Kariéra

Vedúci depa v Packete - Košice

V stručnosti

Košice

Jednozmenná prevádzka
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1500€ brutto (1 250€ fix + 250€ variabilná zložka mzdy)

V stručnosti

Košice

Jednozmenná prevádzka
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1500€ brutto (1 250€ fix + 250€ variabilná zložka mzdy)

Popis pracovnej pozície

Do zabehnutého depa v Košiciach hľadáme skúseného vedúceho depa, ktorý nám pomôže s nastavením procesov, výberom či vedením a motiváciou podriadených zamestnancov.

 Náplňou práce na tejto pozícií je:

  • zabezpečenie správneho chodu depa;
  • koordinácia pracovných zmien, zodpovednosť za objednávanie brigádnikov;
  • kontrola metrológie na pridelených meradlách, pravidelný reporting nadriadenému;
  • komunikácia s dodávateľmi služieb, s externými dopravcami;
  • starostlivosť o skladové hospodárstvo a archív;
  • riadenie, motivovanie a hodnotenie zamestnancov v sklade;
  • navrhovanie zlepšení a zjednodušovanie procesov na depe;
  • kontrolovanie a dodržiavanie BOZP a OPP pri práci;
  • manipulácia so zásielkami v sklade;
  • starostlivosť o vysokozdvižné vozíky na prevádzke.

Ak máš relevantné skúsenosti, ideálne z balíkovej prepravy, neváhaj a zašli nám tvoj štruktúrovaný životopis. Veľmi radi sa s tebou spojíme a povieme ti viac.

Vyžadujeme efektívnu komunikáciu, dobrú organizáciu času či práce a schopnosť motivovať podriadených zamestnancov. Oceníme tvoje doterajšie skúsenosti z logistiky :). 

Prečo zobrať prácu práve u nás

Školenia

Ovocné dni

Teambuildingy

MultiSport karta

Vitamínové balíčky

Možnosť vzdelávania

Možnosť kariérneho rastu

Zamestnanecká zľava v eshopoch

Služba #MedziNami už od 1 centa

Odmena za odporučenie nového kolegu

Preplácanie stravného nad rámec zákona

Finančný bonus pri významnej životnej udalosti

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!