Kariéra

Administratívna podpora pre sieť Z-boxov

V stručnosti

Sliačska 1/E, 831 02 Nové Mesto

Vhodné pre absolventa
Jednozmenná prevádzka
Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Plný úväzok
Termín nástupu dohodou
1050€ fix + 100€ variabilná zložka mzdy

V stručnosti

Sliačska 1/E, 831 02 Nové Mesto

Vhodné pre absolventa
Jednozmenná prevádzka
Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Plný úväzok
Termín nástupu dohodou
1050€ fix + 100€ variabilná zložka mzdy

Popis pracovnej pozície

Láka Ťa svet obchodu, e-commerce, logistiky? Chceš pracovať v prostredí napredujúcej a inovatívnej spoločnosti?

Z-boxov na Slovensku máme viac ako 1000 a hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á nám pomôže s nasledovnými činnosťami:

  • Administratívna podpora pre obchodných zástupcov a manažéra oddelenia Z-boxov;  
  • Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti a depami;  
  • Evidencia dokumentov a majetku oddelenia Z-boxov;  
  • Evidencia a správa databázy kontaktov potenciálnych klientov oddelenia Z-boxov;  
  • Navolávania potenciálnych kontaktov oddelenia Z-boxov;  
  • Príprava zmlúv a podkladov pre obchodných zástupcov;  
  • Príprava reportov a štatistík;  
  • Plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného. 

 

  • Vieš ako správne komunikovať 
  • Máš záujem o sales
  • Máš skúsenosti s administratívou a si dôsledný/á a zodpovedný/á
Prečo zobrať prácu práve u nás

Ovocné dni

Teambuildingy

MultiSport karta

Vitamínové balíčky

Možnosť vzdelávania

Preplácanie nadčasov

Možnosť kariérneho rastu

Školenia a jazykové kurzy

Služba #MedziNami za 1 cent

Zamestnanecká zľava v eshopoch

U nás budeš mať vždy plné bruško

Odmena za odporučenie nového kolegu

na stravu prispievame nad rámec zákona

Finančný bonus pri významnej životnej udalosti

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!