Kariéra

Sales support teamleader

V stručnosti

Sliačska 1/E, Bratislava

Jednozmenná prevádzka
Požadovaná prax 1 rok
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1350€ brutto
Prihlásiť sa

V stručnosti

Sliačska 1/E, Bratislava

Jednozmenná prevádzka
Požadovaná prax 1 rok
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1350€ brutto
Prihlásiť sa

Popis pracovnej pozície

Je to jednoduché: ownership / líderstvo + procesy + operatíva = sales support teamleader. 

Čo ale presne budeš robiť?

  • Budeš mať pod palcom základný reporting sales tímu.
  • So svojim 2-členným tímom si nastavíte komunikáciu / porady / 1:1 / feedbacky.
  • V prípade potreby prerozdelíš prácu, budeš zodpovedať za fungovanie tímu a komunikovať s manažérom oddelenia.
  • Participácia na nastavovaní procesov, navrhovanie zlepšení. 
  • Okrem toho, že si líder/ka, si aj tímový človek, preto budeš vykonávať aj bežnú agendu sales supportu, teda registrácie klientov, ich podpora, telefonická a mailová komunikácia, príprava cenníkov, taktiež podpora pre našich obchodníkov a obchodníčky.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Skúsenosť s vedením (menšieho) tímu je veľká výhoda.
  • Reporting v exceli - pre teba žiaden problém.
  • Ak niečo nefunguje - vybavíš, odkomunikuješ, nastavíš :)
  • Angličtina - výhodou. 
Prečo zobrať prácu práve u nás

Ovocné dni

3x Sick day

Teambuildingy

Vitamínové balíčky

Možnosť vzdelávania

Možnosť kariérneho rastu

Školenia a jazykové kurzy

Zamestnanecká zľava v eshopoch

Príspevok na Európsky dôchodok

Preplácanie stravného v plnej výške

Odmena za odporučenie nového kolegu

Posielanie zásielok cez APPKU už od 1 centa

Prestížne ocenenie - Packeťák kvartálu a deň voľna navyše

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Prihlásiť sa Odporučiť ponuku

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!