierku zaplatiť bezkontaktnou platbou platobnou kartou, online platbou cez platobnú bránu alebo platbou priamo v mobilnej aplikácii Packeta.

Viac o bezkontaktnom doručovaní a bezkontaktných platbách sa dočítate v tomto článku.


Zdieľať:

Rubriky