Kariéra

Špecialista zákazníckeho servisu – s čiastočnou možnosťou Home Officu (m/ž)

V stručnosti

Bratislava
Práca na plný úväzok
Jednozmenná prevádzka
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
1 200 - 1 330 € mesačne
Prihlásiť sa

V stručnosti

Bratislava

Práca na plný úväzok
Jednozmenná prevádzka
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
1 200 - 1 330 € mesačne
Prihlásiť sa

Popis pracovnej pozície

📦Kto sme?  

Packeta Group je partner pre moderné doručovanie – rýchle, pohodlné a udržateľné. Sme jedným z najrýchlejšie rastúcich hráčov v oblasti logistiky a technológií v strednej a východnej Európe. Naša sieť výdajných miest a inteligentné technológie prepájajú tisíce e-shopov a zákazníkov po celom svete. S miliónmi doručených zásielok ročne meníme spôsob, akým ľudia nakupujú a posielajú tovar – jednoducho, spoľahlivo a s ohľadom na budúcnosť.

Pridaj sa k nám a pomôž zmeniť svet doručovania- starostlivosťou o zákazníkov, riešením ich potrieb a vytváraním pozitívnych zážitkov

👥 Náš tím 

Zákaznícka starostlivosť je naša srdcovka. Sme hlas Packety, ktorý pomáha, počúva a rieši.
Každý deň premieňame komplikácie na úsmevy a otázky na dôveru.

Čaká ťa u nás priateľský tím, ktorý ťa podporí od prvého dňa a pripraví ťa aj na zdanlivo nemožné. Nemusíš sa báť rutiny, každý deň u nás prináša nové výzvy, situácie a požiadavky, vďaka ktorým sa určite nebudeš nudiť. U nás si zachováš work-life balance, ponúkame možnosť čiastočnej práce z domu.

Hľadáme posilu, ktorá má cit pre komunikáciu, energiu pre tím a chuť robiť veci, ktoré majú zmysel.

🛠️  Čo budeš mať na starosti? 

  • Komunikácia s našimi zákazníkmi a zákazníčkami, ale aj s výdajnými miestami a e-shopmi prostredníctvo telefónu, mailu a chatu.
  • Poskytovanie informácií a pomoc pri riešení tých najrôznejších situácií.
  • Spolupráca aj s ďalšími oddeleniami (napr. logistika, obchod, či financie).
  • Práca s našim interným systémom, kde nájdeš (takmer) všetko.
  • Každý deň u nás prináša nové výzvy a situácie, takže nuda rozhodne nehrozí.
  • V neposlednom rade sa môžeš tešiť na príjemný a priateľský kolektív, ktorý ťa vždy podrží. :)
  • Pracovný čas je od pondelka do piatka, víkendy a sviatky máš voľné.

🎯 Koho hľadáme ? 

Milého človiečika, ktorý: 

  • má superschopnosť - komunikáciu
  • si zachová pro-zákazníckosť a ústretový prejav v každej situácii, 
  • má rozvoj a učenie sa v krvi

Ak už máš skúsenosť podobného typu, máš 1 bod navyše ;) 

📬 Znie to ako niečo pre teba? Ozvi sa nám – radi sa s tebou porozprávame! 

🎁 Na čo sa môžeš tešiť? 

  • 🍽️ Plne hradené stravné lístky  
  • 🛌 3x Sick Day  
  • 🏋️ Príspevok na Multisport kartu  
  • 💰 Príspevok na európsky dôchodok  
  • 🍎 Čerstvé ovocie pravidelne na pracovisku
  • 📦 Posielanie zásielok za 1 cent  
  • 🛍️ Zľavy u partnerských e-shopov  
  • 🎉 Teambuildingy a ocenenia Packeťák/Packeťáčka kvartálu  
  • 🎓 Možnosť vzdelávania a kariérneho rastu  
  • 👥 Referral program – nájdi kolegu, získaj odmenu 

📝 Ako prebieha výberové konanie? 

Chceme, aby celý proces bol pre teba čo najpríjemnejší a transparentný. Tu je, čo môžeš očakávať:  

  • 📬 Odoslanie životopisu – Pošli nám svoje CV. Ozveme sa ti čo najskôr!  
  • 📞 Prvý kontakt – Krátky telefonát alebo videohovor, kde si zladíme očakávania a zistíme, či si sadneme.  
  • 🤝 Stretnutie s tímom – Osobný alebo online pohovor s budúcim manažérom a kolegami. Chceme ťa spoznať a zároveň ti predstaviť nás.  
  • 🧩 Praktická časť (podľa pozície) – Môžeš dostať krátke zadanie alebo prípadovú štúdiu, aby sme videli, ako rozmýšľaš.  
  • 📄 Ponuka – Ak si padneme do oka, pošleme ti ponuku a tešíme sa na spoločný štart!  

Celý proces sa snažíme držať svižný, férový a otvorený. Tvoj čas je pre nás dôležitý – rovnako ako tvoje skúsenosti a energia.  

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Prihlásiť saOdporučiť ponuku

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!