Kariéra

Špecialista reklamačného oddelenia s anglickým jazykom

V stručnosti

Sliačska 1/E, 831 02 Nové Mesto

Vhodné pre absolventa
Jednozmenná prevádzka
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1 250€ brutto (1100€ fix + 150€ variabilná zložka mzdy)

V stručnosti

Sliačska 1/E, 831 02 Nové Mesto

Vhodné pre absolventa
Jednozmenná prevádzka
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
1 250€ brutto (1100€ fix + 150€ variabilná zložka mzdy)

Popis pracovnej pozície

Reklamačné oddelenie Packety hľadá nového kolegu, ktorý bude súčasťou nášho tímu a bude mať na starosti nasledovné čisnnosti:

  • Evidencia prijatých reklamácií 
  • Vyhodnocovanie opodstatnenosti reklamácií 
  • Vyžiadanie, spracovanie a schvaľovanie škodových faktúr 
  • Informovanie odosielateľov o výsledku reklamácie 
  • Evidencia informácií o zásielkách z informačného systému 
  • Mailová a telefonická komunikácia s klientami, prepravcami a ostatnými oddeleniami spoločnosti 
  • Tvorba reportov 
  • Iné úlohy podľa pokynov nadriadeného 

Pracujeme od pondelka do piatku, homeoffice po absolvovaní skúšobnej doby je u nás samozrejmosťou.

  • Dobré komunikačné schopnosti
  • Príjemný a ústretový prejav
  • Aktívny a prozákaznícky prístup
  • Snaha učiť sa nové veci a rozvíjať sa
  • Pozitívny prístup k práci
  • Prax na podobnej pozícii výhodou
Prečo zobrať prácu práve u nás

Ovocné dni

Teambuildingy

MultiSport karta

Vitamínové balíčky

Možnosť vzdelávania

Preplácanie nadčasov

Možnosť kariérneho rastu

Školenia a jazykové kurzy

Služba #MedziNami za 1 cent

Zamestnanecká zľava v eshopoch

U nás budeš mať vždy plné bruško

Odmena za odporučenie nového kolegu

na stravu prispievame nad rámec zákona

Finančný bonus pri významnej životnej udalosti

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!