Aj tento rok máme pre vás nádielku informácií týkajúcich sa prevádzky Packety v predvianočných mesiacoch. Chcete vedieť najneskorší termín pre podanie zásielok alebo zistiť, ktorí európski dopravcovia zavádzajú sezónne príplatky? Ste na správnom mieste! V tomto článku budeme pre vás pravidelne aktualizovať všetky informácie, takže budete mať všetko neustále po ruke.
Doručenie do Štedrého dňa
Čo je potrebné spraviť preto, aby vašim zákazníkom zo Slovenska sme doručili ich zásielky pod stromček včas? V prvom rade je potrebné nám ich odovzdať s dostatočným predstihom. Pre úspešné doručenie do Štedrého dňa v rámci Slovenskej republiky je preto potrebné mať na pamäti tieto dva dôležité dátumy:
19.12.2022
pre podanie na výdajnom mieste
20.12.2022
pre podanie na depe alebo prostredníctvom zvozov
Ako to bude so zásielkami do zahraničia?
Aj našim zahraničným prepravným partnerom záleží na tom, aby všetky zásielky stihli doručiť do Vianoc. Preto nám poslali odporúčané termíny pre podanie zásielok.
Aký je posledný deň pre odovzdanie zásielky, aby sa zabezpečilo jej doručenie do Vianoc?
Uvedené termíny platia pre podanie zásielok do našej siete, teda na výdajnom mieste alebo na depe. Upozorňujeme, že doručenie zásielok do Vianoc nemôžeme z našej strany 100% garantovať, ale pri dodržaní vyššie uvedených termínov spravíme maximum pre to, aby boli vaše zásielky doručené zákazníkom v zahraničí včas.
Podanie zásielok: Podávate zásielky na našich podacích miestach? Nezabudnite pravidelne kontrolovať ich otváraciu dobu a dovolenku počas sviatkov na našich webových stránkach alebo v aplikácii.
Výdaj zásielok: Pokiaľ posielate zásielku na výdajné miesto, odporúčame dôkladne skontrolovať jeho dostupnosť, a hlavne otváraciu dobu v decembri. Tieto informácie sú
uvedené a pravidelne aktualizované v našom widgete.
Nielen my, aj naši prepravní partneri v zahraničí, sa na príchod vianočnej sezóny usilovne pripravujeme. Aby sme zvládli predvianočný nápor pristupujeme, rovnako ako mnoho našich európskych dopravcov, k opatreniam smerujúcim k bezproblémovému chodu doručenia zásielok zavedením sezónnych príplatkov. Príplatky premietneme do nášho Cenníka doručovania len u tých dopravcov, ktorí si ich počas sezóny uplatnia a s platnosťou od nižšie uvedených dátumov:
Skrátená úložná doba zásielok
Na sezónu sme pripravení. Naša sieť výdajných miest na Slovensku pojme denne viac ako 300tisíc zásielok. Skrátenie úložnej doby nám pomáha udržať kapacitu siete pružnejšou a zároveň nabáda zákazníkov k rýchlejšiemu vyzdvihnutiu ich zásielok. To znamená, že aj dobierky budú na vašich účtoch omnoho skôr.
Výdajné miesto: 5 + 2
Na vyzdvihnutie má príjemca 5 dní, počas ktorých je výdajné miesto otvorené. Predĺženie bude možné maximálne o ďalšie 2 dni na celkových 7 dní (cez aplikáciu potom len o deň, a to do počtu max. 2 otváracích dní výdajného miesta).
Od kedy do kedy?
Skrátená úložná doba zásielok na výdajných miestach platí pre zásielky podané od 1. 11. do 20. 12. 2022. Po uplynutí úložnej doby budú zásielky putovať späť k odosielateľovi.
❗ Skrátená úložná doba bude platiť pre všetky naše výdajné miesta na Slovensku, ako aj v Čechách, Maďarsku a Rumunsku.
Z-BOX: 2 + 1
Pri Z-BOXoch úložnú dobu neskracujeme. Na vyzdvihnutie má príjemca 2 kalendárne dni ako počas celého roka. Predĺženie bude možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
Prevádzka zákazníckej linky počas sezóny
V decembri bude náš zákaznícky servis k dispozícií aj počas soboty a to vždy od 9:00 do17:00. Naše linky budú dostupné v týchto termínoch:
3. 12. 2022
10. 12. 2022
17. 12. 2022
Mimo uvedený čas, či počas nedele vám s najčastejšími otázkami pomôže náš chatbot.