Kariéra

Reporting Specialist

V stručnosti

Bratislava

Jednozmenná prevádzka
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Plný úväzok
Termín nástupu dohodou
od 1500€

V stručnosti

Bratislava

Jednozmenná prevádzka
Vysokoškolské vzdelanie I. stupňa
Plný úväzok
Termín nástupu dohodou
od 1500€

Popis pracovnej pozície

Pozícia Reporting Specialist je orientovaná na reporting, analytické myslenie, efektívnu komunikáciu a podporu optimalizácie procesov.

Hlavnou úlohou Reporting Specialistu/tky na oddelení logistiky je zber, analýza a vizualizácia dát pre podporu oddelenia Logistiky a oddelenia Logistického Projektového Managementu.

  • Podieľanie sa na vytváraní a zlepšovaní reportov pre logistiku a logistický projektový management.
  • Návrh a vytváranie nových reportov pre nové projekty/produkty v rámci logistiky.
  • Podieľanie sa na vytváraní a kontrole KPIs na logistike.
  • Analýza a interpretovanie logistických dát.
  • Podieľanie sa na optimalizácií procesov na základe získaných dát.
  • Prezentácia výsledkov dátovej analýzy managementu.
  • Zasielanie pravidelných reportov.

  • Analytické myslenie.
  • Chuť vytvárať nové veci a optimalizovať zabehnuté.
  • Znalosť MS Excel na úrovni Expert, znalosť VBA výhodou.
  • Znalosť SQL na pokročilej úrovni.
  • Znalosť Power BI na pokročilej úrovni výhodou.
  • Anglický jazyk – úroveň B2.
  • Prezentačné zručnosti.
Prečo zobrať prácu práve u nás

Ovocné dni

Teambuildingy

MultiSport karta

Vitamínové balíčky

Možnosť vzdelávania

Preplácanie nadčasov

Možnosť kariérneho rastu

Služba #MedziNami za 1 cent

Zamestnanecká zľava v eshopoch

U nás budeš mať vždy plné bruško

Odmena za odporučenie nového kolegu

na stravu prispievame nad rámec zákona

Finančný bonus pri významnej životnej udalosti

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!