Kariéra

IT integračná podpora

V stručnosti

Bratislava

Jednozmenná prevádzka
Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP

V stručnosti

Bratislava

Jednozmenná prevádzka
Stredoškolské vzdelanie s maturitou
Plný úväzok
Termín nástupu ASAP
od 1600€ brutto

Popis pracovnej pozície

Do tímu integračnej podpory Packety hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu. Tvojou špecializáciou bude komunikácia s vývojármi a našimi klientmi - e-shopmi.  Ak máš nadšenie a vieš sa orientovať v požiadavkách klienta, bavia ťa technológie a inovácie si tu správne.

Tvojou úlohou bude:

- Komunikácia s e-shopmi  a vývojármi ohľadom integrácie služieb Packety (API, Widget, aplikácia „Medzi nami“.

- Budeš riešiť všeobecné technické požiadavky a otázky celého holdingu Packeta.

- Troubleshooting a spolupráca s IT oddelením Packety.



Čo by si mal/a vedieť? 

  • Orientovať sa v technickej dokumentácií webových aplikácií
  • Orientovať sa vo webových aplikáciách (webmail), klasických aplikáciách (antivir)
  • Ovládať základy MS Windows (príkazový riadok, orientácia v systéme, jeho nastavenia)
  • Základné funkcie API (vieš čo je response a request), k ostatnému ťa radi zaškolíme
  • Výhodou je ak poznáš programovacie jazyky
  • Denne komunikujeme  v slovenčine, češtine a angličtine
Prečo zobrať prácu práve u nás

Ovocné dni

Teambuildingy

MultiSport karta

Vitamínové balíčky

Možnosť vzdelávania

Preplácanie nadčasov

Možnosť kariérneho rastu

Školenia a jazykové kurzy

100 % preplácanie stravného

Služba #MedziNami za 1 cent

Zamestnanecká zľava v eshopoch

Služobné auto aj na súkromné účely

Odmena za odporučenie nového kolegu

Finančný bonus pri významnej životnej udalosti

Zaujala ťa táto pozícia?

Tak nečakaj a daj nám vedieť, že toto je tá pravá práca pre teba!

Ako prebieha
výberové konanie?

01

Mrkni na voľné pozície
Je medzi nimi tvoj dream job? Jednoducho klikni na Prihlásiť sa a pošli nám svoje CV. Nemáš životopis ešte hotový? Nevadí, stačí vyplniť náš formulár! Nezaberie ti to viac ako 5 minút.

02

Počkaj na odpoveď
Tvoja žiadosť dorazí na naše HR oddelenie. Daj nám prosím približne 14 dní na odpoveď. Všetky materiály, ktoré nám pošleš, si starostlivo prejdeme a ozveme sa ti.

03

Dohodneme si stretnutie
Akonáhle vyberieme vhodných kandidátov, vytáčame linku a kontaktujeme ich telefonicky. Väčšinou sa hneď dohodneme na osobnom alebo online stretnutí.

04

Stretnutie face-to-face
Na stretnutí sa spoznáš s kolegami z HR, ale aj s tvojím (možno) budúcim nadriadeným či niektorým kolegom z tvojho oddelenia. Prichystaj si otázky a pýtaj sa na všetko, čo ťa zaujíma!

05

Privítame ťa v tíme
A keď si sadneme, rovno ti u nás pripravíme stoličku!