Kariéra

Sales admin

V stručnosti

Sliačska 1/E, Bratislava

Vhodné pre absolventa
Jednozmenná prevádzka
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1 200€ brutto (1 050€ fix + 150€ variabilná zložka mzdy)
Prihlásiť sa

V stručnosti

Sliačska 1/E, Bratislava

Vhodné pre absolventa
Jednozmenná prevádzka
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1 200€ brutto (1 050€ fix + 150€ variabilná zložka mzdy)
Prihlásiť sa

Popis pracovnej pozície

Administratíva pre teba nie je žiadna nuda? Tak táto ponuka bude pre teba určite správna voľba. #pridajsadopackety, pretože u nás je aj admin zaujímavý. Ako to bude vyzerať?

  •  Budeš registrovať nové výdajné miesta, s ktorými spolupracujeme.
  • Staneš sa administratívnou podporou pre našich obchodných zástupcov, čo zahŕňa aj evidovanie zmlúv.
  • Mailová a telefonická komunikácia s kolegami, pretože budeš úzko spolupracovať s inými oddeleniami (napr. logistika, finančné,...).
  • Máme rôzne systémy a aplikácie, s ktorými ťa naučíme pracovať.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Nemusíš mať žiadne špeciálne superschopnosti. Úplne stačí, ak:

  • Si dušou administratívny typ.
  • Dotiahneš veci do konca a včas.
  • Dá sa na teba vždy spoľahnúť.
  • A v neposlednom rade - fitneš do nášho packeťáckeho kolektívu. :)
Prečo zobrať prácu práve u nás

Ovocné dni

3x Sick day

Teambuildingy

Vitamínové balíčky

Možnosť vzdelávania

Možnosť kariérneho rastu

Školenia a jazykové kurzy

Zamestnanecká zľava v eshopoch

Príspevok na Európsky dôchodok

Preplácanie stravného v plnej výške

Odmena za odporučenie nového kolegu

Posielanie zásielok cez APPKU už od 1 centa

Prestížne ocenenie - Packeťák kvartálu a deň voľna navyše

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Prihlásiť sa Odporučiť ponuku

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!